Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä olo kahvista(?)

Vierailija
16.01.2018 |

Join aamukahvikupillisen, eikä mennyt kovin kauaa, kun alkoi huono olo. Ensin alkoi omituinen epämääräinen huono olo, samanlainen kuin monesti on ennen sydämen lisälyöntejä, sitten alkoi unettaa ja heikottaa, ja maha tuntui kääntyvän ympäri. Maha tosiaan meni sekaisin ja palelee vieläkin. Huomasin aamulla olevani tavallista väsyneempi, liekö sillä olisi ollut vaikutus noin vahvaan reagointiin. Olen joskus ennenkin saanut samanlaisia "kohtauksia", mutta en ole tajunnut sen johtuvan kahvista. Yleensä juon kahvia paljonkin ilman oireita, mutta nyt tuli ihan karmea olo.
Muita kofeiiniherkkiä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee teestä sama reaktio. Iho nousee kananlihalle ja oksettaa, kylmiä väristyksiä kulkee vartaloa pitkin, sekä tuntuu että vanne puristaisi ohimoita. Kannattaa syödä ensin kunnon aamiainen niin oireita ei tule niin helposti. Tyhjään vatsaan nautittuna musta tee aiheuttaa minulle tätä. Juonkin pelkästään mietoja tee lajeja vihreä tee tai macha ei aiheuta samaa. Kahvi ei jostain syystä ole koskaan ollut ongelma minulle(juon espressoa pelkästään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla