Minkä horoskooppi merkkien olet todennut sopivaksi toisilleen.
Minä olen kaksonen ja mieheni on vaaka. Me mielestämme täydennämme toisiamme.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toiminut oinas-vaaka jo 15 vuotta . toinen on järkevä ja tasapainoinen, toinen temperamenttinen hullu.
Minä oon se hulluSama, 20 v yhdessä, Minä oinas, mies vaaka.
Oinas, oletko seurustellut ravun kanssa? Tuletko toimeen rapujen kanssa?
Oinas ja Rapu ,ei onnistu.
Miksi ei onnistu? Rapu on herkkä, perhekeskeinen ja rakastava eli ihana. <3
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ja leijonat sopivat sekä ystävinä että pariskuntina hyvin yhteen.
Leijonanainen kommentoi, ei helvetissä. Kaksi dramaattista oinasjäbää riitti. Ystävyydelle peukkua, koska kemiaa näiden kanssa löytyy, mutta ei kimppoihin enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tosikot, tämä on pientä kevennystä, missä toinen puoli totta. Älkää olko tylsimyksiä.
Mikä puoli tässä oli totta?
Huumoripuoli.
Jokaikinen tuntemani härkä on ollut saita kuin mikä.
Mun (rapu) pitäisi viihtyä niiden kanssa, mut ei ei. Pihtaavat kaikkea: aikaansa, ajatuksiaan, rahojaan, tavaroitaan...
Varsinaisia tylsiä hyväksikäyttäjiä.
Yhden kanssa seurustelin, pari ollut kaveria.
Vesimies ja oinas- tulinen oinas aktivoi vesimiestä ja vesimiesten omaperäinen ajatusmaailma kiehtoo oinasta
Vesimies ja jousimies- molemmat ovat sosiaalisia erakkoja ja oman tiensä kulkijoita
Ei toimi: vesimies ja kalat -olen vesimiesnainen ja kalan päättämättömyys ja tietynlainen ameebamaisuus, ajelehtinen raastoi mun hermoja, on ollut kaksi kalatmiestä mulla
Oinasnainen ja leijonamies. Hyvin on toiminut jo 18 vuotta. Kiinalaisittain ollaan molemmat koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei horoskooppeihin uskoisikaan on mielenkiintoista huomata, että kiinnostuu aina tietyn horoskoopin omaavasta miehestä.
Niinpä, mulla se on jousimies. Eikä ne kuitenkaan sovi mulle yhteen, tunnen vaan (yksipuolista) vetovoimaa. Mulla on kuu jousimiehessä, se on kai syynä. Muhun vetoaa nämä puheliaat (puujalka)vitsiniekat. En edes osaa nimetä tyypillisiä jousimiehen piirteitä, ton edellämainitun lisäksi. Mulle mysteerimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Skopioni mies ja rapu nainen
Täydellinen pari myös toisinpäin skorpioni nainen ja rapu mies
Olen kalat ja mieheni kaksonen. Yhtä tuskaa ollut koko 17v kestänyt suhteemme. Näin ne horoskooppisivustotkin aina sanovat, ettei kalat ja kasonen sovi yhteen. Pitää täysin kohdallani paikkaansa.
Paras suhde ollut kaurismiehen kanssa.
Pisimmät ystävyyssuhteet on ollut skorppionien ja neitsyen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oinasnainen ja leijonamies. Hyvin on toiminut jo 18 vuotta. Kiinalaisittain ollaan molemmat koiria.
Ei toimi jellonan kanssa. Miten jaksat sitä katsokaa kaikki minua mahtailua? Huoh...
Minä skorpioni (kiinalaisesta jänis), mies neitsyt (kiinalaisesta koira). Hän on minun ensimmäinen poikaystäväni ja uskon, että myös viimeinen. Yhdessä jo 10v, naimisissa ollaan ja lapsia on ja suhde kukoistaa. :) Ekat pari vuotta oli haastavaa, itse olin liian kiinni ja mies taas mustis. Niistä päästiin yli ja sen jälkeen vuosi vuodelta suhde on vaan syventynyt, kumpikin ollaan toisiimme syvästi rakastuneita, hellyyttä on ja vietämme yhdessä aikaa melkein päivittäin. :)
Meillä vaakanainen ja leijonamies toimii kaikin puolin hyvin. Myös oinasmiehen kanssa synkkaa ja säkenöi ystävänä, mutta en tiedä oltaisiinko parisuhteeseen kaikkein sopivin pari.
Skorppioni ja Leijona ei ole tunnetusti hyvä yhdistelmä. Edesmennyt mieheni oli Leijona. Vahva side säilyi loppuun asti. Suhdettamme hallitsi voimakkaat tunteet. Huom! väkivaltaa ei ollut koskaan, ei fyysistä tai henkistä! Rakkauselämämme oli täynnä intohimoa. Vanhemmiten elämä siltä osin rauhoittui mukavasti. Olimme molemmat henkisesti vahvoja, jonka vuoksi suhteemme kesti. Aina tällaiset suhteet eivät kestä, mutta jos vahvuudet ovat tasapainossa niin perusta on luja!
Olen skorpioninainen, 48v. sarjamonogamisti , eli lukuisia useamman vuoden kestäneitä parisuhteita.
Koskaan ei ole tullut mieleen horoskoopin mukaan pariutua, mutta nyt on sitten kertynyt paljon kokemusta siitä mitä merkkejä miehet elämän varrella oli ja ei olleet.
Yhtään ainoaa kertaa en ole ihastunut tai deittaillut jousimiestä, oinasta, vesimiestä, leijonaa, rapua, neitsyttä.
Eniten toistunut kauris ja kalat.
Muutama ilmamerkkivahinko kaksonen ja vaaka mutta ei mennyt hyvin. Teoriassa vaakamiehet on mielestäni ihania mutta kommunikaatio ei vaan onnistu.
Olen vaaka ja mieheni jousimies, meillä toimii tosi hyvin, yhdessä jo 13 vuotta. Jousimies ei ota itseään liian vakavasti, on seikkailunhaluinen ja silti rationaalinen ja tasapainottaa minua.
Koen että tulen parhaiten toimeen vesimiehien, jousimiehien, leijonien ja neitsyiden kanssa.
Kalat, rapu ja härkä ovat mielestäni kuin toiselta planeetalta - en tule toimeen yleensä heidän kanssa yhtään. Ovat aivan liian itsekkäitä ja loukkaantuvat pienimmistäkin asiasta, ovat myös toivottomia sosiaalisissa tilanteissa.
Leijonanainen ja Kaurismies, kiinalaisessa Koiranainen ja Kukkomies