Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Auringonsäteet ja tupakka ovat ihon pahimmat viholliset.
Tuntuisi oudolle se että nykyisen iho vaatisi kosmetiikkaa pysyäkseen hyvänä. Evolution by cosmetic business?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai enää kukaan? Minä käyn kauneusklinikalla ottamassa kosteuttavat aineet pistoksina kasvoihin eli ne tehdään sellaisina "verkkoina" ihon alle, eikä satu yhtään.
Ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyneet tuollaisessa jo vuosikaudet, suomalaiset ovat aina vaan niin jäljessä ihan kaikessa.
Minkä niminen ja hintainen toimenpide kyseessä?
Minä puhdistan naaman jollain vaahdolla ja laitan kosteusvoidetta ja -geeliä. Riittää minulle eikä ole ollut aknea riesana. Se toki johtuu geeneistä suurimmaksi osaksi. En röökaa ja dokailukin on saavutus, joten sehän näkyy naamassakin hyvällä tavalla. Lisäksi olen babyfeissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai enää kukaan? Minä käyn kauneusklinikalla ottamassa kosteuttavat aineet pistoksina kasvoihin eli ne tehdään sellaisina "verkkoina" ihon alle, eikä satu yhtään.
Ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyneet tuollaisessa jo vuosikaudet, suomalaiset ovat aina vaan niin jäljessä ihan kaikessa.
Minkä niminen ja hintainen toimenpide kyseessä?
Restylane skinboosters, joka siis virkistää kasvot. Käsittely tehdään 2-3 viikon välein 2 kertaa. Maksoi muistaakseni 580 eur, tehtiin espoolaisella esteettisellä klinikalla.
BB-voide vaan nassuun niin iho näyttää todella kiinteältä ja kosteutetulta ja juonteetkin ovat siististi tipotiessään mutte millään epäluonnollisen näköisellä tavalla. Työkaverit kehuivat että näytin siltä kuin olisin ollut lomamatkalla kun kasvot hehkuivat niin :D
Vierailija kirjoitti:
Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.
Korealaisen ihonhoidon kulmakivi on auringon vältteleminen aina. Siis ihan aina.
Mistä sitä askorbiinihappojauhetta voi ostaa kilohintaan? Jos vastaus oli ketjussa, en huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.
Korealaisen ihonhoidon kulmakivi on auringon vältteleminen aina. Siis ihan aina.
Samoin japanilaisen. Niilläkin on aina aurinkovarjo tai jopa sateenvarjo pään päällä aurinkoisella säällä. Kotosalla tai ulkomailla. Heillä rusketus on moukan lähiörupusakin merkki ja tavoittelevat geishamaisen vaaleaa ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Joo ei toimi mun pintakuivalle sekaiholle :D Vetäis varmaan ihon aika tukkoon jos pidempään käyttäisin. En kyllä pienituloisena osta mitään hurjan kalliita tuotteita, koska ei ole varaa. Madaraa ostin joku aika sitten -40% alennuksesta. Olen myös tutustunut korealaiseen kosmetiikkaan, mutta vähän on vielä hakusessa, mitkä olis parhaat tuotteet omalle iholle. Aiemmin luulin, että herkästi kiiltävä ihoni kaipaa kuivattavampia tuotteita, mitä suurin osa sekaihon tuotteista onkin. Vähän aikaa sitten kuulin, että minunkin pitäisikin käyttää kosteuttavia tuotteita! Kosteuttavia, mutta ei rasvaisia. Siksi Nivea tms. ei toimi. Otan vastaan tuotesuosituksia :)
Ennen käytin vaikka mitä. Sitten alkoi tulla iho-ongelmia. Nykyään pesen kasvoni apteekin perusvoiteella. En käytä kasvovesiä. Joskus pyyhin septidinillä esim. korvantaustat. Voiteena toimii vauvan hajustamaton peppuvoide. Ihoni on nyt parempi kuin koskaan, kun jätin turhat tökötit pois.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä käynyt kosmetologilla. Uskon terveisiin elämäntapoihin ja vältän aurinkoa. Ts en makaa auringossa.
En ole minäkään kuin kerran elämässäni. Nyt alan kuitenkin kyllästyä, kun olen kohta 30 ja iho vieläkin "huono". Mulle selvis vasta vähän aikaa sitten, että mun mustapäät ei todennäköisesti olekaan mustapäitä, vaan niille oli joku oma nimitys. Eli en niistäkään pääse eroon. Muuten iho on niin pintakuiva, että en voi edes meikata. Kotihoidolla oon yrittänyt ja yrittänyt hoitaa ihoa, mutta ei taida riittää, vaan tarvitsen asiantuntijan neuvoja ja hoitoa. Kaikilla ei oo luonnostaan hyvä iho, eikä huono iho ole aina aknea, mutta silti siitä voi kärsiä.
Minä käytän! Ihonhoito, kosmetiikka ja meilit ovat minulle henkinen pakopaikka. Teen raskasta työtä, illat juoksen lasten perässä. Kun saan lapset nukkumaan, on ihana paeta arkea kylppäriin edes kymmeneksi minuutiksi.
