Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisikohan ihastukseni arvostaa

Vierailija
16.01.2018 |

Enemmän sellaista naista, joka ei tuo itseään mitenkään esille...Tää tyyppi on kyllä faces, mut hän ei koskaan laittele uusia kuvia, ja kun oon stalkannu kaverilistaansa, niin ei laittele tykkäyksiä naisten kuville yleensä. Joku harva kuva on mistä on tykännyt.
No ite laittelin aina välillä nättejä kuvia, ja mutta mietin mitä hän mahtaa aatella siitä. Onhan se sellasta tykkäyksien kalastelua...

Mutta alkoi ahistaa ja kyllästyttää koko naamakirja ja suljin profiilin ja mesen.
Mietin vaan aina välillä, kun tämä tyyppi tietää kyllä että tykkään hänestä, että mahtaakohan se yhtään, edes vähän, miettiä minne hävisin.

Sitten toinen juttu, tein valeprofiilin faceen ja kävin sitä kautta vähän stalkkaamassa ihastukseni kavereitten profiileja.
Meillä oli joku aika sitten yhteinen kaveri, tunnemme siis kumpikin tämän naisen, olen ihan kasvotusten jutellut tämän naisen kanssa.
No tuo nainen ei vaikuttanut kovin tasapainoiselta, ja hän myöhemmin jostain syystä laittoi mut estolistalle. En koskaan sanonut hälle pahasti, eikä hänellä oikeasti ole mitään syytä aatella minusta mitään negatiivista.
No ei siinä mitään, ei mun itsetunto tuosta kärsinyt.

Mutta silloin kun oltiin kavereita tuon naisen kaa, niin tämä mun ihastus oli tykännyt yhdestä tämän naisen kuvasta. Eikä siinä mitään, mutta nyt kun kävin valeprofiililla katsomassa tuon naisen kuvia, niin ihastukseni tykkäystä ei enää ollut.
Ihmettelen vain, miksi ensin tykkää jonkun kuvasta ja sitten poistaa sen myöhemmin.

Mutta en aio ainakaan hetkeen palata takaisin facebookkiin, jotenkin niin väsyttää se kaikki. Toivon vain että ihastukseni näkisi katoamiseni positiivisessa mielessä, jos hän pitääkin enemmän naisista jotka ei yritä tuoda itteään aina jotenkin esille...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo tietysti olla niin...itse arvostan naisia jotka ovat vaatimattomia :)

Vierailija
2/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaset tykkäyksien kakastelijat ei ainakaan itseäni hirveästi kiinnosta, lähinnä säälittäviä.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toivoisin niin että hän ottaisi muhun päin yhteyttä, en voi itse enää tyrkyttää itteeni hälle, koska hän tietää kyllä mun tunteeni häntä kohtaan...Jospa hän ees vähän rupeisi ikävöimään mua, nyt kun en enää oo facessa...ap

Vierailija
4/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sinulla on 15 vuotta?

Vierailija
5/8 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää sinulla on 15 vuotta?

Ilmiselvästi kirjoituksesta päätellen. Epätoivoinen nuori.

Vierailija
6/8 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä, saa kai sitä epätoivoinen olla? Vai onko sekin kiellettyä?

15-vuotiaalla on tunteet ihan niinkuin seittemäkymppiselläkin :D

Vierailija
7/8 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos rikon sun pilvilinnat, mutta luultavasti se ei ole edes huomannut että katosit

Vierailija
8/8 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos rikon sun pilvilinnat, mutta luultavasti se ei ole edes huomannut että katosit

Sekin on hyvin mahdollista, erittäinkin mahdollista :D mutta niinkuin täi tokaisi toiselle: toivossa on hyvä elää :)