Miten tuon Teemu Selänteen Emil-poika on noin lyhyt?
Siis ihan neutraalisti nyt vaan ihmettelen asiaa. Ei muutenkaan isänsä näköinen. Eihän Teemukaan mikään pitkä ole, mutta poika on olkapäähän asti ja äitinsä pituinen, tämän päivän Iltalehdessä kuva. Erikoista, miten noi geenit voi mennä noin, että jää noin pieneksi, vaikka Sirpakin ihan keskimittaiselta näyttää.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan mammat täällä taas nostaa omaa itsetuntoa morkkaamalla muita.
Hävettää olla suomalainen, ihan s*atanasti.
No mitä sinä sitten teet tässä ketjussa?
Luen hämmentyneenä teidän viestejä. Ihan ku teillä olis pahemman luokan psykoosit tulilla, semmosta settiä tulee useilta.
Kummallista. Itse en edes avaa ketjuja, jotka eivät kiinnosta minua. ;)
Ei pituus tai silmien väri ole niinkään relevantti asia tässä, mutta tämä Emil on kieltämättä ihan eri puusta veistetty, kuin muut sisarukset. Ihan selkeästi todella eri näköinen. Hämmästyttävän erilainen, kuin muut.
Mitä mieltä olitte tuosta kuvasta, jossa Sirpalla on joku viinapullo? Minusta outoa, että äiti huseeraa viinan kanssa edustuskuvassa, vaikka kuinka lapsi olisi jo aikuinen.
Mukavan näköinen tuo Eemil, ei haittaa vaikka ei olekaan hongankolistaja. Ja risti kaulassa <3 Ja kaunis Elovena-tyttöystävä, onkohan suomalainen? Ihan suomalaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olitte tuosta kuvasta, jossa Sirpalla on joku viinapullo? Minusta outoa, että äiti huseeraa viinan kanssa edustuskuvassa, vaikka kuinka lapsi olisi jo aikuinen.
Mukavan näköinen tuo Eemil, ei haittaa vaikka ei olekaan hongankolistaja. Ja risti kaulassa <3 Ja kaunis Elovena-tyttöystävä, onkohan suomalainen? Ihan suomalaisen näköinen.
Anteeks nyt vaan, mutta kyllä pullot on Eemilin käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pituus tai silmien väri ole niinkään relevantti asia tässä, mutta tämä Emil on kieltämättä ihan eri puusta veistetty, kuin muut sisarukset. Ihan selkeästi todella eri näköinen. Hämmästyttävän erilainen, kuin muut.
Minusta Eemil on äitinsä näköinen, muut tulleet isäänsä. Sellaistakin sattuu, että kolme lasta näyttää samalta, ja neljäs sitten ei, ei ole ollenkaan harvinaista =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt vaan, mutta kyllä pullot on Eemilin käsissä.
Oho, katsoinpa huonosti, oot oikeassa :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Eemil ja Liisa-vainaa ovat todella samannäköisiä. Että ihan ovat kyllä samaa lihaa ja verta koko Selänteiden kööri.
Niin ovat.
Yksi tämän palstan ikävimmistä ilmiöistä on inhoamani ikuinen kateuskortti, mutta nyt se sopii; eli kateelliset lokaavat täällä Sirpan mainetta tuosta noin vain. Joku erityiskade laittanut juorun liikkeelle.
Persaukisen ja elämäänsä tyytymättömän kannattaisi aloittaa muutos sieltä omalta kotipesältä. Ei ne Teemun miljoonat ole taivaalta tippuneet, kannattaa kateellisen pahimmalla tuskan hetkellä muistaa. Ja mitä Sirpaan tulee, on miehensä häntä moneen kertaan ylistänyt kun on pitänyt kaiken koossa. Se, jos mikä, on rahan arvoista, eli heillä on ns. "perheyhtiö". Ihanat lapset ja terveitä saaneet olla, mä ainakin olen iloinen heidän puolestaan.
Ja ulkonäöstä...Minä 165cm, mies 184cm ja tytär (todellakin meidän yhteinen!) 156cm, kuten äitini, jolta perinyt myös runsaat muotonsa. On kuin italiatar. Itse olen täyslauta, eikä meissä ole samaa näköä oikein mitään. Tutustukaa geeniperimään, ennen kuin alatte näinkin vakavilla asioilla leikkimään. Ei ole teiltä mitenkään revitty, jos Sirpa elelee ihanaa elämää. Toivottavasti jatkuu ennallaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Eemil ja Liisa-vainaa ovat todella samannäköisiä. Että ihan ovat kyllä samaa lihaa ja verta koko Selänteiden kööri.
Niin ovat.
Yksi tämän palstan ikävimmistä ilmiöistä on inhoamani ikuinen kateuskortti, mutta nyt se sopii; eli kateelliset lokaavat täällä Sirpan mainetta tuosta noin vain. Joku erityiskade laittanut juorun liikkeelle.
Persaukisen ja elämäänsä tyytymättömän kannattaisi aloittaa muutos sieltä omalta kotipesältä. Ei ne Teemun miljoonat ole taivaalta tippuneet, kannattaa kateellisen pahimmalla tuskan hetkellä muistaa. Ja mitä Sirpaan tulee, on miehensä häntä moneen kertaan ylistänyt kun on pitänyt kaiken koossa. Se, jos mikä, on rahan arvoista, eli heillä on ns. "perheyhtiö". Ihanat lapset ja terveitä saaneet olla, mä ainakin olen iloinen heidän puolestaan.
