Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
161/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebo on paras sarja

Vierailija
162/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.

Olen 53v ja olen katsonut peiliin ja todennut, että rupsahtaminen on alkanut varmasti. Kuten muillakin ikäisilläni. Silti en ole ostanut seerumeita yms. vaan ihan perusvoidetta käytän. Se rupsahtaminen on tapahtunut myös ystävilleni ihan samalla tavalla, vaikka kalliita seerumeita käyttävät.

Kas, kun sitä rupsahtamista ei voi estää millään rasvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin 75 vee äitini on käyttänyt ikänsä kalliita voiteita ym luksustuotteita, tupakoinnin ja alkon lopetti tosin jo n 10 vuotta sitten. Kun vertaa samanikäisiin, niin on todella huomattavasi nuoremman ja freesimmän näköinen.

Niin että kyllä naamaansa kannattaa rassailla, ei hän todellakaan näytä miltään ikälopulta mummolta.

Mitenhän sitten selittyy tämä, että minun mummoni 87v näyttää huomattavasti nuoremmalta, kuin muut ikäisensä, vaikka ei ole pahemmin rasvoja käytellyt. 

Mutta ei ole ikinä polttanut, eikä alkoholia käyttänyt ja elänyt muutenkin terveellisesti, sen mitä pula-ajan lapsi on voinut.

Vierailija
164/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Olen "vasta" 23, mutta joistakin tuotteista on oikeasti hyötyä etenkin kasvoilleni.

Käytän hyarulonihapposeerumia kasvoilleni, koska se tuo lisäkosteutusta. Minulla on todella kuiva, atooppinen iho ja seerumi laitettuna tavallisen apteekin perusvoiteen (Ceralan) alle auttaa.

Meikinkiinnityssuihke taas yksinkertaisesti auttaa kiinnittämään meikin. Itse meikkaan melko paljon, joten suihke auttaa meikin pysymisessä ja myös kadottaa ylimääräisen puuterisuuden. Kasvosuihketta taas käytän pitkin päivää freesaamaan ja kosteuttamaan.

Muuten käytän päästä varpaisiin apteekin perusvoidetta, huuliin bebanthenia, suihkusaippuana SebaMediä. Meikitkin poistan vain perusvoiteella ja sebamedin puhdistusvaahdolla. Ei tiettyjen tuotteiden käyttö automaattisesti tarkoita, että kauneusrutiineihin liittyy 50 eri tuotetta ja turhaketta.

Vierailija
165/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty teinistä saakka, miksi en meikkaa "kunnolla". Oon selittänyt kyselijöille, joista osa on kavereitani, että meikki ei levity kunnolla kasvoilleni, koska iho on niin kuiva. Ajattelin, että jos jollain on sama ongelma ja saisin vinkkejä. Mutta ei. Aina on ihmetelty että "aijaa, miten se on mahdollista? on mullakin atooppinen iho ja laitan vaan sinistä niveaa/kookosöljyä/apteekin perusvoidetta ja ei oo mitään ongelmaa". Vasta aikuisiällä oon oppinut ihotyyppini ja suurinpiirtein sen, kuinka sitä hoidetaan.

Vierailija
166/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiinnostavaa nähdä rivissä ne kommentoijat, jotka käyttävät erikoisvoiteita ja ne, jotka kehuskelevat selvinneensä aina suunnilleen palasaippualla ja sinisellä Nivealla. Heidän ulkonäössään on luultavasti huomattavasti eroavaisuuksia eikä vain ihon osalta.

N47

Vierailija
167/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten näissä keskusteluissa on aina rypyttömiä ja hyväihoisia tummelilla ja nivealla rasvaajia. Mutta kaupungilla tulee usein kiinnitettyä keski-ikäisten naisten ihon kuntoon ja aika monella on sellainen hoitamaton paksu, sarveistunut punainen ja couperoottinen iho. Ei joo välttämättä ole ryppyjä mutta ei se kiiltävä ja punakka ihotyyppi jossa isot huokoset ei ole todellakaan hoidettu eikä kaunis.

Vierailija
168/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ikä alkoi vielä kakkosella mun ihoni ei kaivannut mitään sen kummempaa hoitamista. Meikit poistin millä tahansa putsarilla ja joskus sipaisin jotakin voidetta, jos satuin muistamaan. Yleensä en muistanut. Suhtauduin huvittuneesti ja alentuvasti niihin naisiin, jotka ostivat ja käyttivät säntillisesti erilaisia hoitotuotteita. "Kuvitteleeko ne pakenevansa vanhemista noilla tököteillään..." (Siihen aikaan tosin ihonhoitotuotteiden valikoima oli suppeampi ja päivävoide+yövoide oli jo tavisnaisten keskuudessa huomattava satsaus) 

No, nyt olen nelikymppinen ja kasvojen iho on vanhenemisen myötä muuttunut kuivemmaksi ja herkemmäksi. Hoitamattomana (tai vanhoilla ihonhoitorutiineilla) ihoni on ärtynyt, hilseilevä, karhea ja kiristelevä. Kun käytän itselleni sopivia tuotteita säntillisesti, iho pysyy miellyttävän tuntuisena ja tasaisen näköisenä. Jos muutamalla voiteella on näin iso vaikutus, niin hölmö olisin, jos jättäisin ne purnukat hankkimatta. 

Vierailija
169/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muuten lidlin cien silmänympärysvoidetta. Siinä oiva esimerkki, että halvallakin voi saada hyvää tai jopa parasta. Siinä ihan mahtavat ainesosat. Matkalle lähdettäessä otan vain sen voiteeksi mukaan ja käytän koko kasvoilla. T. Kosmetologi

Vierailija
170/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen muuten lidlin cien silmänympärysvoidetta. Siinä oiva esimerkki, että halvallakin voi saada hyvää tai jopa parasta. Siinä ihan mahtavat ainesosat. Matkalle lähdettäessä otan vain sen voiteeksi mukaan ja käytän koko kasvoilla. T. Kosmetologi

Karkkipäivä-blogin Sanni valitsi myös kyseisen tuotteen yhdeksi parhaimmista silmänympärysvoiteista.

Vierailija
171/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhdistan ihoni hyvin (puhdistusvaahto, luonnonkosmetiikkaa), kostutan hyvin (apteekin voide/luonnonkosmetiikkavoide), kuorin joskus sokerilla ja hunajalla, ja kesäisin huolehdin myös UV-suojasta. Toki siitä voisi huolehtia ympäri vuoden, mutta en ole löytänyt sopivaa voidetta jossa olisi UV-suoja mukana. 

En meikkaa paljoa, ja vältän turhia kemikaaleja sekä ulkoisesti että sisäisesti. Yritän nukkua tarpeeksi ja liikkua tarpeeksi. Nämä saa riittää, en halua lähteä mukaan iik vanhenen - hysteriaan. 

N35

Vierailija
172/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanheneminen ei saa näkyä?

Vierailija
173/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon vettä, en polta, en käytä alkoholia, syön terveellisesti, joskus jotain eineksiä kyllä, liikun päivittäin edes kävelylenkin (ulkona), vissyä juon... mietin vaan mistä johtuu mustapäät kasvoilla? niitä on paljon? olen 30v. ryppyjä ei vielä ole.

ihoa hoidan, eli putsaan, rasvaa jne.

voitko pitkä imetys tehdä mustapäitä?

Vierailija
174/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten uhrit noita käyttää ja reppanat vielä uskovat, nuortuvansa ja ihonsa siliävän noilla tuotteilla.  Suotakoon se heille :)

En tunne ketään kuka kuvittelisi ihonhoitotuotteiden nuorentavan. Sen sijaan tietyt harvat ainesosat säännöllisesti ja jatkuvasti käytettyinä vähentävät ihon ikääntymisen merkkejä. Kyseiset ainesosat myös edistävät ihon kosteuden ylläpitoa paremmin kuin esim. "sinisellä nivealla" on mahdollista vaikuttaa. Lisäksi pari ainetta hidastaa ikääntymisen tai "ajan kulumisen" mukanaan tuomia visuaalisia piirteitä ihossa, verrattuna ihoon jossa niitä ei ole käytetty. Yksi merkittävä on uv-suoja.

Parasta on toki "hyvät geenit", terveellinen ihon hyvinvointia edistävä ruokavalio, sekä ihon suojaaminen ympäristön haittatekijöiltä.

Vierailija
175/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kannattaa opetella lukemaan edes jonkin verran inci listoja, sillä kalliit tuotteet ovat usein ihan "tyhjästä" maksamista. Esim. lancomen 100 € seerumi on lähes identtinen tuoteselosteeltaan kuin lorealin vastaava (lancome, kerastase ym on muutenkin lorealin omistamia merkkejä).

Tai sitten osa ihmisistä ei siltikään usko, vaan kuvittelee jonkun tuollaisen olevan parempi kun se on merkkituote.

Oikeasti halvalla löytyy jopa parempiakin tuotteita.

Käytän itsekin paljon eri tuotteita, mutta olen löytänyt halvoista/kohtuuhintaisista monia hyviä, kuten esim. aiemminkin mainittu cien silmänympärysvoide. Kookosöljy on parasta meikinpuhdistusainetta jne...

Varmaan myös geeneistä oikeasti kiinni että miten rupsahtaa yms. Äitillä ei 64 v ole vielä paljoa ryppyjä ikäisekseen. Itsellä 32 v ei oikeastaan ollenkaan.

Olen nyt vasta  miettinyt jonkun seerumin tms ostamista... Tämäkin löytynee tuotesuosituksia katsomalla ja inci listoja tutkimalla jostain halvemmasta hintaluokasta :)

Vierailija
176/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivea ainakin säilyy: äitini kuoli 2008 ja häneltä jäi avaamaton purkki sinistä Niveaa. Äiti oli neljä viimeistä vuotta sairaalassa/ hoitokodissa, joten luultavasti ko. voide on ostettu n. vuonna 2000. Säilytin sitä nostalgiasyistä muistona, kunnes mieheni sen viime vuonna avasi ja käytti, kun tarvitsi... ihan oli hyvää ja raikasta. Rasvasin itsekin jalkojani välillä, kun talvella iho kuivuu.

Vierailija
177/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten näissä keskusteluissa on aina rypyttömiä ja hyväihoisia tummelilla ja nivealla rasvaajia. Mutta kaupungilla tulee usein kiinnitettyä keski-ikäisten naisten ihon kuntoon ja aika monella on sellainen hoitamaton paksu, sarveistunut punainen ja couperoottinen iho. Ei joo välttämättä ole ryppyjä mutta ei se kiiltävä ja punakka ihotyyppi jossa isot huokoset ei ole todellakaan hoidettu eikä kaunis.

Sama ilmiö kuin kampaamoilla: kampaamojen mainoksissa näkyy toinen toistaan upeampia kuontaloita, mutta kadulla niitä ei näy koskaan vaan useimmilla on joku helppohoitoinen kuontalo jossa yleinen malli.

Keski-ikäisyys ei ole pelkkiä ryppyjä tai valahteluita vaan siihen minkä ikäiseltä ihminen näyttää, vaikuttaa koko olemus. Näitä av:lla nuorekkuuttaan hehkuttavia mammoja ei pahemmin tosielämässä näe. Ehkä kaikki Suomen tyylikkäästi ja laadukkaasti pukeutuvat hoikat ja ikäistään nuoremman näköiset av-mammat vaan viettävät aikansa palstailemassa, turvassa uv-säteilyltä ja lähellä viherpirtelöitään.

Vierailija
178/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt alkanut käyttää noita kaikkia ja vähän muutakin lisäksi. Syy tulee monelle selväksi 45+ vuotiaana.

N49

tottakai kaikille yli 40 v alkaa näkyä ikääntyminen ja murheet naamassa ,mutta se ongelma on että MITÄ IHMETTÄ sää luulet että nuo kalliit voiteet niille tekee? Ei yhtään mitään. Uskon kyllä noihin kertaluontoisiin ampulleihin, niiden vaikutus kestäää just sen yhden illan kun ne on kasvoilla, mutta kun ne pesee pois, niiden hyöty katoaa. EI niillä mitään kovin merkitttäviä vaikutuksia ole ihoon ja sen roikkumiseen ja pysyviin ryppyihin. 

On tuulimyllyä vastaan taistelua noiden käyttö.

Vierailija
179/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanheneminen ei saa näkyä?

Kyllä se näkyy kaikilla enemmän tai vähemmän, mutta kauniin kuulas maksaläiskätön ja kiristelemätön iho nyt vaan tuntuu ja näyttää kivalta.   

Vierailija
180/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nivea ainakin säilyy: äitini kuoli 2008 ja häneltä jäi avaamaton purkki sinistä Niveaa. Äiti oli neljä viimeistä vuotta sairaalassa/ hoitokodissa, joten luultavasti ko. voide on ostettu n. vuonna 2000. Säilytin sitä nostalgiasyistä muistona, kunnes mieheni sen viime vuonna avasi ja käytti, kun tarvitsi... ihan oli hyvää ja raikasta. Rasvasin itsekin jalkojani välillä, kun talvella iho kuivuu.

rasvat härskiintyy ja alkaa haista. Tehot vähnee. Näissä on se 24M lukee pakkauksessa, miten monta kk säilyy avaamisen jälkeen. Sinne menee ekan avaamisen jälkeen bakteereja ilmasta ja ne alkaa kasvaa siellä purkissa- Ei ole hyvä käyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi