Mitä ajattelet äidistä joka ostaa lapsilleen feikkejä vaatteita?
Olen itse YH ja työskentelen lähihoitajana joten minulla ei jää paljoa rahaa yli. Ostan 13v pojalleni yleensä feikkejä Guccin ja vuittonin vaatteita. Myös kenkiä olen ostanut feikkeinä esim Adidaksen yeezyt ja nmd. Lapseni on tykännyt niitä käyttää vaikka tietää niiden olevan feikkejä.
Kommentit (79)
Mikäs siinä, jos tuo iloa sulle. Tosin feikin yleensä tunnistaa ja itse arvostan vähemmän materialistisia arvoja elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen guccin liike!!!
Mielummin Saint Laurent tai Versace.
Ostin eilen Versacen sandaalit, todella hyvät jalassa oli sen 240€ arvoiset.
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen Versacen sandaalit, todella hyvät jalassa oli sen 240€ arvoiset.
Tuolla hinnalla saisit kenties suomessakin suutarilta sinulle sopivat sandaalit. Matkoilla olen maksanut pari-kolmekymppiä mieleisistäni sandaaleista, saa yksilölliset jos viitsii vähän piirtää tai kertoa mitä haluaa.
Jos joku kysyy merkkiä voi ylpeänä kertoa kuka suunnitellut.
Itse alkutuottajana en käsitä tuoteväärennöksiä. En kehtaisi pistää pää'lleni, enkä anna lapsenikaan niitä käyttää. Jos haluaa tietyn merkkisiä, niin ostaa niitä. Jos ei ole varaa, niin ostaa toisen merkkisiä. Hyvän näköisiä vaatteita löytyy joka hintaluokassa.
Kunhan ei ole huonolaatuisia...mitä väliä.Mitä noloa merkkituotteissa on????(Siis aidoissa)
Joo mäki työtön yh, ja lacostee ja vuittonii vaan ostellaan. Lapset menee taksilla kouluun, ku käveleminen on niin wt. Aifounit ja aipädit sun muut on tietysti. Disniländiin ollaan kesällä lentämässä, pitääkin ostaa uudet laatuvermeet että kehtaa sitten ottaa kuvia. Vaihdettiin sekarotuinen piskikin siahuaan kun alkoi hävettää. Uutta pemaria täs kattellaan, pojat haluis mustan ja tytöt pinkin. Ai ku osais päättää..
Merkkivaatteiden käyttäminen on noloa!!! Ostan kaikki vaatteet kirppikseltä!
Oletteko ihan kartalla feikkituotteiden hyväksyjät.
Tuotteet ovat väärennöksiä, niiden alkuperää ei voi jäljittää. Miten työntekijät tai lapsityövoiman käyttö, eikö edes ne pelota ja ahdista?
Ja piraattien maahantuonti on kiellettyä.
Tulin nyt oieasti vihaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ihan kartalla feikkituotteiden hyväksyjät.
Tuotteet ovat väärennöksiä, niiden alkuperää ei voi jäljittää. Miten työntekijät tai lapsityövoiman käyttö, eikö edes ne pelota ja ahdista?
Ja piraattien maahantuonti on kiellettyä.
Tulin nyt oieasti vihaiseksi!
Komppaan, merkkituotteet ovat piraatteja, kaikki myydyt feikit ovat aidolta pois. Nykyään lähes kaikilla oikeilla luxus merkeillä on esim Italiassa tehtaat joten tietää, että ostettu tavara ei ole tehty lapsityövoimalla.
Ihan hyvä, lapsi on tyytyväinen! Älä välitä väheksyvistä kommenteista, asiahan on niin, että teidän on elettävä :)
Ei ole helppoa olla yksinhuoltaja ja pitää lapset tyytyväisenä. Tässä kohtaa feikit hyväksytään!!!
Ilmeisesti Gucci ja Versace on tällä hetkellä eniten muodissa. Niitä olen nähnyt feikkeinä.
Itse olen ostanu feikin vuittonin laukun. En näe siinä mitään väärää, mutta näen kyllä aidon ostamisessa.
Av mammat puolustaa rikollisuutta...
itse ostan vain aitoa mutta en ajattelisi mitään sellaisesta äidistä joka ostaa feikkejä koska en juurikaan katsele mitä muiden lapset laittavat päälleen. Feikkejä en ostaisi itse sillä niihin käytetyt myrkyt pelottavat. En tykkää myöskään rahoittaa rikollisuutta.
Suomeen guccin liike!!!