Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommenttini eivät mene läpi kaikkiin ketjuihin, asiallisuudestaan huolimatta. Muilla sama ongelma?

Vierailija
14.01.2018 |

Jo eilen palstan toiminnassa oli ongelmia. Sain kommenttini menemään läpi useimpiin ketjuihih, mutta lukuisista yrityksistä huolimatta en saanut tiettyihin. Tänään jatkuu sama homma. Ketjut ovat avoinna, mutta kommenttini ei tule näkyviin kaikkiin.
Kommenttini ovat aina asiallisia, eli bannamisesta ei ole kyse.
Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh av lla tämä on maantapa. No.älykkäitä kommentteja ei anneta mennä läpi, jotta ylläpito voi jatkaa omien agendojensa pakkosyöttöä.

Vierailija
2/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kokeilla sellaista että tyhjennät selaimen historian ja uudelleenkäynnistät modeemin. ei ainakaan mitään haittaa ole jos tuollaista kokeilet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli eilen joku "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" teksti, olin että oho, onko täällä oikeasti moderaattoreita :O

Vierailija
4/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku ihan omituinen valikoima sanoja, mitkä ei vaan pääse läpi. Vaikka viesti olisi asiallinen, sitä ei hyväksytä jos se sisältää väärän sanan. Ehkä huvittavin esimerkki omalla kohdalla on, kun yhdessä kirjallisuusketjussa kirjoitin Johannes Linnankosken 1908 kirjoitettaman kirjan nimen, viestiä ei koskaan julkaistu.

Vierailija
5/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ettei edellistä viestiäni ns. vahingossa poisteta, kirjan nimi oli P ak olai s e t

4

Vierailija
6/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tätä esiintyy koko ajan minullakin. Missä ketjussa vaan ja ihan yllättäen.

Haku on myös ongelmallinen. Haen jotain ja kaikki esille tulevat ketjut ovat järjestään 10 vuotta vanhoja, toiset enemmänkin. Miksiköhän ei koskaan tule ihan viimeisten viikkojen ketjuja esiin.

Ne katoavat kuin pieru sinne autiomaahan.

Vierailija
7/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.  Järjestelmään on siis sisäänrakennettu sanojen tunnistus. On siis olemassa ei-toivottavia sanoja ja sallittuja,.

Olemmeko jo lähellä isoveli valvoo-systeemiä?

Ja tiedustelulakia puuhataan, joka mahdollistaa vielä lisää.

Vierailija
8/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei puhua japsia jenkkiä?

Vierailija
9/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat, siis viime viikkojen ketjut löytyvät tosiaan nyt vain googlaamalla. Onneksi vielä edes siten. Onko vauva-palstakin jo liian vaarallinen joillekin tahoille? Vau!

Vierailija
10/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanat, jotka ohjaavat viestisi automaattisesti moderoiniin. Moderaattorit useimmiten ilmeisesti hylkäävät viestit lukematta.

Vierailija
11/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ettei edellistä viestiäni ns. vahingossa poisteta, kirjan nimi oli P ak olai s e t

4

Pakko kysyä, miksi alapeukku? Minkä minä sille voin että koko suvun muuttoa Länsi-Suomesta Itä-Suomeen kuvaavan kirjan nimeksi on 110 vuotta sitten annettu tällainen nimi? Kirjaan viittasin sen sisällön vuoksi, en nimen.

Vierailija
12/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli eilen joku "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" teksti, olin että oho, onko täällä oikeasti moderaattoreita :O

Se taas tarkoittaa aina ja poikkeuksetta 100%:sti, ettei sitä kommenttia sitten julkaista ollenkaan.

Vierailija
13/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin. Kommentini meni läpi, kun. muutin yhden sanan alkuosan sanasta mahaan sanaan tänne. Loppuosa oli muuttajat. Kommenttini oli eritätin asiallinen, siihen ei littynyt mitään negatiivista tänne muuttavia kohtaan.

Jännä juttu. Vaikka omissa kommenteisani ei ollut kys kuin valtin päättäjien timinnan kyseenalaistamisesta, palstalla sallitaan työttömien haukkuminen ja siis  kokonaisen kansanryhmän vihaaminen. Kuten koko yhteiskunnassa.

Olen erittäin huolestunut tällaisesta kehityksestä.

Vierailija
14/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mainitsin sanan M ää hän m uu tt aja, eräässä aloituksessani, joka ei oikeastaan liittynyt mitenkään kyseisiin henkilöihin (mainitsin sen jopa kyseisessä aloituksessa), vaan halusin keskustella eri traumojen vaikutuksista kuten sota-alue traumat vrt näkymättömät traumat jotka voivat syntyä oloissa jotka näyttävät normaaleilta. Ja miten niihin suhtaudutaan hoitohenkilökunnan taholta. Mutta kyseistä aloitusta ei koskaan julkaistu.

Vierailija
15/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa.  Järjestelmään on siis sisäänrakennettu sanojen tunnistus. On siis olemassa ei-toivottavia sanoja ja sallittuja,.

No tämä lista täällä on kyllä palstan pitäjän omaa politiikkaa. Vaikka kyllähän heillekin tulee viranomaisten puolelta olla julkaisematta tietyn tyyppisiä viestejä.

Tiedustelupuolella avain sanoihin triggaaminen on peruskauraa ollut jo iät ajat. 80 luvulla se hoidettiin ihmisvoimin, nykyään automatiikka (tekstin scannaus ja puheen tunnistus) poimiit avainsanoja sisältävät viestit tarkempaan syyniin ja sen jälkeen tarvittaessa lähettäjän/soittajan seurantaan.

Ihan hyvä vaan, että terroristeja ja rikollisia vastaan löytyy keinoja.

Vierailija
16/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Mielipiteesi on vääriä. Tollo.

Vierailija
17/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä lista täällä on kyllä palstan pitäjän omaa politiikkaa. Vaikka kyllähän heillekin tulee viranomaisten puolelta olla julkaisematta tietyn tyyppisiä viestejä.

Tiedustelupuolella avain sanoihin triggaaminen on peruskauraa ollut jo iät ajat. 80 luvulla se hoidettiin ihmisvoimin, nykyään automatiikka (tekstin scannaus ja puheen tunnistus) poimiit avainsanoja sisältävät viestit tarkempaan syyniin ja sen jälkeen tarvittaessa lähettäjän/soittajan seurantaan.

Ihan hyvä vaan, että terroristeja ja rikollisia vastaan löytyy keinoja.

Ymmärrän hyvin, että tänne muuttaviin kohdistuvaa erittäinkin negatiiviseksi , jopa vihaiseksi ja yyllyttävk..usein kääntyviä keskusteluja pyritään rajoittamaan.

En silti ymmärrä, miten yhteiskuntamme sallii työttömiin kohdistuvat vihaiset ja täysin teilaavat puheet.

Minusta kyse on samasta asiasta.

Toisaalta rajoittaminen saattaa johtaa vain aggressivisuuden kasvamiseen.

Vierailija
18/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis esim. sanasta rä jäyttää kommentti menee suoraan moderointiin. Eli... aika asiallinen voi viesti olla, ettei se mene eteenpäin.

Vierailija
19/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännemuuttaja

Vierailija
20/31 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yksityistä lääkäriasemaa, ja maksan itse käyntini. Kaikki eivät maksa, ja kerroin tästä, niin kommentti ei mennyt läpi. Heillä, jotka eivät maksa itse, kommenttia ei julkaistu. Minulla ei ollut sitä s i t o u m u s t a.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän