Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalea pitkä (rento ja pörröinen) tukka ja kokomustat vaatteet naisella, joskus punaista huulipunaa. Mitä ajattelet persoonasta?

Vierailija
16.01.2018 |

Olen muutamalla nähnyt tällaisen tyylin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutamalla nähnyt tällaisen tyylin.

En vedä mitään johtopäätöksiä ihmisten ulkonäöstä muuten kuin hygienian hoidosta. Vedän johtopäätökseni ihmisten sanomisista ja tekemisistä.

Vierailija
22/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että joko epävarma itsestään tai hyvin lihava, koska pukeutuu mustaan. Varsinkun jos on vaaleat hiukset ja mustat vaatteet, ei sovi suomalaisen ihoon kova musta väri. Olisi minulle turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa myös minulta. Olen taidealan ammattilainen ja tuleva fyssari.

,miltä taidealalta vaihdoit ja miksi, 

toimeentulo taidealalla vaikeaa?

Vierailija
24/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomustaan pukeutuvat, ja etenkin sitä korostavat, ovat teini-ikään juuttuuneita mukapersoonallisia tylsimyksiä.

Vierailija
25/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tavis kuin olla voi. Mielikuvitukseton, mitä muuta mustaan pukeutuminen kertoo? Varmaan kuvittelee olevansa erilainen ja erityinen.

Vierailija
26/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa myös minulta. Olen taidealan ammattilainen ja tuleva fyssari.

Mikä on fyssari?

Vierailija
27/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää mustista vaatteista, punaisesta huulipunasta ja pitkistä vaaleista hiuksista. Paha tuosta sen enempää on sanoa.

Vierailija
28/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiva tyyli, helppo toteuttaa ja pitää yhteensopivaa vaatevarastoa kun kaikki toimii värien puolesta yhteen. x) (Aikalailla sitä miltä minä näytin joskus ysärillä. Tosin jossain vaiheessa mulla oli lyhyttä tukkaa, väri tumma ja välillä kaikenmaailman graafisia leikkauksia.) Mutta siis tuommoinen selkeys tyylissä näyttää yleensä ihan hyvältä.

Vierailija
29/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naine on yh äiti Kouvolasta.Käyttää mustaa että läskimakkarat ei näy.Hiukset kampaamatta kun aika menee sohvalla NYC:n kotirouvia katsellessa.Mennessään lähipubiin meikkaa , vaikka ei tarvitsisi.Pena panee meikillä ja ilman.

Vierailija
30/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Kokomustan vuoksi.

Vierailija
31/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mielikuva kuivakasta tylsästä laihasta naisesta. Ei lainkaan persoonallinen.

Vierailija
32/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basic Bitch

Vierailija
33/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti edes huomaa koko ihmistä, jos ollaan rehellisiä.

Joten ei kai mitään mielikuvia?

Vierailija
34/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tyyliltä joka on hyvin monella nyt. bloggaajien suosikkityyli. kai sen pitäisi viestiä että on tyylikäs, arvokas, mutta silti huoleton ja melko tavallinen maailmannainen, joka osaa tehdä hyviä bisneksiä mutta olla lempeä ja hauska. näkee nuorilla ja vanhoilla. musta aika turvallinen väri. nyt on muodissa punainen huulipuna, sellainen oikein näkyvä. pitkät hiuksetkin ovat pinnalla, johtuu varmaan kaikki kardashianeista niinkuin kaikki muotivillitykset.

Vierailija
35/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan minulta, olen hillitty ja rauhallinen. Ammatiltani olen kirjanpitäjä.

Myös niin kuin minä, paitsi ruskeat hiukset.

Vierailija
36/36 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka ei ole saanut lapsena huomiota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä