Mitä ajattelet äidistä joka ostaa lapsilleen feikkejä vaatteita?
Olen itse YH ja työskentelen lähihoitajana joten minulla ei jää paljoa rahaa yli. Ostan 13v pojalleni yleensä feikkejä Guccin ja vuittonin vaatteita. Myös kenkiä olen ostanut feikkeinä esim Adidaksen yeezyt ja nmd. Lapseni on tykännyt niitä käyttää vaikka tietää niiden olevan feikkejä.
Kommentit (79)
Mun lapsi on homo 14v ja se rakastaa merkkivaatteita. Sai synttärilahjaks juuri Guccin t-paidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse YH ja työskentelen lähihoitajana joten minulla ei jää paljoa rahaa yli. Ostan 13v pojalleni yleensä feikkejä Guccin ja vuittonin vaatteita. Myös kenkiä olen ostanut feikkeinä esim Adidaksen yeezyt ja nmd. Lapseni on tykännyt niitä käyttää vaikka tietää niiden olevan feikkejä.
Tää se vasta feikkiä on.
Samaa meinasin.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi on homo 14v ja se rakastaa merkkivaatteita. Sai synttärilahjaks juuri Guccin t-paidan.
Sama täällä, mutta gant ja hilfiger on tähän mennessä kelvannut
Itse olen ostanut lapselleni aitoina esim off whitea ja bapea. Nyt selkeästi versace on muodissa ja lähti vyö tilaukseen joka oli harvinaisen vaikea saada, kaikkialla sold out!!!
Riippuu kai hieman myös, mistä noita feikki vaatteita ostaa... Satunnaiselta ulkomaanmatkalta jonkun sellaisen ostaminen on ok. - Käytettynä kirpparilat (tms) ostvalta ei voine edellyttää paljoakaan asiantuntemusta tai vaivaa sen selvitäämiseen, onko jokin lasten vaate feikki vai aito. Mutta, että käyttää aikaa vaikka sitten netissä surffaamiseen ja metsästää mahd. edullista feikki merkki vaatetta tuntuu hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta gant ja hilfiger on tähän mennessä kelvannut
Saneleeko teillä lapset muutoinkin, mitä hankitte tai olette hankkimatta? - Kyllä 14 vuotias jo alkaa tajuta, että vaatteilla, siinä kuin vaikka paremmilla (lue: kalliimmilla) leluilla voisi olla mukavampi kuin se helvempi. Mutta miten selittää ja kertoa lapselle, että miten käyttää rahaa fiksusti, kun rahan käyttäminen fiksummin on monelle meistä vanhemmistakin vaikeaa.
Merkttävimmän mallin kulutustottomuksista ja tavoista lapsi saa todennäköisesti omilta vanhemmiltaan. - Toivottavasti tämä tapa ei periydy.
Merkkituotteiden on tarkotus edustaa merkkiä!!! Älä osta feikkiä nuoren kaverit huomaavat vielä. Ne nuoret opettelee ett miten tunnistaa aidon siitö kuulee vielä jos on feikkiä. Itse olen ostanut keskimmäiselle tytölle yhden louis vuittonin laukun ja kaksi michael korsin
Mielestäni äiti joka ostaa lapselleen feikkejä vaatteita on idiootti. Jo pelkästään se, että ostaa feikkejä on rikos sekä se on eettisesti väärin.
Ostin lapselleni feikin gucci vyön. Joutui kiusauksen kohteeksi.
Otsikko kysyy mitä mieltä olen äidistä, joka ostaa lapselleen feikkejä kamoja.
Aluksi ajattelin etten mitään mieltä mikä ihme kysymys tämä on mutta luettuani aloituksen olen yhtä mieltä: arvot hukassa.
Jos feikkikamoja haalitaan sen "logon" takia ja että muut ihailisivat niitä niin en jaksa arvostaa.. Olen varmaan ainut maailmassa ketä suorastaan ällöttää jos on pakko olla converset jne.. Haluaako sellaiset merkkivaate ihmiset kertoa pukeutumisellaan muille,että "rahaa on"... Pitäkää itsellänne se "tieto"...
Ihminen, joka pukeutuu kuten itse haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä tai paineista on sisältä vahva.
Mua ei kiinnosta minkä merkkisiä vaatteet on. En huomaa, jos jollain on joku merkkivaate. Ainoa on, että huomaan, jos vaate on mielestäni kiva. Ai niin ostin yhden aidon merkkilsukun ja se kesti vähemmän kuin jotkut halvat. Nyt hakusessa aito nahkainen suomalainen.
MULLA ON MINIMALISMI ELÄMÄNTAPA ELI OSTAN VAA HM MUT NE HAJOO NII JOUDUN OSTAA USEAMMIN UUSIA KÄÄK
Ja ellei ole homo pitää pukeutua adidaksen halpishuppareihin?