Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua naisia jotka ostelevat laukkuja ja korkokenkiä!!!!!

einBerlinerMonk
17.01.2018 |

esim tässä

https://www.is.fi/viihde/art-2000005527178.html

miksi niitä laukkuja pitää olla 10 ja joku muotimerkki laukussa , hinta voi olla tuhansia ja korkokenkiä kymmeniä rivissä

miksi ei yksi laukku kelpaa, itselläkin on mil tech taktinen reppu varustelekalta , kestää ja maksoi 40 e

ja sitten kenkiä, ok on mulla bootsitkin, mutta lenkkikengät, kadulta löydetyt kengät, paremmat kävelykengät (siistit) , mustat juhlakengät ja maiharit talveksi, ja sitten kesäksi sandaalit

miksi naisilla pitää olla korkkareita rivissä kauhee määrä, eikö lenkkarit riittäs?

miehenä en näe mitään kaunista korkkareissa tai meikkilaukuissa ja muotilaukuissa, ihan turhaa

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttöhän on miljonääri. Turha se on kenenkään häneen itseänsä verrata. Kaikkihan nyt väittävät tottakai, että jos olisinkin miljonääri niin tottahan lahjoittaisin kaikki rahani kodittomille kissoille ja kulkisin halpis-vaatteissa, en varmasti käyttäisi rahojani hyväksi enkä ikinä ostaisi merkkilaukkuja jne.

Jos sinä olisit miljonääri, et edes asuisi Suomessa.

Vierailija
22/43 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä yrittäisi mainostaa älyllisyyttäni kailottamalla, mitä en tajua.

T: kivasti pukeutuva asiantuntija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet. Vaikka olisit kielten opettaja se ei tee sinusta fiksua. Hahaha

Vierailija
24/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan työn takia kaksi moottorisahaa. Saman työn takia minulla on kolmet korkokengät (joita en käytä sahatessa). Myönnän, että niistä mustista on hyötyä myös hautajaisissa.

Olisi aika myös päivittää edustuslaukku, mutta niitä on minusta ihan hirveän tylsä shoppailla.

Vierailija
25/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää naisellisista naisista.

Vierailija
26/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhden mustat matalat korkkarit (häät ja hautajaiset).

Kahden lenkkarit, kolmet talvikengät (kahdet pitkät, yhdet lyhyet), sandaalit, tennarit. Kolmet kumisaappat.

Yksi käsilaukku, oon kaupungilla joko selkärepun tai olkalaukun kaa.

Rikkaallehan ne laukut ja kengät on vaan sellanen statussymboli. Koska mä voin.

Vierailija
27/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreivitär kirjoitti:

Moikka Berliininmunkki porvoosta

Himoitsemasi nainen löytyy Israelin armeijasta ..on kiinteä nuori pukeutuu fetissisi mukaisesti armeijakamppeisin. Valitettavasti ilo loppuu kun armeija käyty.Tiesitkö että myös suomessa on naisia jotka ovat käyneet armeijan.

Veikkaan että olet sivarin käynyt plösö läski, joka ei käy suihkussa koska iho ja hiukset puhdistuvat itsestään , kun on ollutpesemättä 3 vuotta

Oletko ihan kunnossa? Miten voi mennä noin tunteisiin. Sukunimihullu voisi olla sinulle sielunkumppani.

Vierailija
28/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kulttuurissamme tytöille ja naisille opetetaan, että heidän arvonsa on siinä, miltä he näyttävät, ja miesten arvo on taas siinä, mihin he pystyvät. Pitää olla luja itsetunto, että naisena on esimerkiksi meikkaamatta.

No Suomessa ei kyllä opeteta olemaan naisellinen vaan naiset opetetaan olemaan jätkiä. Seuraukset näkyy myöhemmin parisuhde ongelmissa jossa naiset ovat eksyksissä oman identiteetin kanssa ja miehet on mammanpoikia. Onneksi on naisia joille naisena oleminen ja näkyminen ei ole ongelma.

Vierailija
29/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen putkiasentaja ja vapaalla käytän korkkareita ja muutenkin pukeudun naisellisesti. Työajalla turvakengät, kypärä ja huomiovaatteet.

Eli olet kirjaimellisesti PutkiRunqqari.

Vierailija
30/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin 25 paria kenkiä, lähinnä lenkkareita, saappaita ja kesäkenkiä. Mukavuus ennen kaikkea.

En näytä hyvältä korkokengissä, olen muutenkin aika pitkä. 

Kaikki kunnia naisille, jotka haluavat sulloa jalkansa puristaviin kenkiin. Töissä olen paljain jaloin, minun pitää "maadoittaa" itseni. Kuuluu siis työnkuvaan, että pitää olla mahdollisimman läsnä, rento ja täynnä hyvää energiaa. Minulle maksetaan siitä. 

Valitettavasti en voi hyvin, jos olen sullonut jalkani johonkin epämukavuuteen. Veri lakkaa kiertämästä kunnolla kehossa, ja ajatukset kapenevat, alkaa huimaamaan. 

Sama koskee laukkuja. Jos on pakko valita nahkaa, sitten eettisesti tuotettua. Jos minulla on fiilis jostain laukusta, että se on tuotettu jossain hikipajassa, jossa riistetään ihmisiä tai tehty eläimistä, joita on kohdeltu huonosti, laukku tuo minulle huonoa energiaa.

Haluan itseäni kohdeltavan kunnioituksella ja hyvin, joten en halua kanniskella olkapäilläni laukkua, joka on riiston tulos.

Jokainen saa tietysti pukeutua miten haluaa, en yleensä edes kiinnitä huomiota ihmisten kenkiin tai laukkuihin.

Odotan kovasti syksyä ja sitä, että saa pukea kumpparit jalkaan.

Vierailija
31/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sentään järkevä mies! Minulla on vain toistakymmentä erilaista reppua, rinkkaa ja muuta kantovälinettä:)

Vierailija
32/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kulttuurissamme tytöille ja naisille opetetaan, että heidän arvonsa on siinä, miltä he näyttävät, ja miesten arvo on taas siinä, mihin he pystyvät. Pitää olla luja itsetunto, että naisena on esimerkiksi meikkaamatta.

No Suomessa ei kyllä opeteta olemaan naisellinen vaan naiset opetetaan olemaan jätkiä. Seuraukset näkyy myöhemmin parisuhde ongelmissa jossa naiset ovat eksyksissä oman identiteetin kanssa ja miehet on mammanpoikia. Onneksi on naisia joille naisena oleminen ja näkyminen ei ole ongelma.

Ei naisellisuus ole kiinni kengistä. Päinvastoin korkkareista tulee kanamainen fiilis, kun ei voi liikkua kunnolla, eikä voi kulkea sieltä, mistä normaalit ihmiset kulkevat. 

Vierailija
33/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on noin 25 paria kenkiä, lähinnä lenkkareita, saappaita ja kesäkenkiä. Mukavuus ennen kaikkea.

En näytä hyvältä korkokengissä, olen muutenkin aika pitkä. 

Kaikki kunnia naisille, jotka haluavat sulloa jalkansa puristaviin kenkiin. Töissä olen paljain jaloin, minun pitää "maadoittaa" itseni. Kuuluu siis työnkuvaan, että pitää olla mahdollisimman läsnä, rento ja täynnä hyvää energiaa. Minulle maksetaan siitä. 

Valitettavasti en voi hyvin, jos olen sullonut jalkani johonkin epämukavuuteen. Veri lakkaa kiertämästä kunnolla kehossa, ja ajatukset kapenevat, alkaa huimaamaan. 

Sama koskee laukkuja. Jos on pakko valita nahkaa, sitten eettisesti tuotettua. Jos minulla on fiilis jostain laukusta, että se on tuotettu jossain hikipajassa, jossa riistetään ihmisiä tai tehty eläimistä, joita on kohdeltu huonosti, laukku tuo minulle huonoa energiaa.

Haluan itseäni kohdeltavan kunnioituksella ja hyvin, joten en halua kanniskella olkapäilläni laukkua, joka on riiston tulos.

Jokainen saa tietysti pukeutua miten haluaa, en yleensä edes kiinnitä huomiota ihmisten kenkiin tai laukkuihin.

Odotan kovasti syksyä ja sitä, että saa pukea kumpparit jalkaan.

"Maadoittaminen" on mahdotonta korkkarit jalassa. 

Vierailija
34/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne miesten himoitsemat ökyveneet ja autot on yhtään sen syvällisempiä? Ja miksi tämä aloitus on muutenkaan vain naisista? Minun miesystäväni on paljon turhamaisempi kuin minä ja ostelee kaikenmaailman merkkivaatteita. Kyllä ne miehetkin osaa.

No ökyveneellä on mukavaa niin kuin kivassa kodissakin on mukavaa. Valkoinen koti taas on hirveä ja tylsä.

Vierailija
35/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa joka tota "bimboilukulttuuria" ei ymmärrä.

Toivottavasti kukaan ei edes kuvittele, että kaikki naiset sellasista olisivat kiinnostuneita, hyvänen aika sentään, onhan meillä suurimmalla osalla aivot päässä.

Voi hyvänen aika, vain bimboilukulttuuria.

Olen it-alalla asiantuntijatehtävissä työskentelevä nainen, palkka yli 5 tonnia, joten luultavasti mun korvien välissä liikkuu useampi bitti kuin kerran tunnissa.

Tykkään pukeutua naisellisesti, käytän korkkareita ja niitä laukkujakin löytyy erivärisinä ja eri tilaisuuksiin sopivina. Ei kuitenkaan mitään kalliita merkkilaukkuja.

Lenkkarit jalassa hameen kanssa asiakastilaisuuteen - no way!

Jokainen saa onneksi ihan itse päättää mihin rahansa käyttää. Ulkonäöstä huolehtiminen ei ole yhtä kuin bimboilu.

Minäkin yli viiden tonnin palkattu it-ammattilainen. En todellakaan osta kuin tarpeeseen. Muutamat siistit ja nätit kengät ja kaks erikokoista merkkilaukkua. En voi enää sietää mitään hysteeristä kuluttamista vaikka se laitettaisiinkin muka työn piikkiin. Ostan vähän mutta tyylikästä ja hyvää.

Vierailija
36/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne miesten himoitsemat ökyveneet ja autot on yhtään sen syvällisempiä? Ja miksi tämä aloitus on muutenkaan vain naisista? Minun miesystäväni on paljon turhamaisempi kuin minä ja ostelee kaikenmaailman merkkivaatteita. Kyllä ne miehetkin osaa.

No ökyveneellä on mukavaa niin kuin kivassa kodissakin on mukavaa. Valkoinen koti taas on hirveä ja tylsä.

Tykkään kuluneesta valkoisesta, esim. valkoiseksi maalattu lautalattia, josta paistaa puun väri läpi, on kaunis. Siinä on elämää. Jokainen askel jättänyt siihen jäljen.

Jos taas kaikki on valkoista ja uutta, tulee muovinen vaikutelma. Esineissä on kuitenkin muistoja. Minusta on kiva, että on isomummon ja mummin vanhoja tavaroita. Noissa esineissä on melkein mummin tuoksukin.

Vierailija
37/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei edes kuvittele, että kaikki naiset sellasista olisivat kiinnostuneita, hyvänen aika sentään, onhan meillä suurimmalla osalla aivot päässä.

Tää on just tää suomimamman koomisin klisee että korkkarit ja aivot sulkisi toisensa pois.

Vierailija
38/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahet kengät, kesäkengät ja talvikengät. Mihin tarvii käsilaukkua? Puhelimen, avaimet ja lompakon voi laittaa takintaskuun.

Vierailija
39/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, vain bimboilukulttuuria.

Olen it-alalla asiantuntijatehtävissä työskentelevä nainen, palkka yli 5 tonnia, joten luultavasti mun korvien välissä liikkuu useampi bitti kuin kerran tunnissa.

Tykkään pukeutua naisellisesti, käytän korkkareita ja niitä laukkujakin löytyy erivärisinä ja eri tilaisuuksiin sopivina. Ei kuitenkaan mitään kalliita merkkilaukkuja.

Lenkkarit jalassa hameen kanssa asiakastilaisuuteen - no way!

Jokainen saa onneksi ihan itse päättää mihin rahansa käyttää. Ulkonäöstä huolehtiminen ei ole yhtä kuin bimboilu.

Joo vanha ketju mut..

Ai kun on asiantuntijatehtävissä ja tienaa yli 5 tonnia, niin ei voi olla b... imbo? 😂Tienaa vaikka miljoona kuussa ja ole vaikka ydinfyysikko, se ei siltikään tarkota sitä että sinun korvien välisä liikkuu yhtään mitään muuta ku louis vuittonit, guccit ja chanelit😂

Vierailija
40/43 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ostaa ylipäätään yhtään mitään?