Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
201/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..

Lidlin cien-voiteet ajaa saman asian ja maksaa n. 3e/purkki.

Mutta haisevat kamalalta eivätkä imeydy ihoon kunnolla. Ostin testin vuoksi sekä päivä- että yövoiteen, kun olivat jossain testissä peitonneet tehossa monet huomattavasti kalliimmat voiteet, mutta en pystynyt käyttämään edes purkkeja loppuun. Harmitti, koska säästö olisi ollut huomattava, vaikken muutenkaan käytä mitään monen kympin hintaisia rasvoja.

Vierailija
202/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten uhrit noita käyttää ja reppanat vielä uskovat, nuortuvansa ja ihonsa siliävän noilla tuotteilla.  Suotakoon se heille :)

Tyhmiltä on helppo viedä rahat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla pintakuiva tai sekaiho, niin suositteleen kokeilemaan Avenen Cifalfate Repair Creamia. Taisinkin kirjoittaa vähän aikaa sitten tänne johonkin ketjuun siitä, miten apteekkari Espanjan lomamatkallani suositteli järkyttävässä kunnossa olleelle iholleni meikittömyyttä, vesipesua ja tuota rasvaa. Se oli ihoni pelastus.  Nyt ihoni on virheetön, eikä edes hormooninäpyt vaivaa enää. Olen pari kertaa ollut käyttämättä tuota rasvaa muutaman viikon reissussa ollessa ja niin vaan ovat finnit ja kuivuus+rasvaisuus hiipineet takaisin. Nykyään laitain tätä voidetta kasvoille aina kun tulen suihkusta. Se riittää. Iho pysyy kosteana ja finnittömänä.

Ja kyseessä ei todellakaan ole mikään luksustuote vaan tuubi maksaa muutaman euron. Yliopiston Apteekin sivuilla tuubi alle kympin: https://www.yliopistonapteekki.fi/avene-cicalfate-hoitovoide-40-ml-1812…

Vierailija
204/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle nelikymppinen nainen. Joskus on tullut ostettua silmänympärysvoidetta, mutta enpä huomannut mitään erityistä, apteekin Aqualan L tai vastaava on ihan riittävän ohut voide myös silmänympäryksen iholle, eikä hajusteettomana ärsytä mitenkään. Meikit (silloin kun tulee meikattua) pesen pois Rainbow'n kasvojenpuhdistusgeelillä, maksaa varmaan pari euroa S-Marketissa. Muuten pesen kasvoja suolasaippualla. 

Rypyt saa tulla kun on tullakseen, toivottavasti tulee paljon naururyppyjä ;) Miksi naiset ottaa paineita rypistymisestä ja ostaa vaikka sun mitä tuotteita ja kauhistelee niitä, jotka ei osta? Enpä ole kuullut miesten käyvän tällaista keskustelua... 

Vierailija
205/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä käynyt kosmetologilla. Uskon terveisiin elämäntapoihin ja vältän aurinkoa. Ts en makaa auringossa.

En ole minäkään kuin kerran elämässäni. Nyt alan kuitenkin kyllästyä, kun olen kohta 30 ja iho vieläkin "huono". Mulle selvis vasta vähän aikaa sitten, että mun mustapäät ei todennäköisesti olekaan mustapäitä, vaan niille oli joku oma nimitys. Eli en niistäkään pääse eroon. Muuten iho on niin pintakuiva, että en voi edes meikata. Kotihoidolla oon yrittänyt ja yrittänyt hoitaa ihoa, mutta ei taida riittää, vaan tarvitsen asiantuntijan neuvoja ja hoitoa. Kaikilla ei oo luonnostaan hyvä iho, eikä huono iho ole aina aknea, mutta silti siitä voi kärsiä.

Kyseessä on todennäköisesti sebaceous filaments. En tiedä niiden suomenkielistä nimeä.

http://theprettypimple.com/blackheads-vs-sebaceous-filaments-whats-diff…

Kiitos tästä!

Vierailija
206/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vartaloemulsio. Jouluna taas tuli lahjapakkaus jossa suihkugeeli ja vartalovoide. Suihkugeeli meni käyttöön, mutta taas pähkäilen minne tungen se rasvan, täysi turhake.

Minulla päinvastoin.

Et siis peseydy koskaan?

Vierailija
207/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vartaloemulsio. Jouluna taas tuli lahjapakkaus jossa suihkugeeli ja vartalovoide. Suihkugeeli meni käyttöön, mutta taas pähkäilen minne tungen se rasvan, täysi turhake.

