En tajua naisia jotka ostelevat laukkuja ja korkokenkiä!!!!!
esim tässä
https://www.is.fi/viihde/art-2000005527178.html
miksi niitä laukkuja pitää olla 10 ja joku muotimerkki laukussa , hinta voi olla tuhansia ja korkokenkiä kymmeniä rivissä
miksi ei yksi laukku kelpaa, itselläkin on mil tech taktinen reppu varustelekalta , kestää ja maksoi 40 e
ja sitten kenkiä, ok on mulla bootsitkin, mutta lenkkikengät, kadulta löydetyt kengät, paremmat kävelykengät (siistit) , mustat juhlakengät ja maiharit talveksi, ja sitten kesäksi sandaalit
miksi naisilla pitää olla korkkareita rivissä kauhee määrä, eikö lenkkarit riittäs?
miehenä en näe mitään kaunista korkkareissa tai meikkilaukuissa ja muotilaukuissa, ihan turhaa
Kommentit (43)
Kreivitär kirjoitti:
Moikka Berliininmunkki porvoosta
Himoitsemasi nainen löytyy Israelin armeijasta ..on kiinteä nuori pukeutuu fetissisi mukaisesti armeijakamppeisin. Valitettavasti ilo loppuu kun armeija käyty.Tiesitkö että myös suomessa on naisia jotka ovat käyneet armeijan.
Veikkaan että olet sivarin käynyt plösö läski, joka ei käy suihkussa koska iho ja hiukset puhdistuvat itsestään , kun on ollutpesemättä 3 vuotta
Osuiko?
En minäkään ymmärrä ja olen nainen. Minulle mukavuus ja käytännöllisyys on tärkeät kriteerit. Minusta useimmat muotilaukut tai korkokengät eivät edes ole kivan tai seksikkään näköisiä. Enkä ymmärrä sitäkään, että esim kännykkä pitää vaihtaa vuoden välein uuteen vaikka vanha olisi vielä ihan käyttökelpoinen ja vastaisi realistisiin tarpeisiin. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Mikä sun työ on? Toivottavasti ne hautajaisetkin ei liity siihen. Muuten menee ihan Hitchcockiks.