Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
121/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä silmänympärysvoide ryppyihin kuivalle ja herkälle silmänympärysiholle?

Vierailija
122/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks kellään käynyt mielessä, että ilman jatkuvaa kemikaali ja myrkkykuormaa ihonne ei tarvitsisi jatkuvaa "hoitamista", vaan se pysyisi hyvänä ihan itsestään?

On kyllä.

Ja sillä kokeilulla sain puoleksi vuodeksi niin pahan kuivuus ihottuman kasvoihin, että iho irtosi kokonaan esim. silmien ympäriltä.

Joten ei todellakaan pysy "hyvänä" vain itsestään, enkä enää ikinä aio kokeilla ihon hoitamattomuutta.

Onko käynyt mielessä, että jos et olisi vuosikymmeniä totutellut kemikaaleihin, niin niitä ei olisi alunperinkään tarvinnut käyttää?`

Olet oikeasti törkeä ihminen, toivottavasti tiedät sen.

Olet fanaattinen ja epätoivoinen olento, joka haluaa kaikkien elävän kuin sinä.

Kävi kyllä tosiaankin mielessä, kun olen vauvasta asti ollut atooppinen, mieti sitä. Sain ihoni kuntoon teininä kosmetologin tuotteilla.

Äitini on sinunlainen luomuhippi (joten en altistunut sen kohdunkaan kautta kosmetiikalle, kun seuraavaksi yrität ongelmaisena varmaan sitäkin reittiä kosmetiikan mustamaalamiseksi), ja sekin yritti ensin kaikkea luomua, sitten ruoka-aine allergioita, sitten ihotautilääkäreitä, sitten kosmetologia, ja se kosmetologi sitten vihdoin auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon tuota Lumenea hehkutetaan. Minusta ei todellakaan hyvä.

Vierailija
124/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Mä tiedän kemiasta ihan mukavasti. Oon kemisti. Ja käytän useammanlaisia kasvo- ja vartalovoiteita, silmänympärysvoiteita, kasvovesiä, puhdistusmaitoja ja seerumeita, mutta jippo onkin siitä että käytän vain kaikista luonnonmukaisimpia ja laadukkaimpia ekotuotteita! Ei tulisi mieleenkään esim. napata marketin hyllyltä mitään myrkkyputelia, mutta shoppailen kyllä useampia kertoja vuodessa sitten vähän isompia satseja erinäisistä nettikaupoista, ja luen aina tosi TARKKAAN ne sisällysluettelot. Ei ikinä parabeeneja, tolueeneja, akrylaatteja, metyylikloori-isotiatsolinonia, alumiinia, formaldehydin vapauttajia eikä parfyymeja ja silleen, niin eikä mielellään parafenyleenidiamiinia, tosin en kyllä itse värjää enää hiuksiani. Tolla pääsee jo aika pitkälle. :) 

Tykkään ihan täysin luonnonmukaisesta kosmetiikasta, ja valitettavasti just monissa Lushinkin ym. ekologisina mainostavissa tuotteissa on niitä allergisoivia ja epämääräisiä ainesosia. Siksipä suosittelen ihan kaikille Frantsilan tuotteita, ovat nimittäin ihan parhaita. Saa rahallensa vastinetta, aina.

En ole vielä yhteenkään Frantsilan tuotteeseen pettynyt, vaan kaikki on ihan 5/5 ja valmistettu täysin ilman minkäänlaisia ympäristölle tai keholle haitallisia kemikaaleja. Ihanaa, puhdasta ja raikasta suomalaista luonnonkosmetiikkaa. Niiden pelkkä ruusuinen kasvovesikin on ihan parasta, ja sitten ne kaikki ihanat eri voiteet ja naamiot ja seerumit kans. Toimivat! Ja tietysti mahtavat ja laatuunsa nähden kohtuuhintaiset eteeriset öljyt, joista voi vaikka sekoitella itse omat dödönsä kookosöljyn kanssa tai käyttää kylpyöljyissä, voiteissa, hieronnoissa... Luonnonkosmetiikalla mahdollisuudet ovat rajattomat. :) Kokeilkaapas joskus!

Vierailija
125/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin käytössä läjä K-beautya, sekä The Ordinaryn ja Deciemin tuotteita. Keski-ikäistyvä ihoni ei ole edes nuorena näyttänyt näin hyvältä.

Vierailija
126/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt halpoja ja kalliita seerumeita, mutta eivät auta yhtään mitään.

Paljon tehokkaampaa on antaa ihon hengittää. Kävelylenkki antaa ruusut poskille ja happea sekä lisä verenkiertoa ihossakin. Onneksi meillä suomalaisilla naisilla on lisäksi sauna !

Eläinkokeita tehdään edelleenkin myös kosmetiikan osalta Euroopassakin.

Esim Yves Rocher ja L'Oreal tekevät, koska kauppaa Kiinaan tuotteitaan ja siellä vaativat idiootit vielä eläinkokeita.

Euroopassa ei testata kosmetiikkaa eläimillä. YR tai Lorkku eivät testaa tuotteittaan, vaan kiinalaiset testaavat kaiken Kiinassa myytävän kosmetiikan itse.

Vierailija
127/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin myös käyttää pelkkää luonnonkosmetiikkaa, mutta olen saanut todella ikävät allergiset reaktiot monesta luonnonkosmetiikkatuotteesta. Jossain kohtaa kaikki ihonhoitotuotteeni olivat sertifioitua luonnonkosmetiikkaa, mutta tuon herkistymisen takia oli pakko siirtyä osittain takaisin synteettisiin.

Vierailija
128/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on? :D Aina, jos joku haluaa perustella jotain turhaa luksusta, vihjataan, että turhuuden kritisoijalla menee rahat alkoholiin ja tupakkaan. Aina. 

Suomessa on tavallisempaa käyttää ainakin kohtuullisesti alkoholia kuin olla täysraitis.

Tupakanpoltto sen sijaan alkaa olla harvinaisempaa.

Eli jos käytän kaksi kertaa vuodessa rahaa viinilasilliseen ravintolassa, se on täysin verrannollinen siihen, että joku ostaa vuodessa monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa. Hohhoijaa. 

Miksi tällaisia edes pitäisi verrata? Joku saa iloa rasvapurnukoista, joku hyvistä viineistä. Se on ihan fine eikä se ole keneltäkään pois. Itse henk.koht. nautin molemmista 😄

No eihän tuo kirjoittaja verrannutkaan vaan tuo aikaisempi, joka hehkutti rasvapurkkejaan.

Vierailija
129/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 44 ja käytän ainoastaan suihkun jälkeen kasvoihin apteekin perusrasvaa. En polta, juon harvoin, syön terveellisesti ja kuntoilen monipuolisesti liki päivittäin.

Olen sitä mieltä, että geenit ja terveelliset elämäntavat määrittelevät lopputuloksen. Itse olen siitä elävä esimerkki. Kuten äitini ja mummonikin.

Ihmisillä on erilaisia iho-ongelmia ja eri tarpeet voiteiden suhteen. Todellakaan ei riitä kaikille pelkkä perusvoide. Tyhmää edes väittää moista. Et taida sinäkään tietää yhtään mitään asiasta, mutta pakko päästä revittelemään perusvoidenaamallasi.

Vierailija
130/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai enää kukaan? Minä käyn kauneusklinikalla ottamassa kosteuttavat aineet pistoksina kasvoihin eli ne tehdään sellaisina "verkkoina" ihon alle, eikä satu yhtään.

Ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyneet tuollaisessa jo vuosikaudet, suomalaiset ovat aina vaan niin jäljessä ihan kaikessa.

Vierailija
131/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean tuotteet on hirveää myrkkyä, hyi hitto. Mulla on kuiva ja atooppinen iho joten on vaan ollut pakko opetella hoitamaan ihoa kunnolla. Käytin aikaisemmin pelkästään korealaisia tuotteita (lähinnä Misshaa) mutta nyt olen siirtynyt enimmäkseen luonnonkosmetiikkaan.

Käytän myös öljyjä, mm. jojoba-, argan- ja ruusunmarjaöljyä varsinkin kun olen kotona ilman meikkiä. Hoidan myös hiuksia öljyillä. Ihana tunne kun iho ei ole kuiva ja kutiseva, mun iholle ei vaan meinaa pelkästään naamarasvat riittää.

Ihonhoito on mulle nykyään harrastus siinä määrin että pitäisi melkein alkaa pitää blogia ihonhoidosta :D Vähän väliä ostelen jotain uutta ihan kokeilunhalusta, en ole saanut mitään allergisia reaktioita tai ihoärsytystä mistään luonnonkosmetiikasta joten voin huoletta kokeilla eri seerumeita ja rasvoja.

Vierailija
132/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on? :D Aina, jos joku haluaa perustella jotain turhaa luksusta, vihjataan, että turhuuden kritisoijalla menee rahat alkoholiin ja tupakkaan. Aina. 

Suomessa on tavallisempaa käyttää ainakin kohtuullisesti alkoholia kuin olla täysraitis.

Tupakanpoltto sen sijaan alkaa olla harvinaisempaa.

Eli jos käytän kaksi kertaa vuodessa rahaa viinilasilliseen ravintolassa, se on täysin verrannollinen siihen, että joku ostaa vuodessa monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa. Hohhoijaa. 

Miksi tällaisia edes pitäisi verrata? Joku saa iloa rasvapurnukoista, joku hyvistä viineistä. Se on ihan fine eikä se ole keneltäkään pois. Itse henk.koht. nautin molemmista 😄

Sama juttu, ja ihmettelen ylipäätänsä, jos jotakin toista ihmistä häiritsee toisen ihmisen naamarasvatkin, ja millaisia ja minkä hintaisia sellaisia joku toinen ihminen käyttää pärstänsä iholle.  Minäkin käytän silmänympärysvoiteita, kasvovoiteita niin yö- kuin päivävoiteita, kasvonaamiota saunassa kerran viikossa; ja käytössäni on myös kasvoihin käytettävä öljypohjainen seerumi . Niin ja monikossa noita edellä mainittuja, koska käytän jopa kahden eri merkin kasvovoiteita vaihdellen niiden käyttöäni, ja ihan sen vuoksi, että ihokin tykkää, kun ei vuosikausia aina vaan samaa voidetta läiskitä naamaan esimerkiksi sitä Niveaa.  Ihoni on muutoinkin herkkä ja allergisoituu herkästi, joten on oltava todellakin tarkkana kasvovoiteiden ainesosista, etteivät ne aiheuta allergista ihoreaktiota.

Hinnoiltaan omat kosmeettiset tuotteet ovat kuitenkin kaiken kaikkiaan ihan kohtuuhintaisia minun tuloihini nähden. Meikkejä kuluu hyvin vähän, koska enää en ripsiväriä&luomivärejä laita kuin hyvin harvoin puhumattakaan peitevoiteista - puuteri ajaa saman asian, ja valokynä, mutta huulipunaa kuluu, jos lähden jonnekin muualle ulos kuin lenkille, ja silloinkin laitan kyllä huulirasvaa huuliini. 

Ja olen jo kohta liki 60 vuotias rouva.

P.S. ...ainiin,  mutta kasvovesi jäi mainitsematta, jolla viimeistelen kasvoni ihon kunnes ensin olen pessyt naamani sille tarkoitetulla omalle iholleni soveltuvalla kasvojenpuhdistusaineella.  Tässä iässä pitää olla jo kosteuttavammat ainekset kasvoille kuin nuorempana.    Mutta kuten joku tässä ketjussa jo mainitsikin niin yhtä tärkeää kuin voiteet sun muut kasvojen hoitotuotteet ovatkin, on myös henkinen ja fyysinen kunto, joka vaikuttaa kasvojenkin ihoon kuin myöskin oikeanlainen ravinto ja raikas ulkoilma.

Vierailija
133/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai enää kukaan? Minä käyn kauneusklinikalla ottamassa kosteuttavat aineet pistoksina kasvoihin eli ne tehdään sellaisina "verkkoina" ihon alle, eikä satu yhtään.

Ruotsalais- ja norjalaisnaiset käyneet tuollaisessa jo vuosikaudet, suomalaiset ovat aina vaan niin jäljessä ihan kaikessa.

Eikö jatkuvat pistokset arpeuta ihoa?

Vierailija
134/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen suurin elin on IHO; ja kyllä sitä kannattaakin hoitaa ja hyvin.

Suomessa ainakin on pitkä ja pimeä syyskausi ja talvi, sekä lämmitetyt kodit ja muut sisätilat, niin iho reagoi kuivaan sisäilmaan, joten rasvata kannattaa, jos ihoa kiristää kuivattavasti.

Vesi pelkästään jo kuivattaa, eli ahkerat uimarit ja saunojat rasvaa pintaan vaan oman ihon laadun mukaisesti. 

En kuitenkaan pelkästään Tummelia käyttäisi iholleni, joka on muutenkin liian tömäkkää ainetta.

Vierailija
135/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin 75 vee äitini on käyttänyt ikänsä kalliita voiteita ym luksustuotteita, tupakoinnin ja alkon lopetti tosin jo n 10 vuotta sitten. Kun vertaa samanikäisiin, niin on todella huomattavasi nuoremman ja freesimmän näköinen.

Niin että kyllä naamaansa kannattaa rassailla, ei hän todellakaan näytä miltään ikälopulta mummolta.

Totta puhuen alkoholi kyllä pilaa kasvojen ihoakin, ja etenkin tupakka, joka tekee ihon kalpean harmaaksi. 

Kyllähän terveelliset elämäntavat, kuten liikunta, monipuolinen ravinto ja riittävä nukkuminenkin vaikuttaa  kasvojen ihon kuntoon kuin myös voiteet ymt. hoitoeliksiirit.

Vierailija
136/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten nukut vaikuttaa ihmiseen kokonaisvaltaisesti, mutta myöskin ihon kuntoon.

Eihän päiväunistakaan ole turhaan sanottu, että "pienet kauneusunet":)

Vierailija
137/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on entinen akne-iho, ja Nivean voide tuo mulle ihan helvetisti finnejä. Kuivaa tönköksi paskaksi naamalle, ja jos yrittää levittää meikkiä päälle niin ihan karseen näkönen.

Muita en kyllä tuosta listasta käytä kuin Vitamin C-seerumia, on auttanut hurjasti ihon kuntoon + aknearpiin, siksi lähinnä käytän. Perus mineraalipuuteria, kulmageeliä ja ripsaria vaan meikkinä. Kasvovetenä tällä hetkellä Lidlin (on muuten ainesosiltaan sellainen ettei sisällä aknea aiheuttavia aineita!). Kasvovesi muutenkin on usein samaa litkua. Niin ja sitten esim. puhdistusvoide kestänyt mulla nyt yli vuoden, samoin tuo C-seerumi. Ja sitten käytän kasvorasvana sebamedin myös akneiholel sopivaa tuubia joka on 10 hujakoilla ja kestää mulla kolmisen kuukautta 1-2krt päivässä käytettynä.

Vierailija
138/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piikkihyrrä on erinomainen..olen käyttänyt sitä 10vuotta enkä antais pois :D ..sauna on myös hyvä parantaan verenkiertoa ja yleensä senjälkeen laitan hyar-voiteen ja kevyen kosteusvoiteen.olen 50 vuotias mutta ihoni on 10 vuotta nuorempi.15 € kuussa kauneuteen keskimäärin ja kerran vuodessa kosmetologilla.

Vierailija
139/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jatkuvat pistokset arpeuta ihoa?

Eivät ole arpeuttaneet ainakaan minun ihoani, ja tottakai laittajan oltava kokenut kirurgian alan lääkäri tai sairaanhoitaja eli asiansa osaava eikä mikään tyyliin kosmetologi-kampaaja. Ja aineiden oltava autenttisia eikä mitään halpaversioita- tai kopioita niistä alkuperäisistä tuotteista.

Huulet saattavat toki arpeutua jos niiden pistely aloitetaan aikaisin ja niitä pistetään usein, mutta kasvoille se pistely tekee vaan hyvää kun se saa omaankin kollageenituotantoon vauhtia.

Vierailija
140/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonsäteet ja tupakka ovat ihon pahimmat viholliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme