Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet äidistä joka ostaa lapsilleen feikkejä vaatteita?

Vierailija
15.01.2018 |

Olen itse YH ja työskentelen lähihoitajana joten minulla ei jää paljoa rahaa yli. Ostan 13v pojalleni yleensä feikkejä Guccin ja vuittonin vaatteita. Myös kenkiä olen ostanut feikkeinä esim Adidaksen yeezyt ja nmd. Lapseni on tykännyt niitä käyttää vaikka tietää niiden olevan feikkejä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen guccin liike!!!

Vierailija
42/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos tuo iloa sulle. Tosin feikin yleensä tunnistaa ja itse arvostan vähemmän materialistisia arvoja elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen guccin liike!!!

Mielummin Saint Laurent tai Versace.

Vierailija
44/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen Versacen sandaalit, todella hyvät jalassa oli sen 240€ arvoiset.

Vierailija
45/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa

47/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin eilen Versacen sandaalit, todella hyvät jalassa oli sen 240€ arvoiset.

Tuolla hinnalla saisit kenties suomessakin suutarilta sinulle sopivat sandaalit. Matkoilla olen maksanut pari-kolmekymppiä mieleisistäni sandaaleista, saa yksilölliset jos viitsii vähän piirtää tai kertoa mitä haluaa. 

Jos joku kysyy merkkiä voi ylpeänä kertoa kuka suunnitellut.

Vierailija
48/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkutuottajana en käsitä tuoteväärennöksiä. En kehtaisi pistää pää'lleni, enkä anna lapsenikaan niitä käyttää. Jos haluaa tietyn merkkisiä, niin ostaa niitä. Jos ei ole varaa, niin ostaa toisen merkkisiä. Hyvän näköisiä vaatteita löytyy joka hintaluokassa.

Vierailija
49/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole huonolaatuisia...mitä väliä.Mitä noloa merkkituotteissa on????(Siis aidoissa)

Vierailija
50/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäki työtön yh, ja lacostee ja vuittonii vaan ostellaan. Lapset menee taksilla kouluun, ku käveleminen on niin wt. Aifounit ja aipädit sun muut on tietysti. Disniländiin ollaan kesällä lentämässä, pitääkin ostaa uudet laatuvermeet että kehtaa sitten ottaa kuvia. Vaihdettiin sekarotuinen piskikin siahuaan kun alkoi hävettää. Uutta pemaria täs kattellaan, pojat haluis mustan ja tytöt pinkin. Ai ku osais päättää..

Vierailija
51/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteiden käyttäminen on noloa!!! Ostan kaikki vaatteet kirppikseltä!

Vierailija
52/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan kartalla feikkituotteiden hyväksyjät.

Tuotteet ovat väärennöksiä, niiden alkuperää ei voi jäljittää. Miten työntekijät tai lapsityövoiman käyttö, eikö edes ne pelota ja ahdista?

Ja piraattien maahantuonti on kiellettyä.

Tulin nyt oieasti vihaiseksi!

Vierailija
53/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihan kartalla feikkituotteiden hyväksyjät.

Tuotteet ovat väärennöksiä, niiden alkuperää ei voi jäljittää. Miten työntekijät tai lapsityövoiman käyttö, eikö edes ne pelota ja ahdista?

Ja piraattien maahantuonti on kiellettyä.

Tulin nyt oieasti vihaiseksi!

Komppaan, merkkituotteet ovat piraatteja, kaikki myydyt feikit ovat aidolta pois. Nykyään lähes kaikilla oikeilla luxus merkeillä on esim Italiassa tehtaat joten tietää, että ostettu tavara ei ole tehty lapsityövoimalla.

Vierailija
54/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, lapsi on tyytyväinen! Älä välitä väheksyvistä kommenteista, asiahan on niin, että teidän on elettävä :)

Ei ole helppoa olla yksinhuoltaja ja pitää lapset tyytyväisenä. Tässä kohtaa feikit hyväksytään!!!

Vierailija
55/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Gucci ja Versace on tällä hetkellä eniten muodissa. Niitä olen nähnyt feikkeinä.

Vierailija
57/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanu feikin vuittonin laukun. En näe siinä mitään väärää, mutta näen kyllä aidon ostamisessa.

Vierailija
58/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat puolustaa rikollisuutta...

Vierailija
59/79 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gucci gang gucci gang

Vierailija
60/79 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostan vain aitoa mutta en ajattelisi mitään sellaisesta äidistä joka ostaa feikkejä koska en juurikaan katsele mitä muiden lapset laittavat päälleen. Feikkejä en ostaisi itse sillä niihin käytetyt myrkyt pelottavat. En tykkää myöskään rahoittaa rikollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi