Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homo ystäväksi?

Vierailija
14.01.2018 |

Pyydän jo etukäteen anteeksi homoilta huonoa aloitusta.
Pakko purkaa tänne huonoja aivoituksiani.

Pitävätkö homomiehet heteronaisia ystävinä tai haluavatko ystävyyttä? Toki ymmärrän etteivät kaikki ole samanlaisia, mutta jos osa tykkää, miten sellaisen löytäisi? Olisiko loukkaavaa etsiä esim. netistä ilmoituksella homo ystävää. Luultavasti sille nauraisi suurin osa ja ehkä joku pilallaan vastaisi. Mutta ehkä joku kaipaisi ystävää.

Minulle tuli ajatus, olisipa minulla homomies ystävänä. Kun pidän älyttömästi miesten seurasta ja läheisyydestä, mutten ole kumminkaan kiinnostunut seksistä heidän kanssaan, eli heteromiehille olen nainen, joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Olisi kiva kun olisi mies ystävänä jonka kanssa voisi halata tavatessa, jutella, tanssia, olla lähekkäin, ilman mitään romanttisia tai seksuaalisiatunteita.

Naisten kanssa osaan olla ihan ystävä ilman ihmeellisempää läheisyyttä. Mutta sitten miesten kanssa välit ajautuu aina läheisemmiksi ja kun mies ajattelee tekevänsä jonkinlaista kokeilua olenko kiinnostunut luulen sen olevan ihan vain ystävällisyyttä, ja vastaan siihen samoin. Eli jos mies tulee minua lähemmäs ja koskettaa, halaa, ottaa kädestä kiinni, ajattelen vain sen olevan ystävällistä läheisyyttä, ja olevan okei että itsekkin teen niin. Olen viime vuonna löytänyt kaksi kertaa itseni tilanteesta että mies on luullut että meillä on enemmän kuin ystävyyttä. Tykkään vain halailla, olla lähekkäin, nauran helposti toisten jutuille, niin naisten kuin miesten, tykkään flirttailla leikillään. Olen kamala ihminen, kun johdatan harhaan miehiä. Mutta todellisuudessa pidän miehistä todella paljon niin nuorista kuin vanhoista, ystävinä.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisitko rehellisesti, oletko aseksuaali vai pelkäätkö intiimiä seksuaalista läheisyyttä.

Vierailija
2/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen biseksuaali mies, ja mulla on paljon naisia ystävinä. Heteroita, biseksuaaleja, aseksuaaleja yms. Lesboihin en ole niin tutustunut jostain syystä. Olen seurustellut lähinnä miesten kanssa, mutta oikeasti en yleensä tunne vetoa kehenkään.

Tavallaan se on musta vähän outoa etsiä nimenomaan homomiestä tai ketä vaan tietyillä ominaisuuksilla kaveriksi, mutta toisaalta se taas on ymmärrettävää. Mun naispuoliset kaverit tuntuvat tykkäävän siitä, että kuulemma tuon jotain turvaa. On kuulemma turvallisempaa liikkua mun kanssa. Yksi kaverini ei tunnu koskaan lähtevän mihinkään ilman mua tai saksanpaimenkoiraansa... Lisäksi toimin joskus tavaroiden kantajana.... Mulle soitetaan oikeasti joskus ihan vaan, koska jonkun täytyy saada joku kantamaan kissanhiekkasäkki kotiin. En vaan osaa kieltäytyä ja oikeastaan kannan juttuja ihan mielellänikin. Ja en tosiaankaan tunne mitään vetoa kavereihini.

Halailemisesta yms. en tykkää. Semmoista harrastan vain suhteessa.

Pidä silmät auki. Ehkä löydät jonkun kaveriksi. Anonyyminä netissä on myös hyvin vähän hävittävää, joten miksi ei. Jokaisella on outoja mieltymyksiä, jotka on ehkä jonkun mielestä tuomittaviakin, mutta aina voi yrittää. En näe, että tuossa olisi mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä homomies tästä ystävyydestä saisi? Ei mitään.

Vierailija
4/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta vastauksesta. En tarvi kanto apua, mutta ehkä tuo turvallisuus vetoaa miehissä. Kiva kuulla ettet sinä ainakaan näe mitään pahaa. Itsellä juuri mietityttää onko oikein rajata millaista ystävää hakee.

Ekaan viestiin, En ole aseksuaali, pidän kyllä seksistä miesten kanssa, mutta kiinnostun siinä mielessä aika harvoista. En pelkää intiimiä seksuaalista läheisyyttä, en vain halua sitä kaikkien miesten. No jos haluat käyttää keittiö psykologin taitoja, niin ehkä minulla on pientä pelkoa vakavemmista suhteista.

Vierailija
5/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä homomies tästä ystävyydestä saisi? Ei mitään.

No ei varmaan mitään, jos ei kaipaa ystävää. En minä halua olla riesa, siksi mietin josko joku mies kaipaisi naisystävää.

Vierailija
6/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ihanasta vastauksesta. En tarvi kanto apua, mutta ehkä tuo turvallisuus vetoaa miehissä. Kiva kuulla ettet sinä ainakaan näe mitään pahaa. Itsellä juuri mietityttää onko oikein rajata millaista ystävää hakee.

Ekaan viestiin, En ole aseksuaali, pidän kyllä seksistä miesten kanssa, mutta kiinnostun siinä mielessä aika harvoista. En pelkää intiimiä seksuaalista läheisyyttä, en vain halua sitä kaikkien miesten. No jos haluat käyttää keittiö psykologin taitoja, niin ehkä minulla on pientä pelkoa vakavemmista suhteista.

Ok. Miksi et voisi hakea netissä miestä kaveriksi, ilmoitat haluavasi vain ystävyys suhteen. Silloin peli olisi reilua.

Olen mies ja minua kiinnostaisi tutustua naiseen ystävänä.

Vierailija
7/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miksi et voisi hakea netissä miestä kaveriksi, ilmoitat haluavasi vain ystävyys suhteen. Silloin peli olisi reilua.

Olen mies ja minua kiinnostaisi tutustua naiseen ystävänä.

No kai sitäkin voisi kokeilla.

Vierailija
8/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä, pistähän sitten infoa, mistä kautta suhun voi ottaa yhteyttä.

Itseasiassa olen kiinnostunut juuri tuonlaisesta kaveruus suhteesta.

Naiset ovat aina olleet tietynlaisia mysteereitä.

Homoksi en valitettavasti voi muuttua 😃