Minulla päinvastoin.

Et siis peseydy koskaan?

Peseydyn vedellä. Jotkut käyttää saippuaa.

Vierailija
208/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuhlasin paljonkin kosmetiikkaan. Ostin silmänympärysvoiteen 19-vuotiaana, pelkäsin ryppyjä. Nyt naurattaa ajatuskin. Käytän kookosöljyä, kukkavesiä ja teepuuöljyä ihooni. Meikkaan lähinnä kulmat ja huulet. Olen kolmekymppinen, ihoni on parmpi kuin koskaan.

Äitini on kauhuissaan kun en ostele kalliita tököttejä. Kummasti hänelläkin on ryppyjä vaikka on kuinka niihin tuhlannut. Itse syön vaikka ravintolassa mielummin niillä rahoilla. Rypyt tulee joka tapauksessa.

Vierailija
209/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyvoiteethan ovat ryppyvoiteita. Jokainen, joka niitä käyttää, saa ryppyjä. Rypyittä ei selviä kukaan.

Vierailija
210/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan kiinnostavaa nähdä rivissä ne kommentoijat, jotka käyttävät erikoisvoiteita ja ne, jotka kehuskelevat selvinneensä aina suunnilleen palasaippualla ja sinisellä Nivealla. Heidän ulkonäössään on luultavasti huomattavasti eroavaisuuksia eikä vain ihon osalta.

N47

Minäkin uskon, että näin on.

Olen itse se niveanainen. Olen edelleen kait se hippityttö, mikä nuorena. Meikitön ja pitkä tukka. Kasvisruokailua ja suosin luomua ja luonnonkuituja vaatteissani. Moni ystäväni on huomattavasti tyylikkäämmän näköinen kuin minä kauniisti leikatuissa ja värjätyissä hiuksissaan ja meikeissään ja rakennekynsissään.

Mutta miksi meidän kaikkien pitäisi olla samanlaisia. 

Vierailija
211/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois tyhmiltä. 

On mulla kosteusvoidetuubi ja meikkivoidetta, aurinkopuuteri (varjostukseen) ja kajali, ne on ainoat turhakkeet joita naamaani laitan. Se kajalikin ainakin kymmenen vuotta vanha, enää on pieni pätkä jäljellä, laitan sillä kulmat ojennukseen, mulla on hyvät ja tuuheat kulmakarvat, mutta sieltä puuttuu karvoja vääristä kohti, kajalilla korjaan ne.

Ihoni on hyvä tämän ikäiseksi(46), varmaan siksi etten ole koskaan viihtynyt kauaa auringossa. Ja ehkä iso pää, leveine kalpeine kasvoineen antaa vaikutelman kuulaasta ihosta, en tiedä. Tuskin mun iho niin hyvä on, kun tukka lähtee päästä, ihoahan se päänahkakin on. 

Vierailija
212/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ihan tyytyväinen nuoruuden huonosta itsetunnosta, joka siis johti siihen, että olin myös kesäisin meikkivoide naamassa! :D Saattoi suojata naamaa uv-säteiltä. En kyllä muutenkaan koskaan ole ollut mikään auringonpalvoja, mulla tulee nopeasti kuumassa huono olo.

Tässä iässä (30+) kyllä huomaa eron niissä, jotka ovat olleet kovia itsensä grillaajia, etenkin jos näillä on vielä luonnostaan kuivempi iho,  niin ryppyjä on ihan eri lailla.

Vierailija
213/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym

Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Nivea ainakin säilyy: äitini kuoli 2008 ja häneltä jäi avaamaton purkki sinistä Niveaa. Äiti oli neljä viimeistä vuotta sairaalassa/ hoitokodissa, joten luultavasti ko. voide on ostettu n. vuonna 2000. Säilytin sitä nostalgiasyistä muistona, kunnes mieheni sen viime vuonna avasi ja käytti, kun tarvitsi... ihan oli hyvää ja raikasta. Rasvasin itsekin jalkojani välillä, kun talvella iho kuivuu.

rasvat härskiintyy ja alkaa haista. Tehot vähnee. Näissä on se 24M lukee pakkauksessa, miten monta kk säilyy avaamisen jälkeen. Sinne menee ekan avaamisen jälkeen bakteereja ilmasta ja ne alkaa kasvaa siellä purkissa- Ei ole hyvä käyttää. [/

Kirjoitukseni pointti olikin juuri se, että tuo oli säilynyt moitteettomana yli kymmenen vuotta! Eli aikamoista balsamointiainetta ja sisältänee melkoisen määrän kemikaaleja...

Vierailija
214/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttää Kiehl'sin tuotteita muutama vuosi sitten, ja ne ovat olleet ihoni pelastus! Eikä pahan hintaisia koska niissä maksaa sisältö eikä merkkilogo.

Kaikki lähipiirissäni huomanneet muutoksen seka-kuiva-rasvaisen-laikukas-sameasta ihosta normaaliin, tasaiseen, pienihuokoiseen ja hehkuvaan. Olen 40+ ja ihoni ei näyttänyt näin hyvältä edes parikymppisenä.

Midnight recovery concentrate -öljy paikkaa ihon edustuskuntoon yön aikana, avokadosilmänympärysvoide kosteuttaa tehokkaasti ja vie tummuutta ja turvotusta silmien alta, Powerful strength line reducing concentrate pistää ihon hehkumaan ja tasoittaa ryppyjä (c-vitamiiniseerumi ja hyaloroni) ja Precision lifting and pore tightening -seerumi pienentää ihohuokosia ja kohottaa ihoa.

Vierailija
215/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ihmettelen näitä kalliiden seerumeiden käyttäjiä, kun ne kehuu, että kaikki tututkin kehuu, kuinka heidän iho nykyään kuulaa ja on ihana ja mahtava.

Itse ainakaan en näe, onko sen meikkivoidekerroksen taakse tullut jotain muutoksia. Ikääntymisen huomaa yleensä viimeistään siitä, kun se meikkivoidekerros paksunee vuosi vuodelta.

Vierailija
216/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina ihmettelen näitä kalliiden seerumeiden käyttäjiä, kun ne kehuu, että kaikki tututkin kehuu, kuinka heidän iho nykyään kuulaa ja on ihana ja mahtava.

Itse ainakaan en näe, onko sen meikkivoidekerroksen taakse tullut jotain muutoksia. Ikääntymisen huomaa yleensä viimeistään siitä, kun se meikkivoidekerros paksunee vuosi vuodelta.

Mulla on meikkivoidekerrokset jääneet pois kun tajusin alkaa käyttämään seerumeita yms paheksumiasi tuotteita. Ihon kunto parani ja väri tasoittui.

Vierailija
217/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan pähkäilet että mihin sen laittaa?

Laita kuule ihan vain pähkäilemättä se roskiin. Ei se mitään ydinjätettä ole.

Vierailija
218/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aika paljon iho-ongelmia ollut aina, on atooppista ihottumaa ja aikuisiän akne.

Kiinnostuin joku aika sitten korealaisesta kosmetiikasta ja ihonhoidosta ja täytyy kyllä sanoa, että iho ei ole ollut koskaan niin hyvässä kunnossa kuin nyt. Kasvoissa ei ole enää finnejä kuin harvakseltaan jokunen ja ei ole enää kuivia ihottumakohtia. Onhan tämä vähän työlästä, koska korealaisessa ihonhoidossa on niin monta eri vaihetta, mutta on se sen väärti kun voi olla kerrankin tyytyväinen itseensä. Nykyään käyn ihan surutta kaupassakin ilman meikkiä, kun ennen en kehdannut mennä finnien ja punoituksen takia.

Mutta itselläni on tällä hetkellä käytössä nämä tuotteet:

Kasvosaippua, puhdistusvaahto, kasvovesi, kasvoseerumi, kasvoemulsio, yö- ja päivävoiteet, silmänympärysvoide, kuorinta 1 x vko ja kasvonaamio 1 x vko. Meikinpoistoaineet vielä erikseen ja lisäksi käytän Basiron sellasta aknevoidetta, ja hyvin toimii.

Vierailija
219/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.

Korealaisen ihonhoidon kulmakivi on auringon vältteleminen aina. Siis ihan aina.

Niin minunkin. Valkea "lumikki" iho joka kärventyy auringossa

Oikeastaan tuo on hyvä ominaisuus, koska silloin aurinkoa osaa varoa. Kauniisti ruskettuvat huomaavat vauriot ehkä vasta vuosien kuluttua.

Vierailija
220/652 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa yksikin asia joka olisi parempi sijoitus kuin oma keho ja näinollen myös ne omat kasvot?

No vaikkapa lähimmäisten ilahduttaminen lahjoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme