Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kymppinen mies pelaa videopelejä

Vierailija
17.01.2018 |

Ollaan vasta muutamilla treffeillä käyty. Miksi mulle aina käy näin 😒 Vaikutti kerrankin kunnollisrlta ja fiksausta mieheltä sitten paljastuu tuollainen mieslapseus.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä äijät pohti sitä, että mikä saakeli siinä on, että kun pelaat pleikkaria tunnin, niin aivan älytön huuto, mutta katot siitä telkkarista jotain paskasarjaa 3h, niin ei mitään.

Vierailija
22/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai niissä peleissä mitään vikaa ole, mutta jos ne ovat koko elämä ja riippuvuus, niin sitten vaihtoon. Exällä oli paha riippuvuus, ei kotona muuta tehnytkään kuin tuijotti tietokonepelejä ja katsoi jotain striimejä, kun muut pelasi. Kerran oikein suuttui siitä, kun oli sopinut jonkin ryhmäpelisession kavereidensa kanssa ja minä sairastuin oksennustautiin enkä voinut hoitaa vauvaa, niin hänen piti peruuttaa sessio ja hoitaa lasta. Oikein isoeleisen loukkaantuneena. En suosittele videopeliaddikstia puolisoksi..

Niin kuin en suosittele uhkapeliriippuvaista myöskään tai shoppausholistiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on siis niin lapsellista!

Ite lopetin konsolipelaamisen joskus 8 vuotiaana 8 bittisen segan aikakaudella..

Vierailija
24/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se nörtti, ansaitset parempaa!

Nörtit on viisaita ja parempaa seuraa kuin jotkut vain salilla ravaavat joka viikonloppu baareissa käyvät tatskapellet. Osaavat vaan räyhätä steroideissa naiselleen ja esitellä itseään somessa. Mielummin valitsen kumppanikseni tasapainoisen mukavan tietokoneista ja peleistä kiinnostuneen miehen 😊💕

Vierailija
25/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörtit on viisaita ja parempaa seuraa kuin jotkut vain salilla ravaavat joka viikonloppu baareissa käyvät tatskapellet. Osaavat vaan räyhätä steroideissa naiselleen ja esitellä itseään somessa. Mielummin valitsen kumppanikseni tasapainoisen mukavan tietokoneista ja peleistä kiinnostuneen miehen 😊💕

Nörtti ei ole sama kuin viisas.

Vierailija
26/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni8v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörtti ei ole sama kuin viisas.

Mun tapaamani on :)

Vierailija
27/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiennyt et se on Vesku Loirin lempipuuuhaa ja 73 vuotias. Ei tossa mitään ihmeellistä ole, parempi se kun vetäis viinaa tai huumeita.

Hyvä pointti.

Lisäisin itse vielä sen, että nykyisistä kansanedustajistakin löytyy ihmisiä jotka tykkäävät pelata vapaa-ajallaan, esim. Sinisten Simon Elo, Vihreiden Olli-Poika Parviainen ja Jyrki Kasvi ja demareiden Joona Räsänen. Ja jenkeissäkin mm. elokuvaohjaaja Steven Spielberg on julkisuudessa kertonut, että videopelien pelaaminen on hänelle tärkeä virkistyksen ja viihteen muoto vapaa-ajallaan.

Muistaakseni jossain uutisessa sanottiin, että pelaajien keski-ikä on n. 37 vuotta. Lisäksi nykyajan peleistä suurin osa on ikärajaltaan k-18, (ainakin sen perusteella, mitä itse olen pelien kansia kaupoissa katsellut) joten, ajatus siitä, että pelit olisivat vain lasten juttu on jo aika kuollutta.

Vierailija
28/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen melkein kuuskymppinen muija ja pelaan minäkin. Kivaa on!

Saisinko minä naida sinua?

M36

Vierailija
29/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni 31v pelaa. Veljen avokki 30v pelaa. Aviomieheni 37v pelaa. Isäni 56v pelaa. Minä 33v ja äitini 52v pelataan kännykkä/ipad pelejä. Pitäisikö olla huolissaan?

Vierailija
30/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajanhukkaa!

Nämä pelaajat ovat just niitä jotka eivät ehdi tehdä itse kunnollista ruokaa, siivota kotiaan, lukea kirjoja, harrastaa lastensa kanssa tai urheilla. Ei ole aikaa.

Vierailija
31/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajanhukkaa!

Nämä pelaajat ovat just niitä jotka eivät ehdi tehdä itse kunnollista ruokaa, siivota kotiaan, lukea kirjoja, harrastaa lastensa kanssa tai urheilla. Ei ole aikaa.

Itse asiassa ehdin kaikkia noita, paitsi urheilua. Ei kroppa enää juuri urheilua kestäisikään.

Vierailija
32/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 38 täyttävä naislapsi... Ei ihme, että ei tule parisuhdetta. Tämä pelaaminen onkin se syy.

Vierailija
33/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajanhukkaa!

Moni pelaaja (poislukien peliriippuvaiset) kykenee tekemään noita juttuja huomattavasti enemmän, kuin vaikka Salkkareiden katsojat tai alkoholin suurkuluttajat.

Vierailija
34/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on se juttu mitä minä haluan elämältä.

Vierailija
35/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te naiset joskus neuroottisen nirsoja, että tuollaiseen pikku asiaan takerrutte.

Eikö miehellä saisi olla jokin oma juttu?

Vierailija
36/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kyllä aikuistua ja käyttää päivänsä pillu-pylly-trollailuun AV-palstalla, niin kuin normaalit ihmiset.

Vierailija
37/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mies pelaa vaikka jotain k-18 peliä, hän on silloinkin lapsellinen? Aika hassu näkemys.

Ei sen puoleen, olen huomannut sen, että pelejä vastustavat ihmiset (sukupuolesta riippumatta) perustelevat erilaisilla (todellisuudessa koomisilla) ajatuksilla, miksi minkäkin peligenren pelaaminen on väärin: tasohyppelyjä (esim. Mariot ja Sonicit), ei voi aikusena pelata siksi, että me ovat "lapsellisia", ja taas aikusille suunnattuja mahdollisesti jopa väkivaltaa sisältäviä pelejä (esim. GTA, Mortal Kombat, Resident Evil) ei voi pelata siksi, koska niitä pelaa näiden pelien vastustajien mielestä vain "psykopaatit". Eli oli minkälainen videopeli tahansa, sen pelaaminen on jollain lailla kamala ajatus näiden ihmisten mielestä.

Sen sijaan, kuten pari muuta kirjoittajaa on todennut, Salkkareiden katsominen tunnutaan katsovan jotenkin järkeväksi vapaa-ajanviettotavaksi näiden videopelejä pelkäävien ihmisten keskuudessa, samoten kuin alkoholin runsas käyttö.

Toisaalta onneksi suurin osa niistä ihmisistä, jotka eivät videopeleistä ole kiinnostuneita, eivät moiti toisten pelaamista.

Vierailija
38/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan ja mies pelaa PC -pelejä. Ikää 28 ja 29. Meillä ei ole TV:tä. Kumpikin kuitenkin käydään töissä/opiskellaan ja vapaalla harrastetaan liikuntaa ja nähdään kavereita joka viikko. Kun ollaan kotona niin päädytään pelaamaan tietokoneella ja usein pelataan yhdessä. Musta pelit on parempi vaihtoehto tv:n katsomiselle sillä pelejä pelaamalla kehittyy kielitaito, päättelykyky, reaktioaika.. Eikä tarvitse jaksaa pakkomainostaukoja (mainokset oikeasti toimii asiassaan ja saa ihmiset ostamaan kamaa mitä ei todellisuudessa tarvitse).

Vierailija
39/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta taitaa olla jo useampikin aloitus. Aina sama tarina, juuri tavattu joku mies joka pelaa ja se on niin kauheaa, että.

Keksi nyt jo jotain muuta. Videopelien pelaaminen on vapaa-ajan viettoa siinä missä mikä tahansa eikä todellakaan ole mistään iästä kiinni enää nykyään.

Vierailija
40/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50 v perheenäiti ja pelaan. Silti tulee koti, lapset ja työ jo hoidettua, ja miehenkin kanssa on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi