Vaalea pitkä (rento ja pörröinen) tukka ja kokomustat vaatteet naisella, joskus punaista huulipunaa. Mitä ajattelet persoonasta?
Kommentit (36)
Ajattelen, että joko epävarma itsestään tai hyvin lihava, koska pukeutuu mustaan. Varsinkun jos on vaaleat hiukset ja mustat vaatteet, ei sovi suomalaisen ihoon kova musta väri. Olisi minulle turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa myös minulta. Olen taidealan ammattilainen ja tuleva fyssari.
,miltä taidealalta vaihdoit ja miksi,
toimeentulo taidealalla vaikeaa?
Kokomustaan pukeutuvat, ja etenkin sitä korostavat, ovat teini-ikään juuttuuneita mukapersoonallisia tylsimyksiä.
Niin tavis kuin olla voi. Mielikuvitukseton, mitä muuta mustaan pukeutuminen kertoo? Varmaan kuvittelee olevansa erilainen ja erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa myös minulta. Olen taidealan ammattilainen ja tuleva fyssari.
Mikä on fyssari?
Tykkää mustista vaatteista, punaisesta huulipunasta ja pitkistä vaaleista hiuksista. Paha tuosta sen enempää on sanoa.
Varmaan kiva tyyli, helppo toteuttaa ja pitää yhteensopivaa vaatevarastoa kun kaikki toimii värien puolesta yhteen. x) (Aikalailla sitä miltä minä näytin joskus ysärillä. Tosin jossain vaiheessa mulla oli lyhyttä tukkaa, väri tumma ja välillä kaikenmaailman graafisia leikkauksia.) Mutta siis tuommoinen selkeys tyylissä näyttää yleensä ihan hyvältä.
Naine on yh äiti Kouvolasta.Käyttää mustaa että läskimakkarat ei näy.Hiukset kampaamatta kun aika menee sohvalla NYC:n kotirouvia katsellessa.Mennessään lähipubiin meikkaa , vaikka ei tarvitsisi.Pena panee meikillä ja ilman.
Mulle tuli mielikuva kuivakasta tylsästä laihasta naisesta. Ei lainkaan persoonallinen.
En luultavasti edes huomaa koko ihmistä, jos ollaan rehellisiä.
Joten ei kai mitään mielikuvia?
kuulostaa tyyliltä joka on hyvin monella nyt. bloggaajien suosikkityyli. kai sen pitäisi viestiä että on tyylikäs, arvokas, mutta silti huoleton ja melko tavallinen maailmannainen, joka osaa tehdä hyviä bisneksiä mutta olla lempeä ja hauska. näkee nuorilla ja vanhoilla. musta aika turvallinen väri. nyt on muodissa punainen huulipuna, sellainen oikein näkyvä. pitkät hiuksetkin ovat pinnalla, johtuu varmaan kaikki kardashianeista niinkuin kaikki muotivillitykset.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan minulta, olen hillitty ja rauhallinen. Ammatiltani olen kirjanpitäjä.
Myös niin kuin minä, paitsi ruskeat hiukset.
Joku joka ei ole saanut lapsena huomiota...
En vedä mitään johtopäätöksiä ihmisten ulkonäöstä muuten kuin hygienian hoidosta. Vedän johtopäätökseni ihmisten sanomisista ja tekemisistä.