Miksi törmääjä ei ottanut minuun yhteyttä?
Minulle kävi niin, että parkissa olevaa autoani päin ajettiin. Vaurio oli niin paha, että koko takapuskuri jouduttiin vaihtamaan. Kuski ei ikinä ottanut itse yhteyttä, mutta sain yllättäen hänen vakuutusyhtiöstään korvauspäätöksen. Siinä näkyi kyllä tämän naisen nimikin. Googletin ja näkyi olevan joku huipputuloinen lääkäri.
Mikähän järki hänen toiminnassaan?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut. Eikö se riitä että sait maksun? Mitä sitä sen enempää selvittelemään.
Mietin siksi jos oli humalassa tms. Kyllä sillä väliä on, miksi joku toimii noin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut. Eikö se riitä että sait maksun? Mitä sitä sen enempää selvittelemään.
Mietin siksi jos oli humalassa tms. Kyllä sillä väliä on, miksi joku toimii noin. Ap
Ehkä vähän vähempikin miettiminen riittäisi. Sattui vahinko ja sen aiheuttaja hoiti asian vakuutusyhtiönsä kanssa. Mitä olet vailla? Anteeksipyynnön? Terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että törmääjä olisi tunnustanut sinulle? "Shoriii, mä olin vähän känäsh... Mut minä makshan khyllä!"😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että törmääjä olisi tunnustanut sinulle? "Shoriii, mä olin vähän känäsh... Mut minä makshan khyllä!"😂
Älä leiki tyhmää. Jos olisi kuulostanut humalaiselta, olisin ilmoittanut poliisille. Autoon tuli todella isot vauriot, tää ei ollut mikään hipaisin autonovea -juttu. Ap
No mulle tuli ekana mieleen jos näki sun autosta että olette ihan eri tulo- tai yhteiskuntaluokkaa. Ei varmaan hillittyä lääkärirouvaa kiinnosta alkaa väittelemään jonkin rasvakoura-paten tai kouvolatukka-kaijanvö kanssa jostain auton rempasta. Yleensä vinkuvat käteistä sen sijaan että hoidetaan vakuutuksian kautta asiat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
No mulle tuli ekana mieleen jos näki sun autosta että olette ihan eri tulo- tai yhteiskuntaluokkaa. Ei varmaan hillittyä lääkärirouvaa kiinnosta alkaa väittelemään jonkin rasvakoura-paten tai kouvolatukka-kaijanvö kanssa jostain auton rempasta. Yleensä vinkuvat käteistä sen sijaan että hoidetaan vakuutuksian kautta asiat kuntoon.
VMP.
Yritä edes keksiä jotain parempaa.
On helpompaa ilmoittaa vain vakuutusyhtiöön kuin ilmoittaa sekä vakuutusyhtiöön että toiselle osapuolelle. Jostain pitää rekisterinumeron perusteella auton omistajan tiedot kaivaa. Jos törmäilijä olisi ottanut yhteyttä sinuun, helposti se olisi tapahtunut myöhemmin ja mahdollinen humala olisi ollut tuolloin jo ohi. Moni törmäilijä ei ilmoita edes vakuutusyhtiöön.
Vierailija kirjoitti:
Autoni oli törmäyshetkellä noin vuoden vanha ja pesustakin just tullut. Liekö liian halpa merkki sitten. Muutenkin aika ruma ajatus, että valitsee toimia oikein vain jos vastapuolen tulotaso on riittävä. En oo kouvolakaija. Ap
Vierailija kirjoitti:
On helpompaa ilmoittaa vain vakuutusyhtiöön kuin ilmoittaa sekä vakuutusyhtiöön että toiselle osapuolelle. Jostain pitää rekisterinumeron perusteella auton omistajan tiedot kaivaa. Jos törmäilijä olisi ottanut yhteyttä sinuun, helposti se olisi tapahtunut myöhemmin ja mahdollinen humala olisi ollut tuolloin jo ohi. Moni törmäilijä ei ilmoita edes vakuutusyhtiöön.
Onhan se helpompaa joo. Mut miettikää, ensin rysäytät jonkun takapuskurin irti ja sitten muina naisina lähdet vetämään. On se vähän sekopäistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se helpompaa joo. Mut miettikää, ensin rysäytät jonkun takapuskurin irti ja sitten muina naisina lähdet vetämään. On se vähän sekopäistä. Ap
Siinä vaiheessa kun rysäytät, iskiin pienimuotoinen paniikki ja et ehkä ajattele selvästi vaikka olisit ihan selvinpäin, varsinkin jos on ensimmäinen kerta. Tulee vain ajatus, että äkkiä täältä pois. Kaikille ei tule edes mieleen, mistä omistajan tiedot saisi selville.
Parkkipaikkakolhusta ei olisi edes lain mukaan enään pakko ilmoittaa mihinkään, joten se kolaroija oli hyvin ystävällinen sinua kohtaan. Mitä siellä vielä siis vingut, juuri pestystä autosta???
Itsekriminointisuoja.
Ole nyt vain tyytyväinen, että hänestä edes kuului jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Parkkipaikkakolhusta ei olisi edes lain mukaan enään pakko ilmoittaa mihinkään, joten se kolaroija oli hyvin ystävällinen sinua kohtaan. Mitä siellä vielä siis vingut, juuri pestystä autosta???
Kolhusta? Heh, sinä olet hauska. Ap
Olen yllättynyt että täällä noinkin moni katsoo että tuollainen toiminta on ok. Huomattavasti kivempaa olisi ollut kuulla se heti häneltä itseltään että ”sori kävin näin”. Mutta huomasin sen sitten aamulla kun olisi pitänyt mennä töihin ja viedä lapset kouluun. Koko se järkytys että miksi ja kuka tämän on tehnyt. Selvittely oman vakuutusyhtiön kanssa. Ja sitten yhtenä päivänä tupsahtaa vaan postista se vastapuolen korvauspäätös. Ei, en tule ymmärtämään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun rysäytät, iskiin pienimuotoinen paniikki ja et ehkä ajattele selvästi vaikka olisit ihan selvinpäin, varsinkin jos on ensimmäinen kerta. Tulee vain ajatus, että äkkiä täältä pois. Kaikille ei tule edes mieleen, mistä omistajan tiedot saisi selville.
Jos tienaa 160 000 e vuodessa, niin veikkaan että ihminen on niin fiksu, että osaa selvittää rekkarista yhteystiedotkin. Ap
Kyllä se on tärkeetä että ihminen pyytää anteeksi törttöilyjään. On ylimielistä ja kusipäistä olla sanomatta mitään.
Taitaa ap olla asuiseudullaan tunnettu kitisijä, ja se kolaroija tunsi hän tapansa ruikuttaa kaikesta. Järkevästi jätti turva kitinän kuuntelun välistä, ja hoiti vastuunsa vakuutusyhtiön kautta asiallisesti. Kyllä sitä syyllistä varmaan itseäänkin tympäisi kolarointinsa, ei siihen enään kukaan jaksa kuunnella jonkun toisen jälkiviisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Se on ENÄÄ!
Älä sano enään, tai vedän sua nenään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla asuiseudullaan tunnettu kitisijä, ja se kolaroija tunsi hän tapansa ruikuttaa kaikesta. Järkevästi jätti turva kitinän kuuntelun välistä, ja hoiti vastuunsa vakuutusyhtiön kautta asiallisesti. Kyllä sitä syyllistä varmaan itseäänkin tympäisi kolarointinsa, ei siihen enään kukaan jaksa kuunnella jonkun toisen jälkiviisauksia.
No olipas kauniisti sanottu. Ei en ole kitisijä. Jos nainen olisi soittanut, olisin kiittänyt rehellisyydestä ja hoitanut tilanteen asiallisesti hänen kanssaan. Ja kuten sanoin, en tunne häntä entuudestaan. Ap