Käytän perus kasvojenpuhdistusaineen lisäksi silmänympärysvoidetta, seerumia, kasvosuihketta, kuorintaa, kahta eri naamiota, neljää eri kasvovoidetta jne. En toki samana päivänä mutta aina vuodenajan ja ihon tilanteen mukaan.
Koen tämän harrastuksena, en pakollisena hommana. Jotkut kasaavat nukkekoteja tai korjaavat mopoja, minä rasvailen naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt halpoja ja kalliita seerumeita, mutta eivät auta yhtään mitään.
Paljon tehokkaampaa on antaa ihon hengittää. Kävelylenkki antaa ruusut poskille ja happea sekä lisä verenkiertoa ihossakin. Onneksi meillä suomalaisilla naisilla on lisäksi sauna !
Eläinkokeita tehdään edelleenkin myös kosmetiikan osalta Euroopassakin.
Esim Yves Rocher ja L'Oreal tekevät, koska kauppaa Kiinaan tuotteitaan ja siellä vaativat idiootit vielä eläinkokeita.Euroopassa ei testata kosmetiikkaa eläimillä. YR tai Lorkku eivät testaa tuotteittaan, vaan kiinalaiset testaavat kaiken Kiinassa myytävän kosmetiikan itse.
Älä usko valheita.
Animalian listasta voi lukea. Pepsodentkin testaa edelleen.
Minä käytän. Ennen en käyttänyt enkä osaa sanoa onko sillä vaikutusta. Olen 30v. On yö ja päivävoidetta, kasvovettä yms. seerumin ostin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä etanavoiteet todella toimisivat niin maailmassa ei olisi ryppyisiä naisia lainkaan. Sisäinen rasva katoaa ja iho veltostuu.
No rypyistä en tiedä mutta korealainen 90% etanavoide häivyttänyt maksaläiskät puolet vaaleammaksi. Eikä ole edes omaa mielikuvitusta kun kaverit huomannu saman.
ihan tosi? sanotko mikä tuote on kyseessä? Itsellä pisamia ja maksaläiskiäkin tulee joskus..
MIZON | BLACK SNAIL ALL IN ONE CREAM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä etanavoiteet todella toimisivat niin maailmassa ei olisi ryppyisiä naisia lainkaan. Sisäinen rasva katoaa ja iho veltostuu.
No rypyistä en tiedä mutta korealainen 90% etanavoide häivyttänyt maksaläiskät puolet vaaleammaksi. Eikä ole edes omaa mielikuvitusta kun kaverit huomannu saman.
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?
Minulta hävisi kaikki läikät naamasta sen jälkeen, kun lopetin e-pillerien käytön.
En käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin. Valkea "lumikki" iho joka kärventyy auringossa
Päivävoide ja yövoide riittävät. Voide merkillä EI ole mitään väliä ! Täyttä roskaa mainostaa jotain huippu kallista voidetta sen parempana kuin halpis voidetta.
Mutta, voide merkkejä kannattaa vaihdella, koska jokaisessa voiteessa on eri aineita, näin iho saa erilaisia
ravinteita iholleen. Marketeissa riittää valinnan varaa.
Öljyt ovat ihon pahimpia vihollisia. Ne tukkivat ihohuokoset. Tutkittu asia. Ei suositeltavaa kasvoille.
Kaikkein tärkein asia ihon hoidossa on ravinto. Näytät siltä mitä syöt.
Ei tarvii syödä kollageeni tabletteja, eikä laittaa kollageeni voiteita, koska kollageenia on ravinnossakin.
Googlettamalla löytyy.
Ihonhoitokin on simppeliä. Liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt halpoja ja kalliita seerumeita, mutta eivät auta yhtään mitään.
Paljon tehokkaampaa on antaa ihon hengittää. Kävelylenkki antaa ruusut poskille ja happea sekä lisä verenkiertoa ihossakin. Onneksi meillä suomalaisilla naisilla on lisäksi sauna !
Eläinkokeita tehdään edelleenkin myös kosmetiikan osalta Euroopassakin.
Esim Yves Rocher ja L'Oreal tekevät, koska kauppaa Kiinaan tuotteitaan ja siellä vaativat idiootit vielä eläinkokeita.
Oi, sauna se vasta ihmeitä tekee. Saunan jälkeen iho on ihanan läikikäs, hilseilevä ja kiristävä <3
Joo, syön terveellisesti, liikun ja ulkoilen, juon vetta, en tupakoi ja käytän harvakseltaan alkoholia. Silti iho oli kuiva, hilseilevä ja jotenkin samea. Siirryin pari vuotta sitten luonnonkosmetiikkaa ja otin käyttöön seerumit, öljyt ja muut. Nyt on iho ollut parhaassa kunnossa ikinä. Paitsi nyt ihan viimeaikoina on tullut mustapäitä, joita mulla ei ole ollut ikinä ennen (ikä 38 v). Mitäköhän teen väärin.
.