Poikaystävää ei kiinnosta tehdä kotitöitä eikä muutakaan
Me ollaan asuttu yhdessä puoli vuotta. Mulla on enemmän aikaa kotona, joten on mulle ok että hoidan isommat siivoukset ja ruuanlaiton. Nyt vaan havahdun siihen että en saa poikaystävältä mitään apua. Jos pyydän jotain, alkaa heti valittaa että olisi pihalla auton kanssa rassailtavaa tms, eikö saa hetkeäkään levätä! Nyt pyysin jo kolme päivää sitten että vaihtaisi keittiön palaneen lampun. Osaan mä se itse vaihtaa toki mutta ihan periaatteesta nyt odotan että tuo tekisi jotain tämän kodin eteen.
Hän ei jaksa tehdä kotitöitä eikä myöskään mitään kivaa kanssani. Olis kiva käydä vaikka kävelyllä yhdessä, tehdä ruokaa tai ihan vaan jutella kunnolla joskus. Viettää mieluiten kaiken vapaa-aikansa nenä kiinni tabletissa. Kun otan puheeksi että suhteessa ei ole pakko olla jos se ja tämä meidän yhteisen elämän rakentaminen ei innosta yhtään. Silloin hän vakuuttaa että haluaa olla kanssani ja ihmettelee miksi emme juttele enemmän ja harrasta yhdessä, hänelle käy kaikki! Paskanmarjat, jaksaa tsempata päivän tai kaksi ja sitten taas liimautuu sohvaan rakkaan tablettinsa kanssa.
Mua harmittaa niin paljon, missä on se ihana mies jonka kanssa seurustelin.. ennen tätä yhdessä asumista joka muutti kaiken. Silloin kyllä jaksoi vaikka ja mitä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampun vaihtaa minuutissa, mutta se ei silti sulta onnistu?
Toivottavasti nämä kotityö-märisijät jäävät ikisinkuiksi.
Luitko koko juttua vai onko sulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? AP sanoi osaavansa itse vaihtaa lampun, mutta nyt ihan periaatteesta on odottanut 3 päivää tapahtuuko mitään. Toisin sanoen testaa miestään että saako se mies homeista persettään ylös sohvalta sen vertaa että tekisi palveluksen kun apua pyydetään.
Ap itse myöntää makaavansa kotona, eikä saa lamppua vaihdettua.
Tiskatkoon sitten pimeässä.
On ihan hyvä jos eroavat, jos yhden lampun vaihtaminen on noin korkea kynnys aloittajalle.
Tuleeko eron jälkeen sitten isä vaihtamaan lamppua naislapselle?
Aloittaja tekee kaiken muun ja sinä kysyt, miksei hän saa lamppua vaihdettua? Onko lampun vaihtaminen sitten miehelle ylimaallisen suuri ponnistus? Olisit enemmän huolissasi, miten aloittajan poikaystävä pärjää eron jälkeen.
Varmaan ihan samalla tavalla kuin ennen suhteen alkamistakin.
Aattelet, että muuttaa takaisin äidin hoiviin? Joo, varmaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on robotti-imuri, astianpesukone, kuivaava pesukone. Moppaan lattiat kerran viikkoon, vaihdan liinavaatteet tai ainakin osan kerran viikkoon, laitan pyykit koneeseen ja viikkaan ne sieltä ulos kolmesti viikossa. Mies tekee lumityöt siltä osin kuin taloyhtiön aura ei tee eli pihapolku rivitalomme ovelle, käyttää auton huollossa ja pesussa, robottileikkuri leikkaa nurmikon kesäisin. Syömme molemmat lounaan ulkona, lapset syövät koulussa. Iltapalaa laittaa kuka milloinkin samoin aamupalan. Jokainen laittaa omat tavaransa paikalleen ja pesukoriin, vie roskat jos roskis täynnä. Mitä ne kotityöt ovat? Eihän niitä ole paljoa, ehditään hyvin loikoilla, surffata tabletilla, katsoa telkkaria, käydä lenkillä ja harrastuksissa, joskus leffassa tai teatterissa ym.
Teilläkö siivotaan vain lattioita, ei tasoja/pöytiä jne? Robotti-imuri pääsee joka kolkkaan, myös sänkyjen ja sohvien alle sekä putsaa myös kylpyhuoneen ja saunuan, pesee ikkunat? Kukaan ei käy kaupassa, pura kasseja kaappeihin? Kotona ei syödä kuin aamu- ja iltapalaa viikonloppuisinkaan, eli ruuanlaittoa ei tule ollenkaan? Ilmeisesti on kaksi astianpesukonetta, kun ei tarvitse tyhjentää? Vuodevaatteita ei käytetä ulkona ainakaan säännöllisesti? Roskiskaappi ei likaannu, eivätkä tiskialtaat? Käsitiskiä ei koskaan kerry?
Sinä huolehdit perheen pyykkihuollon sekä lattioiden pesun: noihin menee viikossa varmaan muutama tunti, vaikkei kovin pikkutarkka olisikaan. Miehelläkö ei ole sisähommia ollenkaan? Hän vie auton huoltoon (onko teillä jokin vanha rohjo, jota pitää monta kertaa viikossa käyttää huollossa, vai miksi tuo oli erikseen mainittu miehen työnä?) Lunta tulee varmasti usein ja paljon ympäri vuoden, kun siinä riittää myös puuhaa monelle päivälle viikossa.
Voi, minäkin taidan ottaa käyttöön tuon teidän systeemin meille. Minä vain taidan noukkia tuosta teidän mallistanne ne miesten työt, kun ne ilmeiseti ovat niitä raskaita, ja haluan tuota siippaani säästää, rakas kun on mulle. Saa tehdä noi vähäiset ja kevyet sisähommat hän.
Mieti, noi ei koskaan pese vessaakaan. Hyhhyh.
Varmaan ihan samalla tavalla kuin ennen suhteen alkamistakin.