Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, haluatko sinä nähdä somessa toisten raskausmaha-kuvia?

Vierailija
15.01.2018 |

Miksi/miksi et? Esittelisitkö/esitteletkö omaa raskausmahaasi somessa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. Minusta ne kuvat ovat oikein kauniita, vaikken hauska itse haluakkaan.

Vierailija
2/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihan kivoja siinä missä muutkin kuvat. Hauska nähdä mitä muille kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en. Itse en ottanut ainuttakaan kuvaa mahastani enkä todellakaan halua nähdä muidenkaan. Ällöttävää.

Vierailija
4/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Minusta se on edelleen yksityinen ja intiimi asia. Kuten raskausmahan koskettaminen.

P.s minusta se on vähän jopa kuvottavaa

Vierailija
5/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä raskausmahoista, en omasta enkä toisten, ja niitä olisi sosiaalinen pakko ihastella, mikä olisi varsin vaivaannuttavaa. En tosin ole somessa, joten problem solved.

Vierailija
6/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama sinänsä jos vieraista puhutaan. Tuttjen mahoja on ihana nähdä <3 En ole omia raskausmahojani esitellyt, mutta kiva ja helppo tapa jonkun ilmoittaa olevansa raskaana.

Vierailija
7/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä. Nainen kauneimmillaan. Tuo mieleen muistoja omilta raskausajoilta, se innokas odottaminen kun ei tiennyt mitä on tulossa. Ihania!

Vierailija
8/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En pidä raskausmahoista, en omasta enkä toisten, ja niitä olisi sosiaalinen pakko ihastella, mikä olisi varsin vaivaannuttavaa. En tosin ole somessa, joten problem solved.

Kyllähän tämä vauva-palstakin on sosiaalista mediaa, eli olet somesa ;) Ja miksi niitä (tai mitä tahansa kuvia) olisi pakko ihastella? Ei ole, senkuin skippaat ja et muka ole nähnt koko kuvaa.

Vierailija
9/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Lapsellista touhua. Miksi sitä mahaa pitää näytellä? Sen takia että muut ihastelisi? Mitä ihastelemista siinä on, kaikilla odottavilla naisilla on iso maha. Eikö raskaus ole luonnollinen asia, en ymmärrä miksi siitä pitää tehdä joku itsekeskeinen tapahtuma.

Vierailija
10/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Mun mielestä raskaana oleva nainen on ällöttävä.

Vierailija
11/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua katsella muiden naisten raskausmahoja, etenkään paljastettuja. En myöskään pistänyt omia kuvia jakoon. Eikö raskaudestakin voi kertoa ihan sanoin, se on vielä helpompaa kuin kuvan postaaminen. Varsinkaan en halua koskettaa muiden mahoja enkä halua omaani hipelöitävän, joillekin kun se on joku ihme vimma vetää toisen käsi mahan päälle. Juuei.

Vierailija
12/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä ihmisiä tyytyväisinä itseesnä ja siihen, mitä ovat. Jos siis joku on tyytyväinen varsaansa, niin minun puolestani voi siitä laittaa kuvan. Raja menee ehkä siinä, että varoittamatta ei kannata laittaa esille genitaaleja.

Vierailija
13/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta raskausvatsa on pohjattoman ruma.

Vierailija
14/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk,ei kukaan halua.

Vierailija
15/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN mitenkään haluamalla halua nähdä, mutta eipä haittaa, jos joskus näkisin. Jos joku sitten harrastaa mahakuviaan aktiivisesti, niin sitä en halua nähdä.

Vierailija
16/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, mutta mielummin vaatteet päällä kuin paljas vatsa. Olisi outoa nähdä toisen tutun tai vieraamman paljasta ihoa yhtäkkiä isona kuvana.

Vierailija
17/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos paita päällä, ne paljaat mahat pullottavine napoineen ovat vaivaannuttavia.

Vierailija
18/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse laittanut, mutta ei haittaa jos joku muu laittaa. Elämän kuvaamista siinä missä mikä tahansa muukin.

Vierailija
19/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien raskauksia on kiva seurata vaikken itse enempää lapsia tahdo ja en päivitellyt mahakuvia someen raskausaikana.

Vierailija
20/63 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko somen voi työntää p*rseeseen