Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kymppinen mies pelaa videopelejä

Vierailija
17.01.2018 |

Ollaan vasta muutamilla treffeillä käyty. Miksi mulle aina käy näin 😒 Vaikutti kerrankin kunnollisrlta ja fiksausta mieheltä sitten paljastuu tuollainen mieslapseus.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta aiheesta taitaa olla jo useampikin aloitus. Aina sama tarina, juuri tavattu joku mies joka pelaa ja se on niin kauheaa, että.

Keksi nyt jo jotain muuta. Videopelien pelaaminen on vapaa-ajan viettoa siinä missä mikä tahansa eikä todellakaan ole mistään iästä kiinni enää nykyään.

Voi olla, että olen väärässä, mutta oma henkilökohtainen veikkaukseni on, että nämä videopelejä vastustavat ihmiset ovat pohjimmiltaan katkeria siitä, että pelaaminen, lukeminen, yms. on aktiivista tekemistä, tosin kuin television katsominen. Eivät vaan kehtaa hyökätä lukemisen kimppuun yhtä hanakasti, koska tietävät, että silloin heidät naurettaisiin pihalle. Ja sitten yllättyvät, kun huomaavat, että samoin käy myös videopelejä arvostellessa.

T. Nro 37

Vierailija
42/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajanhukkaa!

Nämä pelaajat ovat just niitä jotka eivät ehdi tehdä itse kunnollista ruokaa, siivota kotiaan, lukea kirjoja, harrastaa lastensa kanssa tai urheilla. Ei ole aikaa.

Ehtiminen ja kiinnostaminen/jaksaminen ei ole sama asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelaan ja mies pelaa PC -pelejä. Ikää 28 ja 29. Meillä ei ole TV:tä. Kumpikin kuitenkin käydään töissä/opiskellaan ja vapaalla harrastetaan liikuntaa ja nähdään kavereita joka viikko. Kun ollaan kotona niin päädytään pelaamaan tietokoneella ja usein pelataan yhdessä. Musta pelit on parempi vaihtoehto tv:n katsomiselle sillä pelejä pelaamalla kehittyy kielitaito, päättelykyky, reaktioaika.. Eikä tarvitse jaksaa pakkomainostaukoja (mainokset oikeasti toimii asiassaan ja saa ihmiset ostamaan kamaa mitä ei todellisuudessa tarvitse).

Mä pelasin exän kanssa wowia, diabloa ja jotain ampumisroolipeliä(Riftin load screen mainosti sitä)

Vierailija
44/45 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why golf if you can have sex.

Vierailija
45/45 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa vielä mitään, mutta tapasin jokunen viikko sitten nelikymppisen naisen, joka vieläkin käy kavereiden kanssa kahvilla ja kuuntelee musiikkia, ihan kuin joskus teininä!

Menee kyllä niin maku, kun ei ihminen tajua lopettaa nuoruuden hömpötyksiä. Nelikymppinen saa korkeintaan sauvakävellä ja katsoa telkkarista uutiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi