Tein itselleni painopeiton ja se on lopettanut yöheräilyt
Painan noin 50 kg ja tein peittoni painoksi noin 5 kg, tämä on hyvä painosuhde. Täytteenä on kuivaa makaronia.
Kommentit (41)
5 kg makaronia? Mistä hankit :D Sinänsä hauska idea. Miten sait sen tasattua peittoon?
Ihan ruokakaupasta ostin makaronit. Ompelin pussilakanaan sellaisia pitkiä kanavia, jotta makaronit asettuvat tasaisesti.
Ap
Spagetti täytteellä saa pitemmät unet.
Ostin ihan tavallisia makaroneja, en täysjyväversioita.
Ap
Mitäs sitten kun peset peiton? 12 minuuttia kiehuvassa vedessä ja parmesaania päälle?
Ei pliis...hävettää repeillä yksin kahvilassa :DDD
Itse olen kokeillut oikeaa painopeittoa ja oli hyvä kokemus. Ei tarvinnut kauaa makoilla peiton alla, kun jalat rentoutuivat ja sen jälkeen koko kroppa. Oikeat painopeitot ovat vain niin pirun kalliita. Maksavat tonnin, toista.
Kuivatut herneet käy myös itsetehtyyn painopeittoon
Vierailija kirjoitti:
Kuivatut herneet käy myös itsetehtyyn painopeittoon
Varmaan myös kauratyynyjen kaura.
Ihan hyvä idea! Ehkä nuo makaronit tms. voisi laittaa erilliisiin pussukoihin peiton sisälle,niin voisi oikeasti poistaa ennen pesua.
Vierailija kirjoitti:
Se peittoko heräili aina öisin?
Joo siinä tapauksessa jos peiton täytteeksi laittaa maksalaatikkoa tai nakkeja - niin kk jälkeen peitto heräilee öisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä idea! Ehkä nuo makaronit tms. voisi laittaa erilliisiin pussukoihin peiton sisälle,niin voisi oikeasti poistaa ennen pesua.
Mutta eikö se ole se ja sama, jos laittaa tuon peiton päälle pussilakanan, jota pesee ja uudistaa nuo makaronit kerran vuoteen tai puoleen vuoteen (vrt. täkin pesu).
Toivottavasti ap ei hikoile kovasti, etteivät makaronit lähde paisumaan.
Itse olen täyttänyt Minigrip- pusseja nesteellä ja näitä sitten täytteeksi. Valikoimissa onkin jo piimä- , olut-, yrttitee-, ja konjakkipussukat. Valikoimaa voi laajentaa mielihalujen mukaan. Konjakki vain tuntuu hupenevan aamuisin on vain tyhjät kuoret. haihtuuko alkoholi nopeammin ?
Hyvä idea , jos sattuisit kuitenkin heräämään on snäksit lähellä.