Nainen! mistä haluttomuutesi johtuu?
tehdään pieni reality check miehille aiheesta
saavat sitten lukea mistä naisen haluttomuus johtuu
itsellä välillä haluttomuutta, johtuu stressistä ja koen että mieheni ei välitä minusta
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tehokkain keino halun tappamiseen on miehen harrastama seksin vonkaaminen. Mikä piru siinä onkin että kun kummallakin tekee mieli, niin miehen pitää sitten tappaa fiilis sillä h*lvetin vonkaamisella?
Voisiko johtua siitä, että aloitteen tekeminen jää valtaosin hänen harteilleen? Ja jos vielä hän saa tai on aiemmin saanut usein pakit, niin koko asiasta on tavallaan mennyt maku. Asia ei tunnu naiselle olevan millään tavalla tärkeä ja on iso mahdollisuus joutua taas kerran pettymään, niin ei jaksa enää vaivaakaan nähdä.
Siitä etten ikinä saa orkkua miehen kanssa. En yhdynnässä enkä muutenkaan. Yksin saan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä etten ikinä saa orkkua miehen kanssa. En yhdynnässä enkä muutenkaan. Yksin saan kyllä.
tuttu tunne, mun pitää itse periaatteessa masturboida itselleni orgasmin seksin aikana jos haluan tulla ja mies ei ota tähän osaa millään tapaa ja se ärsyttää. Mies ei ikinä edes yritä tehdä mitään orgasmini eteen. Miehelleni laukeaminen seksissä on melkein itsestäänselvyys (ainakin melkein kaikille)
ja tulee itselle surkea fiilis siitä kun joutuu itseään räpeltämään siinä kesken aktin varsinkin kun tuntuu että miestä ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muille naisille tullut haluttomuutta hormonikierukan jälkeen? Synnyttäneenä sen nyt otin puoli vuotta sitten ekaa kertaa, ettei kumien kanssa tarvitsisi touhuta. Vakisuhde olis nyt katkolla, kun vähän mulla haluttomuutta. Ennen tykkäsin rintojen väliinkin ja niiden hellästä imuttamisesta. Nyt ei niin hyvältä ja imuttaminen ei tunnu miltään. Hieroessa rinnat tulee vähän aroiksi nykyään. Muutenkin kuivempi. GynAika on varattu.
mua kiinnostais kans kierukka kun epillereistä ainakin lähti halut :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuttu tunne, mun pitää itse periaatteessa masturboida itselleni orgasmin seksin aikana jos haluan tulla ja mies ei ota tähän osaa millään tapaa ja se ärsyttää. Mies ei ikinä edes yritä tehdä mitään orgasmini eteen. Miehelleni laukeaminen seksissä on melkein itsestäänselvyys (ainakin melkein kaikille)
ja tulee itselle surkea fiilis siitä kun joutuu itseään räpeltämään siinä kesken aktin varsinkin kun tuntuu että miestä ei kiinnosta
Olethan puhunut miehen kanssa tästä?
Ymmärrän naisia ketkä ei halua seksiä syystä tai toisesta. Itselläni oli vastaavanlainen tilanne kun käytin e.pillereitä ja yksin kertaisesti olin kuiva kuin Sahara. Tämä vei seksi haluni täysin kun ei enää sponttaanisti pystynyt kuksimaan H&Mn pukukopissa tai salilla.
Enää en käytä pillereitä vaan ehkäisy hoidetaan kondomilla. Elimistöni toimii taas normaalisti!
Ei kaikkia aina haluta. Se on ihan normaalia. Itse sain hieman uutta puhtia petihommiin, kun kävin ostamassa leluja makuuhuoneeseen. Niillä on kumppanin kanssa hauska puuhastella, mutta tokihan ne sopii sooloseksiinkin. Rohkeasti vaan seksilelukaupoille, niin johan alkaa taas petihommat kiinnostamaan. Jos tuntuu, että ei tiedä mitä ostaisi, niin joku oli kirjoittanut bloginkin seksilelujen ostamisesta.
-Irma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt räplätä itseäni kesken aktin mutta ei se oikein onnistu, käsi väsyy ja on muutenkin vaikeaa.
Pakko miehenä hieman kommentoida.
Jos ei ukkos yhtään esileikin päälle ymmärrä, niin otan osaa. Toisaalta täytyy kysyä olisiko se esileikki molemmin puolista vai vain häneltä sinulle?
Ymmärrän kyllä miten tuo kosketuksen puute sinua rassaa. Mutta ymmärrän myös miestä. Jos hän elää puutteessa ja pitää sinua rakkaana ja haluttavana, niin se koskettelu on jo esileikkiä hänelle. Kuinka paljon itse tykkäisit esileikistä, jossa sinut saatetaan kiimaan, mutta lopetetaan siihen?
Tuo nalkuttaminen on kyllä yksi varmimpia tapoja tuhota toisen mielenkiinto yhteisiin asioihin. Koskee niin seksihaluja kuin haluja kotitöihinkin.