Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
101/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tästä tuli tällainen vinkkiketju! Kävin itekin youtubessa tutkimassa korealaista kosmetiikkaa ja tilasin iherbistä etanavoiteen ja -essencen :)

Vierailija
102/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä etanavoiteet todella toimisivat niin maailmassa ei olisi ryppyisiä naisia lainkaan. Sisäinen rasva katoaa ja iho veltostuu.

No rypyistä en tiedä mutta korealainen 90% etanavoide häivyttänyt maksaläiskät puolet vaaleammaksi. Eikä ole edes omaa mielikuvitusta kun kaverit huomannu saman.

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?

Minulta hävisi kaikki läikät naamasta sen jälkeen, kun lopetin e-pillerien käytön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä käynyt kosmetologilla. Uskon terveisiin elämäntapoihin ja vältän aurinkoa. Ts en makaa auringossa.

Sulla ei sit ikinä ole ollut esim mustapäitä nuorena ja sun kulmat on luonnostaan niin tummat ettei tarvii kun nyppiä. Joskus se kestovärjäys lyhentää ja helpottaa niitä aamurutiineja.

Onnea.

Kulmakarvat voi helposti värjätä ja muotoilla ihan itsekin.

Vierailija
104/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on muuten hienoa miten tämäkin humble brag -ketjuksi tarkoitettu kilpailuasetelma, jossa voittaja  varmaan kertoisi lopuksi "En ole koskenut kasvoihini kymmeneen vuoteen ja minua luullaan  aina 30 vuotta nuoremmaksi!" on nyt täynnä ihmisiä, joiden ongelmaihon vasta k-beauty on pelastanut :D Ei mulla muuta, jatkakaa.

Hallyu wave ulottuu AVlle asti :)

Vierailija
105/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja auringonoton välttäminen vaikuttaa todella paljon. Pitää myös juoda paljon vettä.

Geenit vaikuttavat kollageenin muodostumiseen ja sen laatuun. C-vitamiinilisä voi edistää kollageenin muodostumista.

Ikääntyminen näkyy kyllä varmasti kaikilla. Minulla on hyvät geenit enkä ole koskaan ottanut aurinkoa, mutta nyt kun ikää on 40+, olen joutunut hankkimaan kunnollisia ihonhoitotuotteita.

Ryppyjä minulla ei edelleenkään ole mutta iho on eloton ja samea, jos en hoida sitä kunnolla, ja silmänaluset ovat tummat. Minulla toimii parhaiten misellivesi ihonpuhdistuksessa. Lisäksi käytän oman ihotyypin mukaista silmänympärysgeeliä ja kosteusvoidetta. Seerumina käytän luonnonmukaista e-vitamiiniöljyä pari kertaa viikossa kasvoihin ja käsiin. Tummiin silmänalusiin laitan valokynää, ja meikin alle meikinpohjustusvoiteen.

Vierailija
106/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikinkiinnityssuihke on Suomen olosuhteissa täyttä työpäivää tekevälle ihmiselle aika hyvä keksintö.

Mutta eiväthän nämä ihmettelijät tietenkään meikkaa kun ovat niin kauniita muutenkin. Korkeintaan juhliin vähän huulikiiltoa. Suomessa meikittömyys ja hoitamattomuus paljastaa, kuka on hyvä ihminen.

Vierailija
107/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisikäni olen käyttänyt aamuisin päivävoidetta ja iltaisin yövoidetta.

Pari kertaa vuodessa ostan kasvoseerumi putelin, ja sitä sitten päivävoiteen alle.

Silmänympärysvoidetta aloin käyttämään 30 vuotiaana.

Voide merkeillä ei ole niin väliä. Huippukalliit voiteet eivät ole yhtään parempia kuin halpis voiteet, sehän

on aikaa sitten tutkittu.

Onkohan koskaan Kuluttaja-asiamies saanut asiakseen hoitaa kosmetiikka mainoksen lupauksiin

pettynyttä asiakasta ? Mainoksethan lupaavat kaiken ihanuuden. Ei mitään tekemistä totuuden kanssa.

Ravinnolla on ISOMPI vaikutus ihon hoitoon , KUIN VOITEILLA.

Vierailija
108/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö kollageeni pitoisia ruokia, iho ei niin rypisty eikä ryppyile. Tämänhän tietävät kaikki aasialaiset

naiset. Kalaa paljon, tomaattia,C-vitmiinipitoisia hedelmiä/marjoja, lihahyytelöä ( sianliha varsinkin tuhti kauneustuote), hyytelöitä jotka tehty liivatteella.

Vierailija
109/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on? :D Aina, jos joku haluaa perustella jotain turhaa luksusta, vihjataan, että turhuuden kritisoijalla menee rahat alkoholiin ja tupakkaan. Aina. 

Suomessa on tavallisempaa käyttää ainakin kohtuullisesti alkoholia kuin olla täysraitis.

Tupakanpoltto sen sijaan alkaa olla harvinaisempaa.

Eli jos käytän kaksi kertaa vuodessa rahaa viinilasilliseen ravintolassa, se on täysin verrannollinen siihen, että joku ostaa vuodessa monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa. Hohhoijaa. 

Miksi tällaisia edes pitäisi verrata? Joku saa iloa rasvapurnukoista, joku hyvistä viineistä. Se on ihan fine eikä se ole keneltäkään pois. Itse henk.koht. nautin molemmista 😄

Sama juttu, ja ihmettelen ylipäätänsä, jos jotakin toista ihmistä häiritsee toisen ihmisen naamarasvatkin, ja millaisia ja minkä hintaisia sellaisia joku toinen ihminen käyttää pärstänsä iholle.  Minäkin käytän silmänympärysvoiteita, kasvovoiteita niin yö- kuin päivävoiteita, kasvonaamiota saunassa kerran viikossa; ja käytössäni on myös kasvoihin käytettävä öljypohjainen seerumi . Niin ja monikossa noita edellä mainittuja, koska käytän jopa kahden eri merkin kasvovoiteita vaihdellen niiden käyttöäni, ja ihan sen vuoksi, että ihokin tykkää, kun ei vuosikausia aina vaan samaa voidetta läiskitä naamaan esimerkiksi sitä Niveaa.  Ihoni on muutoinkin herkkä ja allergisoituu herkästi, joten on oltava todellakin tarkkana kasvovoiteiden ainesosista, etteivät ne aiheuta allergista ihoreaktiota.

Hinnoiltaan omat kosmeettiset tuotteet ovat kuitenkin kaiken kaikkiaan ihan kohtuuhintaisia minun tuloihini nähden. Meikkejä kuluu hyvin vähän, koska enää en ripsiväriä&luomivärejä laita kuin hyvin harvoin puhumattakaan peitevoiteista - puuteri ajaa saman asian, ja valokynä, mutta huulipunaa kuluu, jos lähden jonnekin muualle ulos kuin lenkille, ja silloinkin laitan kyllä huulirasvaa huuliini. 

Ja olen jo kohta liki 60 vuotias rouva.

Vierailija
110/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin 75 vee äitini on käyttänyt ikänsä kalliita voiteita ym luksustuotteita, tupakoinnin ja alkon lopetti tosin jo n 10 vuotta sitten. Kun vertaa samanikäisiin, niin on todella huomattavasi nuoremman ja freesimmän näköinen.

Niin että kyllä naamaansa kannattaa rassailla, ei hän todellakaan näytä miltään ikälopulta mummolta.

Vierailija
111/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih ihonhoito on ihanaa ja tärkeää.Käytän aktiivisesti puhdistusta,kasvovettä,seerumia,voidetta(myös silmänympärys),kuorintaa ja naamioita.Suosikkejani ovat bm 28 gel ja freemanin kasvonaamiot.Lumene on myös yksi suosikkimerkeistäni.

Vierailija
112/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt alkanut käyttää noita kaikkia ja vähän muutakin lisäksi. Syy tulee monelle selväksi 45+ vuotiaana.

N49

Ei ole minulle vielä tullut selväksi, paitsi se, etten pelkää vanhenemista kuten sinä.

Vierailija
113/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 70-vuotias mummeli, jonka kasvohoitoon tarvitaan suihkusaippuaa ja yövoidetta, päiväksi kevyempää päivävoidetta, puuteria ja jos on menoa, lisäksi luomi- ja ripsiväri. Iho on hyvä, ei ole ryppyjä, mutta en tupakoi ja liikun aika paljon ulkona. En kuitenkaan pistä tätä hyvää ihoa omaksi ansiokseni, paitsi tuon tupakoimattomuuden osalta, vaan geeneistähän tämä johtuu. Iho on ohuehko, helposti punastuva ja uusiutuva, mutta sen olen saanut syntymälahjaksi. Lumene menettelee ja aika monet muutkin voiteet, mutta ikäviä kokemuksia on ollut a) kasvohoidoista (iho punertava ja kirjava päiväkausia jälkeenpäin) ja b) kalliista ja myös halvoista meikkivoiteista, iho menee jotenkin tukkoon ja kirkkaus häviää. Ja muuten olen ihan tyytyväinen ikääni enkä yritä näyttää nuoremmalta, miksi ihmeessä yrittäisin. Oikeastaan todella säälittäviä nuo yli 60-vuotiaat, joille on jäänyt nuoruus päälle: liian kireitä ja paljastavia vaatteita, tukka kuin pyssyllä ammuttu.

Vierailija
114/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt halpoja ja kalliita seerumeita, mutta eivät auta yhtään mitään.

Paljon tehokkaampaa on antaa ihon hengittää. Kävelylenkki antaa ruusut poskille ja happea sekä lisä verenkiertoa ihossakin. Onneksi meillä suomalaisilla naisilla on lisäksi sauna !

Eläinkokeita tehdään edelleenkin myös kosmetiikan osalta Euroopassakin.

Esim Yves Rocher ja L'Oreal tekevät, koska kauppaa Kiinaan tuotteitaan ja siellä vaativat idiootit vielä eläinkokeita.

Vierailija
115/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sen päällepäin kuka käyttää silmänympäryvoidetta ja kuka ei? Mihin sitä edes tarvii? Olen 47v enkä ole vielä käyttänyt ja tuskin tulen koskaan käyttämäänkään.

Voiteen käyttöä tai käyttämättömyyttä tuskin näkee. Mutta sen näkee, kuka on hankkinut ihovaurioita aurinkoa ottamalla. Tupakointi näkyy myös. Voiteet eivät noita vaurioita korjaa, mutta naamioivat ilmeisesti vähän jollakin muovi- tai silikonikalvolla.

Vierailija
116/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on? :D Aina, jos joku haluaa perustella jotain turhaa luksusta, vihjataan, että turhuuden kritisoijalla menee rahat alkoholiin ja tupakkaan. Aina. 

Suomessa on tavallisempaa käyttää ainakin kohtuullisesti alkoholia kuin olla täysraitis.

Tupakanpoltto sen sijaan alkaa olla harvinaisempaa.

Eli jos käytän kaksi kertaa vuodessa rahaa viinilasilliseen ravintolassa, se on täysin verrannollinen siihen, että joku ostaa vuodessa monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa. Hohhoijaa. 

Miksi tällaisia edes pitäisi verrata? Joku saa iloa rasvapurnukoista, joku hyvistä viineistä. Se on ihan fine eikä se ole keneltäkään pois. Itse henk.koht. nautin molemmista 😄

Juu, minä tarkoitinkin tuota, miksi aina pitää vetää mukaan joku alkoholi eikä vaikka suklaa tai juusto. Ilmeisesti halutaan saada toinen näyttämään alkoholistilta ja se oma valinta näyttämään jotenkin erityisen fiksulta ja hienostuneelta. Kyllä tuo alkoholivertaus aina kalskahtaa nimenomaan siltä. 

Vierailija
117/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellään käynyt mielessä, että ilman jatkuvaa kemikaali ja myrkkykuormaa ihonne ei tarvitsisi jatkuvaa "hoitamista", vaan se pysyisi hyvänä ihan itsestään?

Vierailija
118/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kellään käynyt mielessä, että ilman jatkuvaa kemikaali ja myrkkykuormaa ihonne ei tarvitsisi jatkuvaa "hoitamista", vaan se pysyisi hyvänä ihan itsestään?

On kyllä.

Ja sillä kokeilulla sain puoleksi vuodeksi niin pahan kuivuus ihottuman kasvoihin, että iho irtosi kokonaan esim. silmien ympäriltä.

Joten ei todellakaan pysy "hyvänä" vain itsestään, enkä enää ikinä aio kokeilla ihon hoitamattomuutta.

Vierailija
119/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä.

Ja sillä kokeilulla sain puoleksi vuodeksi niin pahan kuivuus ihottuman kasvoihin, että iho irtosi kokonaan esim. silmien ympäriltä.

Joten ei todellakaan pysy "hyvänä" vain itsestään, enkä enää ikinä aio kokeilla ihon hoitamattomuutta.

Onko käynyt mielessä, että jos et olisi vuosikymmeniä totutellut kemikaaleihin, niin niitä ei olisi alunperinkään tarvinnut käyttää?`

Vierailija
120/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..

Aina jaksan ihmetellä, miten naiset haksahtavat näihin seerumeihin ja silmäryppyvoiteisiin ym. Katsomalla jo tuotesisältöä voi nähdä, mitä myrkkyjä ainesosat ovat iholle. Olen varma että esim kookosöljy on tuhat kertaa parempi ihon kosteuttaja. Paremmin kuin mitkään rasvat, toimii liikunta ja hyvä ruokavalio.

T. N34, joka näyttää 10v nuoremmalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän