Vaalea pitkä (rento ja pörröinen) tukka ja kokomustat vaatteet naisella, joskus punaista huulipunaa. Mitä ajattelet persoonasta?
Kommentit (36)
Kuulostaa ihan minulta, olen hillitty ja rauhallinen. Ammatiltani olen kirjanpitäjä.
Varmaan vähän boheemi, kiinnostava kokomustuuden vuoksi, varmaan tyylikäs.
ja kengät on usein jotkut naiselliset
Kuulostaa myös minulta. Olen taidealan ammattilainen ja tuleva fyssari.
Eikös tuo ole aika tyypillinen suomalainen look. Eli en ajattele mitään.
Tunnen monia tuon näköisiä ja itsekin olen paitsi tukka ei ole pörröinen vaan luonnostaan sileä. Me KAIKKI näytämme ikäistämme vanhemmilta, aika kuluneilta ja väsyneiltä. Harmailta ja vähän sairailta.
Se musta ei vain sovi blondeille. Itse käytän vain koska kuuluu työpukeutumiseen alallani.
Kuvailit ulkoisesti mun lakimiehen. Hän on rauhallinen, mutta hyvin napakka ja järjestelmällinen (ainakin työminä on).
Ei ulkonäön perusteella voi päätellä persoonasta oikeastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta ei auta, lukemattomia hyviä miehiä karsitaan pois tänäänkin vaikkapa "väärien" kenkien perusteella. Voi voi.
dfsadfsadf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta ei auta, lukemattomia hyviä miehiä karsitaan pois tänäänkin vaikkapa "väärien" kenkien perusteella. Voi voi.
No mitä jos opettelisit laittamaan kengät oikeisiin jalkoihin.
huoh. No mitä ton perusteella voi ajatella PERSOONASTA? Ei mitään. Kuvailit ulkonäköä (ja sitäkin hyvin epätarkasti), et persoonaa. Mitä tulee mieleen? No, tukasta ehkä luonnonkihara tukka - persoonasta ei mitään.
Laitetaan riviin sata ruskeatukkaista naista, jolla keskipitkät hiukset, mustat vaatteet ja ripsaria. Onko näillä kaikilla identtinen persoona? Ei ole. Joukkoon mahtuu monenlaista.
Ihan sama mitä päällä, millainen meikki tai millainen tukka, jos on läski.
Kaupungilla näkee shokkivärjättyjä hiuksia vain rumilla läskeillä, koska he kuvittelevat muuttuvansa kauniiksi värin myötä. Mitä läskimpi, sitä räikeämpi.
Tulee ensimmäiseksi mieleen teinin kuvisope.