Miksi lähes kaikilla naisilla Tinderissä on korkeakoulututkinto?
Miksi korkeasti koulutetut ja erityisesti akateemiset naiset ovat yliedustettuna Tinderissä. On opiskelijoita, mutta myös valmistuneita.
Kommentit (405)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina näissä keskusteluissa amis tuntee monta yliopistoihmistä, jotka eivät ole niin fiksuja eivätkä kultturelleja? Ja amis itse, sekä hänet kymmenet amisystävänsä ovat aina itse lukeneita historian, kulttuurin ja kulinarismin professoreja.
Minä tiedän monta typerää duunaria. Ja monta fiksua yliopiston käynyttä. Ja muutaman AMK:n käyneen jotka ovat ihan normaaleja.
Olen se amis, joka kirjoitti itsestään, veljestään ja sedästään.
Kirjoitukseni oli totta, kerroin vain omasta lähipiiristäni, en yleistänyt kaikkia. Miksi et usko, että se voisi olla totta? Onko maailmankuvasi todella niin mustavalkoinen ja suppea, että luulet kaikkien amiksien olevan tyhmiä duunareita ja vain yliopiston käyneet voivat olla fiksuja ja kultturelleja?
Se miksi toin oman elämäni esille, on juuri nuo ennakkoluulot, haluan että ihmiset alkavat katsomaan toisiaan enemmän yksilöinä, eivätkä kategorisoi heitä heti johonkin lokeroon esim. pelkän koulutuksen perusteella. Minä tunnen kultturelleja ja fiksuja amiksia, ei se ole mahdotonta. Tunnen myös täysin normaaleja yliopisto opiskelijoita, en sanonut, että he ovat tyhmiä vaan että he ovat myös fiksuja, mutta eivät mitään neroja tai älykköjä ja heistä kaikki eivät vain ole kulttuurista ja taiteista kiinnostuneita, onko se mielestäsi mahdotonta?
Tunnen myös muita kaltaisiani amiksia (en kymmeniä), toki hekin ovat luovia ihmisiä luovilla aloilla. Miksei luova henkilö, joka haluaa toteuttaa itseään käsillään voisi mennä jonnekin kädentaidon ammattikoulutukseen ja sieltä mahdollisesti jatkaa kouluttautumista, jos kokee sille tarvetta? Mitä hyötyä hän saisi perinteisestä lukio- ja yliopistotaipaleesta?
Se miksi näitä kommentteja tulee näihin keskusteluihin, johtuu varmaankin siitä, etten usko olevani ainoa joka on löytänyt itselleen älykästä seuraa amiksesta ja ehkä nämä henkilöt eivät suostu menemään siihen muottiin johon heitä yritetään pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolison valinta vääristä piireistä tiputtaa sosiaalisia pisteitä ja johtaa karkeasti yksinkertaistaen elämäntyylin fine dining -paikoista
Miksi on niin vaikea tunnustaa olevansa rahan perässä? Aviomieheksi kelpuutetaan vain mies, joka tienaa niin paljon, että nainen voi lopettaa työnsä ja silti ylläpitää mukatositv:stä tuijotettuja rikkaiden pintaliitoelämää, jossa oma hedonismi menee muiden tunteiden yläpuolelle. Haussa on sugardaddy, jolle ei tarvi antaa seksiä tai muuta normaaliin perisuhteeseen kuuluvaa kanssakäymistä, ja joka silti maksaa kaikki päähänpistot.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt lähihoitajan Tinderissä. Profiilissa kirjoitusvirheitä.
Olen DI mies ja tavannut vaikka kuinka monta lähihoitajaa livenä tinderin kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina näissä keskusteluissa amis tuntee monta yliopistoihmistä, jotka eivät ole niin fiksuja eivätkä kultturelleja? Ja amis itse, sekä hänet kymmenet amisystävänsä ovat aina itse lukeneita historian, kulttuurin ja kulinarismin professoreja.
Minä tiedän monta typerää duunaria. Ja monta fiksua yliopiston käynyttä. Ja muutaman AMK:n käyneen jotka ovat ihan normaaleja.
Netissä on aika helppo valehdella. Toisekseen tämänkin ketjun on varmasti lukenut aika moni ihminen ja tuo on aika vakiokommentti aiheesta puhuttaessa.
En toivoinut keskustelun ottavan tällaista suuntaa. Olisin ollut kiinnostunut enemmän siitä pohdinnasta, että mitä nämä naiset ovat. Oman käsitykseni mukaan he ovat joko erittäin valikoivia miehen suhteen, epäviehättäviä fyysisesti tai persoonaltaan tai sitten naisia, jotka haluavat olla sinkkuna ja siten etsivät Tinderistä vain kevyempiä juttuja.
Luettelemasi syyt pätevät kaikkiin sinkkunaisiin, eivät pelkästään korkeasti koulutettuihin.
T. Yliopiston käynyt nainen jonka sydän särkyi, enkä ole vielä valmis tapaamaan uutta
Sitähän minä juuri yritin sanoa. Yliopistot, ammattikorkeat ja muut korkeakoulu-nimikkeen alla olevat ovat kaikki korkeakouluja. Täällä liikkuu sitten joitakin akateemikkoja, jotka eivät tätä halua uskoa, koska heidän itsetuntonsa on rakennettu yliopistotutkinnon varaan.