Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä horoskooppi merkkien olet todennut sopivaksi toisilleen.

Vierailija
17.01.2018 |

Minä olen kaksonen ja mieheni on vaaka. Me mielestämme täydennämme toisiamme.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä konservattiivinen työteliäs, ahlera ja kunninhimoinen, herkkä ja naisellinen kauris, mies kaksijakoinen, suulas, vilkas, dominoiva kaksonen.

tunnustan: Rapumiehet ovat ihania! Se tasapaino, herkkyys, syvällisyys, piilotettu intohimo, huolehtivaisuus, uskollisuus. Ymmärtävät naisen herkyyttä.

Vierailija
42/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä konservattiivinen työteliäs, ahlera ja kunninhimoinen, herkkä ja naisellinen kauris, mies kaksijakoinen, suulas, vilkas, dominoiva kaksonen.

tunnustan: Rapumiehet ovat ihania! Se tasapaino, herkkyys, syvällisyys, piilotettu intohimo, huolehtivaisuus, uskollisuus. Ymmärtävät naisen herkyyttä.

Rapumies on ihana! <3 Kaikki kirjoittamasi ravusta pitää paikkaansa. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kaksonen ja minä rapu. Meidän ei pitäisi kuulemma joidenkin määritelmien mukaan sopia ollenkaan yhteen, mutta yhtä kuitenkin pidetty hyvällä menestyksellä 10 vuotta.

Vierailija
44/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja vesimies toimii ♌️♒️

Vierailija
45/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika jousmiehissä?? Minä olen jouskari (kiinalaisessa tiikeri) ja mies on leijona ( kukko). Me ollaan mahtava pari!

Vierailija
46/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris ja härkä - niin sopusointuinen liitto että kateeksi käy <3

sen sijaan skorpioni ja leijona- auta armias

Joo, skorpioni ja leijona, ei ei. Jokuseen leijonamieheen törmännyt, eikä tosiaan natsaa. Voi jössös niiden tukehduttavaa egoa. Samoin ollut pari naisystäväleijonaa, mutta ei heidän kanssaan suju. Jyräävät kaiken. Leijona haluaa olla esillä ja loistaa, polkee alleen muut.

Vierailija
47/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen ja Leijona

Kaksonen ja Jousimies.

Kaksonen ja Vesimies

Vierailija
48/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris ja härkä - niin sopusointuinen liitto että kateeksi käy <3

sen sijaan skorpioni ja leijona- auta armias

Meillä toimii! On intohimoa ja huumorit natsaa.

Vierailija
49/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies ja Jousimies sopii minusta hyvin yhteen. Ollaan molemmat aika jalat irti maasta tyyppejä välillä. Muutenkin minulla on myös vesimies horoskooppisia kavereita ja sama juttu heidän kanssaan. Itse olen aika paljon sen jousimieskuvauksen kaltainen. Härkien kanssa emme oikein tule toimeen. Isäni on härkä ja mummuni myös ja he ovat taas ihan päin vastaisen luonteen omaavia. Äitini on puolestaan vesimies myös ja jatkuvasti eri mieltä tämän "härkä-isäni" kanssa. Toisaalta en kuitenkaan usko näihin, mutta kivaa välillä pohtia.

Vierailija
50/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kaksonen ja minä rapu. Meidän ei pitäisi kuulemma joidenkin määritelmien mukaan sopia ollenkaan yhteen, mutta yhtä kuitenkin pidetty hyvällä menestyksellä 10 vuotta.

Mää seurustelin sinkkuaikana useamman kaksosen kanssa. Onnea kesti muutaman kk ja sit jompikumpi kyllästyi. Eli kaksoset ei oo toiminut mun kohdalla :D

Sen sijaan kalat, oon syvästi rakastunut ja meillä menee todella hyvin kaikki yksiin. Härän kanssa olin 20 vuotta naimisissa, joten sekin suhde toimi jonkin aikaa.

-rapu nainen

Vierailija
51/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jousimies ja mies oinas. Hyvin pyyhkii! Kaikki edelliset poikaystävät ja suhteentyngät ovat olleet joko oinaita tai vesimiehiä. En tiedä onko näissä mitään totuutta, mutta rapuja ja neitsyitä en ymmärrä alkuunkaan, semmosia nössöjä.

Vierailija
52/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiturimaista härkää en ota ja vielä niin saakelin hidaskin ja liian kovapäinen, kiitos ei.

Vierailija
53/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen härkä (mutta en varmaan kovin tyypillinen). Olen kuullut monilta, että kanssani on helppo olla. Valitettavasti myös nielen aivan liikaa. Mieheni on rapu. Sovimme kyllä monin tavoin yhteen, mutta mies on hermoheikko tuuliviiri, herkkänahkainen loukkaantuja. Parhaimmillaan toki kiltti ja huumorintajuinen. Ja viihtyy kotona.

Vierailija
54/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riitti kirjoitti:

Saiturimaista härkää en ota ja vielä niin saakelin hidaskin ja liian kovapäinen, kiitos ei.

Eron jälkeen todellisuus paljastui härän suhteen..nimittäis just tuo saiturimaisuus.

Vierailija
55/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen& oinas=♡

Vierailija
56/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tosikot, tämä on pientä kevennystä, missä toinen puoli totta. Älkää olko tylsimyksiä.

Mikä puoli tässä oli totta?

Vierailija
57/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toiminut oinas-vaaka jo 15 vuotta . toinen on järkevä ja tasapainoinen, toinen temperamenttinen hullu.

Minä oon se hullu

Sama, 20 v yhdessä, Minä oinas, mies vaaka.

Kumpi näistä on se temperamenttinen hullu? Itse olen vaaka, enkä lainkaan järkevä ja tasapainoinen, enemmänkin ailahtelevainen ja äkkipikainen :D

Vierailija
58/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat ja leijonat sopivat sekä ystävinä että pariskuntina hyvin yhteen.

Vierailija
59/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Vesimies ja koen hengenheimolaisuutta sukupuoleen katsomatta saman horoskooppimerkin edustajien kanssa. Usein kun kohtaan uuden tuttavuuden ja huomaan että synkkaa hyvin, paljastuu jossain vaiheessa että hänkin on vesimies :)

Vierailija
60/81 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toiminut oinas-vaaka jo 15 vuotta . toinen on järkevä ja tasapainoinen, toinen temperamenttinen hullu.

Minä oon se hullu

Sama, 20 v yhdessä, Minä oinas, mies vaaka.

Oinas, oletko seurustellut ravun kanssa? Tuletko toimeen rapujen kanssa?

Oinas ja Rapu ,ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi