En tajua naisia jotka ostelevat laukkuja ja korkokenkiä!!!!!
esim tässä
https://www.is.fi/viihde/art-2000005527178.html
miksi niitä laukkuja pitää olla 10 ja joku muotimerkki laukussa , hinta voi olla tuhansia ja korkokenkiä kymmeniä rivissä
miksi ei yksi laukku kelpaa, itselläkin on mil tech taktinen reppu varustelekalta , kestää ja maksoi 40 e
ja sitten kenkiä, ok on mulla bootsitkin, mutta lenkkikengät, kadulta löydetyt kengät, paremmat kävelykengät (siistit) , mustat juhlakengät ja maiharit talveksi, ja sitten kesäksi sandaalit
miksi naisilla pitää olla korkkareita rivissä kauhee määrä, eikö lenkkarit riittäs?
miehenä en näe mitään kaunista korkkareissa tai meikkilaukuissa ja muotilaukuissa, ihan turhaa
Kommentit (43)
Moikka Berliininmunkki porvoosta
Himoitsemasi nainen löytyy Israelin armeijasta ..on kiinteä nuori pukeutuu fetissisi mukaisesti armeijakamppeisin. Valitettavasti ilo loppuu kun armeija käyty.Tiesitkö että myös suomessa on naisia jotka ovat käyneet armeijan.
Veikkaan että olet sivarin käynyt plösö läski, joka ei käy suihkussa koska iho ja hiukset puhdistuvat itsestään , kun on ollutpesemättä 3 vuotta
Kreivitär kirjoitti:
Moikka Berliininmunkki porvoosta
Himoitsemasi nainen löytyy Israelin armeijasta ..on kiinteä nuori pukeutuu fetissisi mukaisesti armeijakamppeisin. Valitettavasti ilo loppuu kun armeija käyty.Tiesitkö että myös suomessa on naisia jotka ovat käyneet armeijan.
Veikkaan että olet sivarin käynyt plösö läski, joka ei käy suihkussa koska iho ja hiukset puhdistuvat itsestään , kun on ollutpesemättä 3 vuotta
en käynyt sivaria, vaikk olis ollut varmana järkevin vaihtoehto, lykkäsin armeijaa kun opiskelin 28 vuotiaksi sitten oli pakko mennä aikka olisi vrmaan kannnttanut paeta maasta pariksi vuodeksi, no menin kunn luulin että siellä soditaan ja tullaan sissiksi ja saaadaaan huippukunto, se olikin sellaista leikkimistä pikkupoikien kanssa, 1 kk sisään päätin että en jatka, sanoin että lopetan tähän ryöminnässä, j sain fudut, toki piti hieman valehdella psykologille että on itsemurha-ajatuksia (kun kysyi itse niin sanoin on)
b miehen paperit siis, turha reissu,
Et ole ainoa joka tota "bimboilukulttuuria" ei ymmärrä.
Toivottavasti kukaan ei edes kuvittele, että kaikki naiset sellasista olisivat kiinnostuneita, hyvänen aika sentään, onhan meillä suurimmalla osalla aivot päässä.
Joo, parempi kulkee feikkecrocseissa ja vanha kunnon Heps-kaupan muovikassi kädessä. Näin Turussa yhdellä vanhalla papalla Heps-kaupan muovikassin, se on jo retroa, vanhaa kunnon 70-lukua. Olis pitäny ostaa se.
minulla on ehkä 6 paria kenkiä ja 2 laukkua :)
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa joka tota "bimboilukulttuuria" ei ymmärrä.
Toivottavasti kukaan ei edes kuvittele, että kaikki naiset sellasista olisivat kiinnostuneita, hyvänen aika sentään, onhan meillä suurimmalla osalla aivot päässä.
Voi hyvänen aika, vain bimboilukulttuuria.
Olen it-alalla asiantuntijatehtävissä työskentelevä nainen, palkka yli 5 tonnia, joten luultavasti mun korvien välissä liikkuu useampi bitti kuin kerran tunnissa.
Tykkään pukeutua naisellisesti, käytän korkkareita ja niitä laukkujakin löytyy erivärisinä ja eri tilaisuuksiin sopivina. Ei kuitenkaan mitään kalliita merkkilaukkuja.
Lenkkarit jalassa hameen kanssa asiakastilaisuuteen - no way!
Jokainen saa onneksi ihan itse päättää mihin rahansa käyttää. Ulkonäöstä huolehtiminen ei ole yhtä kuin bimboilu.
Meidän kulttuurissamme tytöille ja naisille opetetaan, että heidän arvonsa on siinä, miltä he näyttävät, ja miesten arvo on taas siinä, mihin he pystyvät. Pitää olla luja itsetunto, että naisena on esimerkiksi meikkaamatta.
b miehen paperit siis, turha reissu. No ei, turha mies joka ei naisten korkkareiden käyttöä ymmärrä.
Olen kieltenopettaja, käytän hameita ja korkkareita ja omistan merkkilaukkuja. Olen siis bimbo??😂
Miksi pitäisi ymmärtää? Jatka omaa elämääsi. Jokainen saa käyttää rahansa mihin haluaa, ja kaikilla on jonkun mielestä outoja mielenkiinnon kohteita. Miehetkin osaa olla turhmaisia ja ostaa (minun näkökulmasta) kaikkea roskaa, mutta eipä se minulta ole pois.
Äijä myönsi et on b-mies..ei sen mielipiteillä oo mitään väliä...
Miten ne miesten himoitsemat ökyveneet ja autot on yhtään sen syvällisempiä? Ja miksi tämä aloitus on muutenkaan vain naisista? Minun miesystäväni on paljon turhamaisempi kuin minä ja ostelee kaikenmaailman merkkivaatteita. Kyllä ne miehetkin osaa.
Katsos kun osa on niin heikkolahjaisia, että kuvitellaan, että nuo laukut ja korkokengät saa täältä mukaansa.
En ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat asiansa menevän paremmin perille, jos käyttää liikaa huutomerkkejä!!!!!!!!
Olen putkiasentaja ja vapaalla käytän korkkareita ja muutenkin pukeudun naisellisesti. Työajalla turvakengät, kypärä ja huomiovaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Olen putkiasentaja ja vapaalla käytän korkkareita ja muutenkin pukeudun naisellisesti. Työajalla turvakengät, kypärä ja huomiovaatteet.
Oletko mies vai nainen?
Kengät ehkä jotenkin ymmärrän, mutta ei niitäkään tarvitse kuin muutamat.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä siinä, jos saa naiseksi pukeutumisesta tyydytystä itselleen. Kun olen TV-dokumenteissa nähnyt kuvia tästä pukeutumistavasta, täytyy kyllä sanoa, että lopputulos on usein lähinnä mauttoman koomisen näköistä. Ei mies muutu naisen helposti näköiseksi vain vaatteilla ja meikeillä, vaikka jotkut asian harrastajat pystyvätkin yllättävän hyvään lopputulokseen.
En minäkään! Muistan kuinka joskus vuosia sitten jaksoin vertailla jotain asusteita ja merkkejä, mutta jo kauan sitten materialismi alkoi ahdistaa. En halua täyttää mitään sisäistä tyhjiötä tavaroilla.
Nykyään olen onnellisempi mitä vähemmän ylimääräistä tavaraa lojuu missään.
Toki hankin sen laukun minkä huvittaa mutta sitten laitetaan vanha kiertoon. Nyt on sama ollut käytössä jo iät ja ajat.
Ja tietenkin on kiva laittaa asunto nätiksi mutta ei sitä sisustusta tarvitse vuosittain vaihdella.
En minäkään ymmärrä. Omistan vain lenkkarit ja kumpparit ja pari eräjormatyyppistä olkalaukkua. Ehkä olisi hauska omistaa yhdet korkkarit joskus mutta muuten en ymmärrä kenkien tai merkkilaukkujen päälle. Ja olen siis nainen.
Samoin en ymmärrä miehiä joiden pitää hankkia rolexeja.