Kommenttini eivät mene läpi kaikkiin ketjuihin, asiallisuudestaan huolimatta. Muilla sama ongelma?
Jo eilen palstan toiminnassa oli ongelmia. Sain kommenttini menemään läpi useimpiin ketjuihih, mutta lukuisista yrityksistä huolimatta en saanut tiettyihin. Tänään jatkuu sama homma. Ketjut ovat avoinna, mutta kommenttini ei tule näkyviin kaikkiin.
Kommenttini ovat aina asiallisia, eli bannamisesta ei ole kyse.
Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (31)
Uusin ylläri oli äsken viestiä lähettäessäni ruutuun paukahtanut käyttäjäsääntöjen hyväksyntä -taulu. Yleensä se tulee ensimmäistä kertaa palstalle tullessa, mutta nyt siis jo muutaman viestin kirjoittamisen jälkeen. Ip-bannitkin olen jo kokenut.
Aihe ei niin ollenkaan vapaa olisi palstalle osuvampi nimi. Huumoria sisältäviä viestejä sensuroidaan ihan surutta. Ihmettelen miksi? Onko huumori jotenkin paha asia?
Kirjoitin lyhyen viestin siitä, mitä koulutusta te-toimisto tarjoaa enää vuodesta 2018 eteenpäin. Tämäkin sensuroitiin yhden sanan perusteella... No, nyt viikonloppuna oli uutinen, että te-toimiston koulutuksista 70% on suunnattu tälle ryhmälle. Kas kun näin tratsistinen uutinen voidaan julkaista.
Jos kirjoittaa mahanmuuttajista tai vapamuurareista, aletaan viestejä sensuroida.
Näköjään myös kirjain-sana löytyy sensuurilistalta.
Jaahas. Minä kirjoitin, että Suomi on luokkayhteiskunta, sillä leipäjonotkin olleet täällä vankasti 100 vuotta yms. Ei menny sensuurista läpi. Meneeköhän tämäkin tarkistettavaksi...
Ehkä täällä on myös sellainen ominaisuus, että koko ketju laitetaan moderointiin. Moderaattori sitten päättää, mikä menee läpi ja mikä ei. Näin päättelen siitä, että täysin asiallisen viestin sanottiin julkaistavan moderpinnin jälkeen.
Toinen vaihtoehto on, että minut on pantu moderointiin. Mutta epäilen tätä, koska peräkkäisistä viesteistäni toiseen ketjuun laittamani viesti julkaistaan heti ja heti perään toiseen ketjuun lähettämäni meni tarkastukseen. Hetken tosin epäilin tällaista.
Ai niin, kritisoin myös Sotea ja erityislasten koulutusoloja. Ei menny sensuurista läpi. Terv. Heeeeeeeee
Vierailija kirjoitti:
Minä mainitsin sanan M ää hän m uu tt aja, eräässä aloituksessani, joka ei oikeastaan liittynyt mitenkään kyseisiin henkilöihin (mainitsin sen jopa kyseisessä aloituksessa), vaan halusin keskustella eri traumojen vaikutuksista kuten sota-alue traumat vrt näkymättömät traumat jotka voivat syntyä oloissa jotka näyttävät normaaleilta. Ja miten niihin suhtaudutaan hoitohenkilökunnan taholta. Mutta kyseistä aloitusta ei koskaan julkaistu.
Harmi, koska tuo olisi todella mielenkiintoinen aihe. Suomessa ei nimittäin olla totuttu käsittelemään niin vakavia traumoja, joita pak ol ais silla ja mää han muut tajilla on. Ja trauma sekä sen oireilu vaikuttaa todella paljon kot ou tum iseen.
Tää on niin syvältä, että viestejä blokataan avainsanoilla. Itse olen monta kertaa kirjoittanut pitkän viestin, esim. pressaehdokkaiden profiileista, mutta kun unohtuu sana "muualta kotimaahani muuttaneet" itsesensuroimatta, niin viestiä ei julkaista. Ihan kuin tuota sanaa ei voisi käyttää kuin halventavassa tarkoituksessa.