Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Surkein seksikokemuksesi?

Vierailija
14.04.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi noloa kun ei tunnu missään.

Vierailija
2/4 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut muuta kuin purra poskeeni, etten revennyt nauramaan, kiitin kauniisti ja sanoin, että " tästä ei tule nyt mitään" , puin päälleni ja lähdin kotiin.

Mies oli jo ehtinyt tehdä minulle temput kielellään (ja hyvin tekikin), ja kun aloin avaamaan hänen sepalustaan, niin... ou my god!!!

Noh, sattuuhan sitä... tosin tuona yönä minuun ei sattunut. Kyseessä oli siis yhden illan poka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyvä että sain happea. Yök!!!!

Vierailija
4/4 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja aloimme tapailemaan jne.

Sitten sängyssä; tämä kundi EI TIENNYT MISSÄ NAISELLA ON KLITORIS!!!!! Kun " hyväili" minua (lue = sorkki) sormillaan, läträsi vain reiällä. Ja aina kun yritin kuljettaa hänen kättään oikeaan paikkaan, niin ei, se palasi saman tien reiällä.

Noh, hetken tohkeissaan räplättyään ja nuoltuaan mua kaikkialat muualta kuin oikeasta kohdasta, niin se tuli sisään, jolloin vedin ihan armottoman feikki-huohotus-orkun, jolloin kundi tuli HETI, ja minä pääsin pois pinteestä.

Tosin, kundi kehuskeli orin taitojaan hyvin pitkään tämän jälkeen, kun sai yhdellä työnnöllä naiselle taivaallisen orgasmin... ;D

voi sitä naisraukkaa, joka maineen kuultuaan meni sen kanssa seuraavaks sänkyyn. :(