Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen harrastusmaksut eron jälkeen

Vierailija
16.01.2018 |

12v on harrastanut lajiaan viisivuotiaasta, tällä hetkellä harrastuskustannukset on noin 100-150 euroa kuussa. Isä on maksanut ne tähän saakka. Koska se on ollut heidän yhteinen juttunsa ja hän tienaa nettonakin 2000 enemmän kuin minä.
Nyt tuleva exmies uhkaili että harrastusmaksut laitetaan puoliksi eron jälkeen. Sanoin että hänen pitää varmaan sitten etsiä ainakin hetkeksi halvempi harrastus tai etsiä vähemmän tavoitteellisempi joukkue/seura, jossa on halvempaa. Siksi aikaa että saan talouden toimimaan.
Elintasomme putoaa selkeästi koska olemme asuneet miehen 70% omistamassa talossa, nyt asumme lasten kanssa kalliissa vuokrakolmiossa. Mies on maksoi nyt 300 eur elatustukea kahdesta lapsesta. Minun tuloni ovat lapsilisineen 1600 eur+ elarit
Olen lopettanut lehtitilaukseni, en käy kampaajalla, en polta, en juo (viimeksi ennen eroa 3kk sit), minulla ei ole autoa, seutukorttiin 60 eur/kk, luulen että ensi kuussa jo kävelen 2,5km työmatkan että lapsi voi harrastaa samalla tasolla kuin nyt.

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsen harrastustoiminta liittyy eroon? Mies jatkaa maksamista kun on harrastuksen valinnut ja se ollut heille yhteinen juttu. Mihin se yhteinen juttu isän ja lapsen välillä katoaa vaikka vaimo katoaisikin.

Mutta kun rahan täytyy riittää myös uuden kumppanin kanssa pyöräytetyn penskan elatukseen ja huoneen sisustuksiin ym.

Ymmärrän sinua, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla