Mitä kaikkea voisi tapahtua "Porvoon" uimahallissa?
Mä aloitan... Ilmoitustaulun infoa-->Kaljakelluntaa torstaisin Klo: 12.00 alkaen, ottakaa omat juomat ja tölkit mukaanne. Tervetuloa kellumaan!!
Kommentit (62)
Suuri hyökyaalto sekoitti vedet. Huomenna pääsymaksu kaksi yhden hinnalla.
Ponnahduslaudalta hypännyt mies ei koskaan päässyt alas. Mies on roikkunut ilmassa seitsemän metrin korkeudessa kaksi viikkoa. Olosuhteisiin nähden mies on tyytyväinen oloonsa. Ruokintaa varten Porvoon tikkakerhon parhaat heittäjät on kutsuttu hätiin. Suu osumat ovatkin lähes täydellisiä. Kaurapuuroa on kuitenkin kuivunut miehen korvaan hutiosumasta johtuen.
Pelastustoimi miettii miten mies saadaan takaisin maanpinnalle. Ehkä jo ensiviikolla kokeilemme jotakin kerrotaan sieltä.
200 uimijaa kuoli kun joku oli käynyt uimahousut päällä saunaan ja ilman suihkua altaasen. Syntyi tappavia myrkkykaasuja.
Tosin tuota ymmärtääkseen pitää eka jsoksus käydä porvoon uimahallissa jossa varoitellaan noista myrkkykaasuista...
Karvavauvat käyttäytyivät asiallisesti
Siiderivalaan hypyn aiheuttama tsunami tyhjensi altaan vedestä. Uimahalli kiinni toistaiseksi, altaan uudelleen täyttämisen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
200 uimijaa kuoli kun joku oli käynyt uimahousut päällä saunaan ja ilman suihkua altaasen. Syntyi tappavia myrkkykaasuja.
Tosin tuota ymmärtääkseen pitää eka jsoksus käydä porvoon uimahallissa jossa varoitellaan noista myrkkykaasuista...
Huh, ei ollut ihmisiä vain uimijia
Tämän luin jostain muusta ketjusta, mutta mikäpä ettei tämä voisi tapahtua Porvoossakin:
-Alapäästään rehevä ylipainoinen nainen pesi itseään massiivisin elein
Japanilainen turisti ihmetteli, missä ihmiset ovat. Hän nautti kovasti uimisesta sammakkoliikkein. Japanissa uidaan vain koiraa, koska sammakolle ei ole tilaa.
Uima-altaassa virtsaaminen sallittu, jopa toivottavaa. Uusi kemikaali vedessä tekee sateenkaariväriefektin altaaseen virtsatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, ei ollut ihmisiä vain uimijia
Uija? Kävelijä kävelee. Uija ui?
Vierailija kirjoitti:
No eipä siellä tähän asti mitään kovin ihmeellistä ole tapahtunut, mitä nyt joku kakkasi naistensaunaan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000547708.html
Muistakaahan tytöt että torttu tiputetaan vessanpöttöön eikä saunan laiteille. Ja tamppoonit laitetaan sille varattuun roskikseen eikä niin että narusta nykäistään altaalla ollessa ja jätetään tamppooni altaaseen.
Tarkemmin kun ajattelee, niin naisten oma uimahallivuoro voisi olla hyväkin juttu..
Yäk..
-M52-
Uima-altaan vesi on kierrätettyä, se tulee suoraan puhdistamattomana viemäriverkostosta. Uusi ekologinen ajattelutapa on nykyaikaa.
Mieheni väittää että uimahallin sääntöjen mukaan jos hän menee pienen tyttäremme kanssa uimaan, heidän kuuluu mennä naisten pukukoppiin. Onko tosiaan näin?
Uimahallin kahviossa liikehdin aina sirosti , saan paljon ihailevia katseita. Viinerin sijasta valitsen aina raikkaan voileivän.
Vesikävelijöillä mielenosoitus radalla kaksi. Meidän tulee saada kävellä kolme rinnakkain.
Tapahtu jotain tosi noloo... Olin uimahallissa. Mut en voi kertoo tarkemmin mitä. Se oli kyllä tosi noloo. Oon valvonut koko yön. Mitä mä teen, en voi enää ikinä mennä sinne. Onkohan mun pakko. Apuja pliis?
Ilmavaivainen pitkäaikaistyötön töllistyi Porvoon uimahallissa porealtaan kuplien tekijäksi.
Anoppi nolasi minut uimahallissa. Hänellä oli bikiniraja siistimättä . Keräsi kummastuneita katseita. Ja tunki seuraani vaikka yritin esittää etten tuntisi mokomaa karvaturria.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallin kahviossa liikehdin aina sirosti , saan paljon ihailevia katseita. Viinerin sijasta valitsen aina raikkaan voileivän.
Häävastaanottomme on uimahallin kahviossa. Tilaamme kahvit kahviosta (=tilavuokra) ja tarjoilemme itse tehtyjä raikkaita voileipiä vieraille (ehkä myös 120 g makaroonilaatikkoa / henkilö). Nyt enää pitäisi muotoilla kutsukorttiin sopiva lause, että vieraamme ymmärtävät jättää lapset kotiin ja maksaa riittävän suuren summa häämatkatilille. Toivottavasti miehen hullu ex ei mene uimaan juuri häävastaanoton aikaan.
Uimahallissa havaittu lapsia ja naisia tirskisteleviä miehiä. Tekojen erityisestä suunnitelmallisuudesta kertoo se, että miehet olivat varustautuneet uimalaseilla.