Ja ulkonäöstä...Minä 165cm, mies 184cm ja tytär (todellakin meidän yhteinen!) 156cm, kuten äitini, jolta perinyt myös runsaat muotonsa. On kuin italiatar. Itse olen täyslauta, eikä meissä ole samaa näköä oikein mitään. Tutustukaa geeniperimään, ennen kuin alatte näinkin vakavilla asioilla leikkimään. Ei ole teiltä mitenkään revitty, jos Sirpa elelee ihanaa elämää. Toivottavasti jatkuu ennallaan!
Nyt oli hyvä viesti! Juuri näin ajattelen itsekin. Toivon kaikkea hyvää Selänteiden perheelle. Ihana perhe, jossa lapset kasvatettu maalaisjärjellä, kukaan ei pompi julkisuudessa ja pröystäile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Eemil on äitinsä näköinen, muut tulleet isäänsä. Sellaistakin sattuu, että kolme lasta näyttää samalta, ja neljäs sitten ei, ei ole ollenkaan harvinaista =)
Ja entäs kaksoset sitten. Monesti ovat aivan erilaiset, kooltaan ja muutenkin, jopa luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ovat.
Nyt oli hyvä viesti! Juuri näin ajattelen itsekin. Toivon kaikkea hyvää Selänteiden perheelle. Ihana perhe, jossa lapset kasvatettu maalaisjärjellä, kukaan ei pompi julkisuudessa ja pröystäile.
Kiitos. Ja sinä hoksasit sen tärkeimmän, eli maalaisjärjen!
Vierailija kirjoitti:
Paul Kariya.
Ei pelannut Winnipegissä 1993-1995.
Hämmentävää tosiaan. Ei pelkästään kasvot vaan myös koko ruumiinrakenne, esim. luiskat hartiat, kun muilla on suorat raamikkaat.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Ja Kariyalla myös tuollaiset vähän luisummat hartiat:
https://www.ocregister.com/2017/11/19/hhof-inductees-paul-kariya-teemu-…
Toisaalta sekin on totta, että poika muistuttaa myös isänäitiään paljon.
Miksi te puhutte Emilistä? Nimi on Eemil ja kaikkien lasten nimissä on se yhtäläisyys että niissä on tupla-e kuten Teemullakin. Se on ihan erikseen jossain haastetteluissa mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Käynti optikolla auttaa. Pullo on pojan kädessä.
Mammat taas asialla. :) Jos poika ei ole tullut isäänsä, pitää siirtyä taaksepäin seuraavaan polveen ja sitä seuraavaan. Kun syntymävuodet alkavat 18xx, alkaakin yhdennäköisyyttä löytyä. Mustavalkoinen kuva lärvistä ja samanlainen jakaus ja sulla on veljekset kuvassa.
https://www.google.fi/search?biw=360&bih=272&tbm=isch&sa=1&ei=67hzXKa_A…:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te puhutte Emilistä? Nimi on Eemil ja kaikkien lasten nimissä on se yhtäläisyys että niissä on tupla-e kuten Teemullakin. Se on ihan erikseen jossain haastetteluissa mainittu.
Kummallista tosiaan, että eivät edes nimeä jotkut tiedä, vaikka solvata osaavat. Mutta hyvä muistisääntö on, että tupla e, eli ee, löytyy myös läheltä; katEEllinen.
Vierailija kirjoitti:
On se isäkin suht lyhyt urheilijaksi
Ei ole. Otetaanpa vaikka kaikki maailman ammattijalkapalloilijat, joita on kymmeniä tuhansia ja varmasti hän on huomattavasti keskivertoa pidempi. 182cm ei ole suht lyhyt, vaan keskimittaa ellei enemmän.
Suomessa ajatellaan, kuinka kaikki miehet ovat jotain yli 190cm pitkiä. Ehkä koripalloilijat ja lentopalloilijat ovat, mutta mitenkäs miekkailjat, painijat, luistelijat, voimistelijat, hiihtäjät, ratsastajat, tanssijat, karatekat, purjehtijat, pyöräilijät jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul Kariya.
Ei pelannut Winnipegissä 1993-1995.
Eikö sitä seksiä voi harrastaa muuallakin kuin jääkiekkokaukalossa? Eikä kait siihen seksiin tarvitse vuositolkulla aikaa, pari minuuttia riittää, vaikka vieraspelin jälkeen.
Ja tämä siis ihan vain yleisellä tasolla, en puhu mistään yksittäistapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa kerran päissään kertoi minulle itkuisena että eipä hänen ja Paul:in juttua olisi koskaan tapahtunut, koska nyt hänen on nähtävä sen jälkiseuraamukset päivittäin. Tarkoittikohan juuri tätä?
Minulle taas Sirpa kerran päissään kertoi itkuisena että eipä hänen ja Arttu Wiskarin juttua olisi koskaan tapahtunut, koska nyt hänen on nähtävä sen jälkiseuraamukset päivittäin.
:(
Kieltämättä Veera on Artun näköinen. Voi se kuuma festarikesä!
Luen hämmentyneenä teidän viestejä. Ihan ku teillä olis pahemman luokan psykoosit tulilla, semmosta settiä tulee useilta.