Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! mistä haluttomuutesi johtuu?

Vierailija
17.01.2018 |

tehdään pieni reality check miehille aiheesta

saavat sitten lukea mistä naisen haluttomuus johtuu

itsellä välillä haluttomuutta, johtuu stressistä ja koen että mieheni ei välitä minusta

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ensin se joka ei halunnut, ja on sitä edelleenkin enimmäkseen. Sitten minun pitäisi olla välittömästi valmis, vaikka ensin olen saanut kuukausitolkulla tukahduttaa omaa seksuaalisuuttani etten aiheuttaisi paineita ja ahdistusta miehelleni. Lopputuloksena voi olla jopa se, että seksi sattuu, kun en ole tarpeeksi kostea (en kostu enää samalla tavalla kuin ennen hormonaalista ehkäisyä) tai rento. Haluan kyllä seksiä ja paljon, selvästi enemmän kuin mieheni, mutta en aina juuri samaan aikaan.

Vierailija
22/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa äijät peiliin, siis myös henkisesti. Jos käytät kumppaniasi vain itsetyydytysvälineenä,

älä edes ihmettele, miksei kiinnosta. Olette niin kuvottavia. Perheenpää, juupati juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia on suurin haluttomuuden syy. Nykyisellekin miehelle piti melkein kädestä pitäen neuvoa miten se pippeli pestään. Ja jos hampaat on huonossa kunnossa, niin eipä paljon tee mieli edes pussailla.

Vierailija
24/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihana ketju vaihteeksi kun kaikki voi kirjoittaa tunteensa eikä koko ajan ole miljoonaa alapeukkua ja vänkäämistä <3 no tuo yks on saanut enempi ala peukkuja mutta aika selvä provo onkin.

Vierailija
25/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen patalaiskuus kotitöissä.

Viekö se seksifantasiat ja masturbointihalutkin?

Vierailija
26/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa äijät peiliin, siis myös henkisesti. Jos käytät kumppaniasi vain itsetyydytysvälineenä,

älä edes ihmettele, miksei kiinnosta. Olette niin kuvottavia. Perheenpää, juupati juu.

Ainahan se vika on miehessä, kun naisilta kysytään. Nainen etsii aina syyn muista kuin itsestään.

Vierailija
27/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se vika on miehessä, kun naisilta kysytään. Nainen etsii aina syyn muista kuin itsestään.

Jos luit koko keskustelu tähän asti niin syitä on ollut aika erilaisia. Tästäkö se vänkääminen nyt alkaa kun juuri pääsin kehumaan kuinka mukava keskustelu on ollut.

Vierailija
28/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei vaan tee mieli seksiä. Mies on kyselly mistä johtuu, mutta en osaa antaa oikeata vastausta. Ei vaan tee mieli. Mies ei enää edes ehdota ja tiedän, että tämä tuhoaa suhteemme. Eipä se enää osallistu mihinkään yhteisiin juttuihinkaan. Eikä enää päästä lähellekkään oikeastaa yhtään.

Vierailija
29/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on todella hyvä!

Vierailija
30/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä syitä jo tullutkin mainittua tässä ketjussa, mutta kertaus on opintojen äiti:

- pahat hajut (haiseva elin tai suu ei houkuta lähikontaktiin, varsinkaan, kun olen äärimmäisen hajuherkkä)

- aina samaa samalla kaavalla! Miksi sen pitää AINA olla MINÄ joka ehdottaa jotain uutta?! Ja se uusi on AINA jotain miestä sytyttävää, koska (jatka lukemista)

- ei esileikkiä. Ihan oikeasti, miten tähän ollaan ajauduttu? Ei silloin parisuhteen alussa sitä kaivannut, kun oli pöksyt märkänä jo bussissa matkalla oman kullan luo. Mutta kun puhutaan yli kymmenestä vuodesta yhdessä, niin johan kaipaisi. Meillä se on mennyt siihen, että JOS mies JOUTUU lämmittelemään minua, menettää itse halunsa. Sitten menee riitelyksi. Puhuttu on, monesti. Ei apua. Nykyään se on sitä, että mies ilmaisee halunsa seksiin, minä nappaan yöpöydän laatikosta liukuvoiteen ja voitelen itseni sillä. Se on meidän esileikki. Sitten sisään, pari minuuttia yhdyntää, ja ulos. Sitten suihkuun.

