Voiko Suomessa olla työ josta ei voi puhua?
Tässä jonkin aikaa tapaillut miestä, joka ei halua kertoa mitä tekee työkseen.
Alku vaiheessa tapailuamme en kiinnittänyt huomiota siihen, että ei puhu mitään työstään, kun hyvin avoimesti kertoili elämästään,menneisyydestään ja harrastuksista. Tavatessamme kertoi olevansa lentäjä, jonka ymmärsin huumoriksi, kun sopi tilanteeseen.
Jonkin aikaa tapailtuamme kysyin mitähän tekee työkseen, niin ohitti kysymyksen ja vaihtoi aihetta. Vitsaili jossain vaiheessa olevansa piilo miljonääri, katselee ensin että en ole rahojen perässä.
Kaverin kanssa tästä ollaan keskusteltu, niin hän on sitä mieltä, että olisi työtön joka ei vaan kehtaa kertoa sitä. Sekin on jotenkin poissa suljettu, kun lähtee aamuisin töihin ( tai johonkin), harrastukset ja muut ulkoiset tekijät kertoo kyllä muuta kuin työtön.
On alkanut arveluttaa onko hänen elantonsa ihan rehellistä. Hänestä ei löydy googlettamalla mitään, hänen puhelin numeronsa on salainen. Eikä hänellä ole mitään sosiaalisen median tilejä.
Vietimme pitkää viikonloppua yhdessä ja olisin halunnut laittaa instaan meistä yhteiskuvan, mutta hän kielsi laittamasta kuvaansa mihinkään.
Tänään kysyin, että mitä hän tekee työkseen kun se mietityttää minua. Vastasi ettei puhuta siitä vielä.
Tällaisia havaintoja olen tehnyt, ettei hänelle mene viestit päivisin perille. Vastailee sitten illalla. Muutaman kerran olen yrittänyt soittaa päivällä, muutei saa yhteyttä.
Kommentit (267)
Uhhh..
Supon stalkkerityyppejä koko vauvis täynnä.
Haloo.
Ettekö mukaa oo hokannu.
Voi ja onkin, muttei niistä täällä tai muuallakaan huudella.
Voi. Mieheni tekee sellaista työtä. Hän ei myöskään saa olla somessa (ei edes LinkedIn), Signalistakin piti saada erillinen arvio työnantajalta - enkä minä saa tägätä häntä kuviin tai kertoa kenellekään, missä hän on töissä. Jos joku kysyy, laitan bimbovaihteen ja sanon että "turvallisuusalalla päällikkönä, mutta työ vaikuttaa niin kuivakalta, etten ole koskaan edes kysynyt". Terveisiä tutuille!
Niin miehet käy vaimot kotona tai julkkisten miehet päiväpanoilla. Itämaalaiset prostituoidut tietää mitä päivällä tehdään työpäivälläkin.