Mitä ajattelet äidistä joka ostaa lapsilleen feikkejä vaatteita?
Olen itse YH ja työskentelen lähihoitajana joten minulla ei jää paljoa rahaa yli. Ostan 13v pojalleni yleensä feikkejä Guccin ja vuittonin vaatteita. Myös kenkiä olen ostanut feikkeinä esim Adidaksen yeezyt ja nmd. Lapseni on tykännyt niitä käyttää vaikka tietää niiden olevan feikkejä.
Kommentit (79)
Miettiikö jonne nyt että kehtaako laittaa joululahjaksi mummoltaan saamaan feikkiguccin päälleen?
Ai että ne ei olekaan oikeita vaatteita? Mitä ne sitten ovat? Jotain hologrammeja tai vartalomaalia?
Vierailija kirjoitti:
Ai että ne ei olekaan oikeita vaatteita? Mitä ne sitten ovat? Jotain hologrammeja tai vartalomaalia?
Laittomia piraatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittomia piraatteja.
Mutta käsittääkseni kuitenkin ihan oikeita vaatteita. Feikkimerkkejä kyllä, mutta ei feikkivaatteita.
Mitä sitten? Jos vaate on hieno ja mieleinen niin mitä väliä onko aito, feikki vai jonkun nobody merkin vaate. Ei mitään väliä.
Pelkäisin feikkejä. Kemikaalit, mitoitus, kenkien lesti jne...
Aitoja sentään valvotaan.
Älä osta lapsellesi feikkejä, se on eettisesti väärin!
En näe väärää feikin ostamisessa. Itsellänikin on.
Itse olen ostanut omalle lapselleni esim off white bape yms...
Kyllä wt on aina wt, vaikka mitä merkkiä päällensä pistäisi. Ei tuo sivistystä, rahaa tai akateemista koulutusta merkkivaatteet sukuun.