- joudun pyytämään miestä koskemaan minua, siis hieromaan tai hellästi hyväilemään. Itse ei sitä tajua(?) tehdä. JA AINA kun olen saanut hierontaa tai hyväilyä, pitää olla seksiä. Muuten mies suuttuu.

- ihme nillittäminen typeristä asioista, nalkuttaminen ilman aihetta (joo on seksin ulkopuolinen asia, mutta jos mikään ei ole koskaan hyvin vaan taas jätin juomalasini tiskialtaaseen ja önnönnöö, niin ei siitä halut syty)

- typerä tapa ilmaista halukkuus seksiin. Siis tyyliin "pannaaks menee vai mennääks panee", ei tuo, mutta vastaava. VAU, kyllä sytyttää...

Kiitos vertaistuesta mammat!

Vierailija
31/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut tukahduttaan omia halujani, koska mies ei ole halunnut. Monia vuosia mä kömmin miehen peiton alle ja viekkuun, päällekkin, mutta sitten jossain vaiheessa mä turhauduin vaan niin pahasti, tuntui ettei enää kannata ku ei vain tullut vastakaikuu. Voisi sanoa että vastakaiun puutteesta.

Vierailija
32/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma haluttomuuteni johtuu siitä että aiempi halukkuuteni on tulkittu miesten toimesta siten että olisin pelkkä helppo ja halpa hoito jota ei vakavassa mielessä edes voi harkita. 

Se on tullut harvinaisen selväksi, että monille miehille naisen normaali seksuaalinen halukkuus on liikaa ja "paha" asia joten enää en halua läheisyyttä tai seksiä ollenkaan. Enkä myöskään miestä elämääni.

N40

Vierailija
33/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tehokkain keino halun tappamiseen on miehen harrastama seksin vonkaaminen. Mikä piru siinä onkin että kun kummallakin tekee mieli, niin miehen pitää sitten tappaa fiilis sillä h*lvetin vonkaamisella?

Vierailija
34/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit, tai oikeastaan niiden puute. Kohta menty 2 vuotta ilman normaalia kuukautiskiertoa koska raskaus ja imetys... keho on kuin jatkuvassa paussi-tilassa. Harmittaa kun ei vaan tee mieli, kyllähän sitä seksiä kuitenkin harrastetaan parin kolmen päivän välein silti, mikä on mielestäni vähän.

Ovulaatiota odotellessa... ;)

Vierailija
35/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä ja seksistä, mutta ei mulla ole! En enää usko, että saankaan. Seksihalut olisi muuten hyvät.

Olen korvannut rakkauden ym. ruualla, syönyt suruuni ja lihonut. hormonit tekee jo sen, ettei seksiä muistakaan, siis tässä painossa: ylipainoa on n. 15 kg. Olen myös mielestäni niin rupsahtanut, etten koe itseäni seksikkääksi eikä varmaan kukaan muukaan. Seksiä en nykyään juuri edes muista, mikä on tietysti menetys, mutta suuri helpotus jatkuvassa puutteessa elämiseen verrattuna. Meniköhän tässä hyvä nainen hukkaan... No ei ollut juuri kysyntää, ex-mieskään ei paljoa perustanut seksistä, joten sain elää puutteessa jo vuosia naimisissa. Parempi se on ilman miestä kuin haluttoman miehen vieressä. Nyt en halua itsekään.

Jos liikun ja laihdun, olo on loistava, fyysinen, halukas ja seksikäs - ei kiitos tässä maailmassa, jossa ei ole seksiä mulle.

Vierailija
36/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muille naisille tullut haluttomuutta hormonikierukan jälkeen? Synnyttäneenä sen nyt otin puoli vuotta sitten ekaa kertaa, ettei kumien kanssa tarvitsisi touhuta. Vakisuhde olis nyt katkolla, kun vähän mulla haluttomuutta. Ennen tykkäsin rintojen väliinkin ja niiden hellästä imuttamisesta. Nyt ei niin hyvältä ja imuttaminen ei tunnu miltään. Hieroessa rinnat tulee vähän aroiksi nykyään. Muutenkin kuivempi. GynAika on varattu.

Vierailija
37/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole miehestä kiinnostunut, niin en halua silloin seksiäkään hänen kanssaan. Haluan myös, että mies arvostaa minua naisena, ei pelkkänä seksiobjektina. En halua seksiä, jos mies on kiinnostunut vaan omasta nautinnostaan. Se on siis lähinnä tätä: suoraan sisään ja kovaa rynkytystä, no thanks! Naisilla vaikuttaa asiaan myös kuivuus, joka saattaa johtua esim. hormonaalisesta ehkäisystä+ muut ehkäisystä aiheutuvat pulmat. Myös ikääntyminen saattaa tuoda seksille uusia haasteita (vaihdevuodet). Naisen elämä, kun ei aina silloin ole erityisen helppoa muutenkaan.

Vierailija
38/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan muille naisille tullut haluttomuutta hormonikierukan jälkeen? Synnyttäneenä sen nyt otin puoli vuotta sitten ekaa kertaa, ettei kumien kanssa tarvitsisi touhuta. Vakisuhde olis nyt katkolla, kun vähän mulla haluttomuutta. Ennen tykkäsin rintojen väliinkin ja niiden hellästä imuttamisesta. Nyt ei niin hyvältä ja imuttaminen ei tunnu miltään. Hieroessa rinnat tulee vähän aroiksi nykyään. Muutenkin kuivempi. GynAika on varattu.

Itsellä ainakin meni jokunen kuukausi synnytyksen ja imetyksen jälkeen että rintojen tunto palasi normaaliin. Olivat joten yliherkät eikä niitä voinut kosketella molempia yhtäaikaa, kun tuntui epämukavalta. Ennen synnytystä ja noin vuosi sen jälkeen nautin taas suuresti rintojen koskettelusta kuten ennen. Eli välttämättä johdu kierukasta, mutta varmaksi en toki osaa sanoa.

Vierailija
39/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten ihana ketju vaihteeksi kun kaikki voi kirjoittaa tunteensa eikä koko ajan ole miljoonaa alapeukkua ja vänkäämistä <3 no tuo yks on saanut enempi ala peukkuja mutta aika selvä provo onkin.

olkaa hyvät vaan :D ajattelin tehdä tälläisen avautumiskeskustelun kun tuntuu että ei kuulla tarpeeksi niitä syitä vaan enemmänkin vaan valitetaan kun ei halua mutta syitä ei kuunnella! Itselle näin nuorena naisena aihe vielä sellainen että ei ole hirveän monilla ikätovereilla samaa, tuntuu heillä haluja riittävän mutta itsellä just tökkii 

Vierailija
40/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45. 20 vuotta yhdessä ja kolme lasta. Seksiä oli joskus, mutta ei enää. En enää vonkaa, enkä vingu, mutta en ole tasapainossakaan. Silloin kun seksiä on, niin uskoisin että molemmat siitä nautimme. Itse nautin valtavasti siitä että saan tyydyttää vaimoani. Nuolemalla, panemalla — kuinka vain. Hänen orgasmi tuottaa minulle suurta tyydytystä. 

Mutta kai se seksi menee linjassa muiden asioiden kanssa. Nykyään olemme niin erkaantuneet, että menee kuukausia ilman seksiä. Sitten hetkellisesti jotain tapahtuu, mutta se ei kestä kauaa. En halua nähdä vaimoani alasti, koska minulle hän on hyvin seksikäs. Hänen alasti näkeminen kiihottaa minua ja alan haaveilemaan seksistä. En ole koskaan arvostellut hänen ulkonäköään. Itsekin olen mielestäni ok kunnossa. Ei ole liikakiloja, mutta ei seksiä. En haluaisi haluta seksiä, mutta en sille mitään voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi