Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehinen mies on kaikkien naisten mieleen?

Vierailija
19.03.2025 |

Kumppanin etsinnässä. Minkälainen on miehinen mies? Kysytään nyt tätäkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka haisee vahvalle kyrvälle ja paskalle.👵

Vierailija
2/11 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää itselle on, että mies on tunneälykäs ja osaa ilmaista ja käsitellä tunteitaan. On se silti miehekäs mies joka uskaltaa näyttää tunteensa, koska se vaatii rohkeutta. Rohkeus olla oma itsensä, tykkää itsestään, tietää mitä haluaa ja minne on menossa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa on miehinen mies ja palstalla suosittu uros. Hyvänä kakkosena on laihempi versio joka on Ralph Fiennes.

Vierailija
4/11 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jason Momoa on miehinen mies ja palstalla suosittu uros. Hyvänä kakkosena on laihempi versio joka on Ralph Fiennes.

Momoa🤮

Vierailija
5/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes 😍

Vierailija
6/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minun täytyy tunnustaa, että ideologisella tasolla tuomitsen miehisen mieheyden. Mikään ei ole pahempaa kuin patriarkaatti ja toksinen maskuliinisuus koska ne riistävät naisilta ja muilta vähemmistöiltä ihmisoikeudet. 

Mutta toisaalta iltaisin yksin sängyssä en kykene olemaan haaveilematta miehisistä miehistä. Ristiriitaista.

Vierailija
7/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehenä vaivaisi sillä liikaa päätäni. Sitä joutuu kuitenkin olemaan juuri sellainen kuin on.

Nyt keski-ikäistyttyäni olen huomannut, että on paljon hauskempaa olla vähän akkamainen kuin yrittää väkisin esittää jotain miesten miestä.

Vierailija
8/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minun täytyy tunnustaa, että ideologisella tasolla tuomitsen miehisen mieheyden. Mikään ei ole pahempaa kuin patriarkaatti ja toksinen maskuliinisuus koska ne riistävät naisilta ja muilta vähemmistöiltä ihmisoikeudet. 

Mutta toisaalta iltaisin yksin sängyssä en kykene olemaan haaveilematta miehisistä miehistä. Ristiriitaista.

"Naisilta ja muilta vähemmistöiltä" 🤣

Vierailija
9/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä ei ole olemassa, joka on kaikkien naisten mieleen.

Vierailija
10/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee mieleen seksiaddikti, ja addiktihan ei välitä toisesta osapuolesta tuon taivaallista. 

Vierailija
11/11 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥸

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän