Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea voisi tapahtua "Porvoon" uimahallissa?

Vierailija
16.01.2018 |

Mä aloitan... Ilmoitustaulun infoa-->Kaljakelluntaa torstaisin Klo: 12.00 alkaen, ottakaa omat juomat ja tölkit mukaanne. Tervetuloa kellumaan!!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva oli ostanut uuden uimapuvun , valkoisen. Kastuessa se näkyi läpi . Naapuri teki sen ihan tahallaan mokomakin keikistelijä. Esitti viatonta ja oli niin kuin ei olisi tiennyt mitään. Harkittu temppu se oli . En päästä miestäni enää uimaan halliin.

Vierailija
42/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin piispa järjestää vedenalaisen Underwater Flow-messun.

Osallistumismaksu 98 eur alv 0%, ilman kuittia, tilille IBAN TL43 12345 67890 00.

- Tervetuliaisiksi shampanjatarjoilu.

- Pitkävartinen ruusu kaikille osallistujille.

- Nopeimmille majoittujille hyvä huone sviitin hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutus, kuulutus. Ammattivalittajalta on kadonnut mies ja poika pitkäksi aikaa, ainakin 10 minuutiksi.

Vierailija
44/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uima-altaassa virtsaaminen sallittu, jopa toivottavaa. Uusi kemikaali vedessä tekee sateenkaariväriefektin altaaseen virtsatessa.

Uusi kemikaali antaa myös pienimuotoisia diagnooseja (ks. värikartta hallin seinältä). Mutta missä on yksityisyydensuoja, nythän kuka tahansa naapuri näkee salaiset diagnoosit!!

Vierailija
45/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin uimahalleja tarvitaan. Suomi on vettä täynnä muutenkin. Kun olin nuori tein itte sahalla avannon poljettuani järvenrantaan kymmenen kilometriä. Nyt maksan veroa että nykyajan uusavuttomille on talvellakin lämmintä uimavettä. Ja sitten vanhemmat vahtii altaan reunalla ettei kakarat huku. Vaikka altaassa on pohja kahden metrin syvyydessä. Lasikopissa kyttää joku tukityöllistetty että onko käyty suihkussa, ennen altaassa peseytymistä! Ikinä en oo käyny enkä mene. Ja käyn sentään uimahallissa joka päivä.

Vierailija
46/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uimahallissa ystävättäreni kanssa . Lähdin ensin radalle ja ystävättäreni hetken kuluttua perääni. Hän sai minua kiinni ja reunalta seurannut mies tokaisi - rako pienenee. Mitä hän tarkoitti?  Oliko mies törkeä?Vai onko uimisessa joku salaisuus josta en ole tiennyt?

Vierailija
47/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa jonottamassa pääsylippuja uimahalliin, Yhtäkkiä viereisestä luukusta joku nainen huutaa miehelleni "Täällä on vapaa kassa!". Hävytöntä yrittää iskeä miestä, kun minä seison vieressä!

Vierailija
48/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€ lisämaksusta on mahdollista päästä Pullervo norpan viereen nukkumaan porealtaaseen.

Vierailija
49/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin avajaiset huomenna aamulla klo 10. Ilmaisia ämpäreitä jaossa. Tervetuloa.

Vierailija
50/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pukuhuoneessa nähty 18-vuotias poika äitinsä kanssa. Äidin mukaan lapsi ei kykene kuivaamaan selkäänsä itsenäisesti. Äiti ja poika poistuivat pojan uudella bemarilla äidin näyttäessä keskisormea asiasta huomauttaneille.

Vierailija
51/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppoonikorujen näyttely kahviossa. Osallistu - voit voittaa Munsalan kansallispuvun.

Vierailija
52/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ensimmäisen kerran uimahalliin ja olen pakannut. Mitä kaikkea tarvitsen mukaan? Laukussa on jo: kahdet uikkarit, vartalo- ja kasvopyyhe, kylpytakki, uimalakki, snorkkeli, vaihtoripset, meikit, itseruskettava, rantapallo, rantasandaalit, fööni, aurinkorasva varmuuden vuoksi, vartalovoiteet, oloasu, radio, uimapatja, minigrip-pusseja ja kumilenkkejä, hierontapöytä jos joku hieroisi minua.

Vierailija
53/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kävi Jeesus ja muutti uima-altaan veden viiniksi. Porvoon asukkaat olivat kännissä koko kuukauden kun kuulivat tästä tempauksesta.

Vierailija
54/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Ponnistuksen melontakisat sunnuntaina alkaen klo 12.00.

Uimareiden toivotaan muodostavan pujotteluratoja kehoillaan,

Ponnistuksen materiaalirahasto melko vähissä.

Palkkioksi ratamuodostelijat saavat ilmaiset Porvoon Ponnistus pipot.

Vierailija
55/62 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!!

Vierailija
56/62 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

69v ja 145kg uimahallin siivoja on jatkuvan puristelun ja röyhkeän flirttailun kohteena.

metoo/porvoon uimahalli

Vierailija
57/62 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmavaivainen pitkäaikaistyötön töllistyi Porvoon uimahallissa porealtaan kuplien tekijäksi.

Mutta vain 18 tunniksi. Huomenna tulee uusi porettaja.

Vierailija
58/62 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura oli naisten saunassa haalimassa äänestäjiä. Kerta kaikkiaan kamalaa. Kuka sitä äänestää? Näytti vielä upealta turkoosinsinisessä uimapuvussaan. Lupasi vesihiihtää altaat ympäri, jos voittaa. Miksei Pekka tule pois sieltä Yrjönkadun uimahallista? Salella varmaan oma palju Jennin kanssa?

Vierailija
59/62 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä käydään uimassa? Me käymme viikottain Porvoon uimahallissa. Lapset osaavat kaikkia lajeja: kilpikonnaa, koiraa, kissaa ja sammakkoa. Krooli ja uimahypyt harjoitellaan ensi sunnuntaina.

Vierailija
60/62 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivataan sheivataan vesijumppa. Ota mukaan höylä + vaahtoa ja tule kanssamme sheivausjumppaan. Aloitamme kevyellä vesijuoksulla minkä jälkeen sheivaamme itsemme altaiden lämpimässä kloorivedessä. Tuloksena on raikas, virkeä ja karvaton sinä.