Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
501/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelin vuoroani laitehoitoon kauneusklinikan aulassa, kun siihen tuli noin viisissä kymmenissä oleva nainen joka alkoi selostamaan melko kovaan ääneen henkilökunnalle että on taas tulossa ottamaan pistoksia, ja että miehensä ei saa tietää mitään että hän käy tämmöisissä että oli valehdellut sille että lähti työhön liittyvään juttuun.

Olin hieman ihmeissäni, sillä eikö tuollaiset pistoshoidot ole aika tavallista tänä päivänä jopa täällä Suomessa ja tuon ikäisillä ehkä eniten jolla ei enää ole hyaoronia tai kollageenia omasta takaa? Sen ikäisillehän ne aineet on alunperin suunniteltukin!

Onko kenenkään miehellä oikeutta esim. pahastua tuollaisesta? Ilmeisesti ei ole rahasta kiinni jos nainen maksaa itse hoitonsa johon menee muutama satanen, mutta uskotteleeko mahdollisesti miehelleen että kasvonsa pysyy kuosissa luonnollisin menetelmin? :D Jos minä sanoisin miehelleni että menen pistoshoitoihin, ja varmasti vielä menenkin, niin hän sanoisi että ihan ok ja että katso vaan että se joka pistää on koulutettu, kokenut, hyvämaineinen eikä tee mitään överejä juttuja naamaan.

Kauneusklinikan aulassa? En itse käy, mutta tuntuu oudolta että joku selittäisi kaikkien ihmisten kuullen kovaan ääneen omia juttujaan?

En ihan osta.

Sitä ihmettelin itsekin että miksi joku tekee kauhean ison numeron hoidoistaan henkilökunnalle ja minun lisäkseni toiselle odottavalle asiakkaalle koska eihän henkilökunta todellakaan julista siinä mitään että mihin hoitoon kukakin on tulossa, mutta sitten ei voi kertoa miehelle käyneensä pistoksissa! Luulisi että viiskymppisellä olisi jo sentään sen verran hyvä itsetunto että tekee mitä haluaa.

Vierailija
502/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulikin mieleen että syksy tulossa ja Skinboosters-neulahoitoon pitäisi jälleen mennä että pärjää talven yli kun kylmä ja kuiva ilma pilaa sitä eikä seerumit ja voiteet auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vaikka mitä! Oon 30v. ja aina uudet tuttavat luulevat 20 vuotiaaksi :D vaikka poltan ja juhlin! Ehkä geenit or maybe its maybelline

Vierailija
504/652 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota suihketta jolla saat meikin pysymään paremmin kyllä oikeasti nauran. Sellainen markkinointikikka ettei ole mikään. Leikkaustekniikka ja meikkien laatu itsessään vaikuttaa pysyvyyteen niin paljon. Olen siis maskeeraaja ammatiltani ja aina olen saanut ilman ylimääräisiä suihkeita tehtyä pysyvän meikin. Itseasiassa hirveästi eroja näkee maskeeraajissa ja kosmareissakin. Ihan vanhojen tansseissa näki paljon kuinka monen meikit suttaantuivat eivätkä pysyneet paikallaan ja oltiin kosmarilla moni tehty. Toki kosmareissakin on eroja. Olen saanut paljon hyvää palautetta kuinka minun tekemä meikki on loistavasti pysynyt ja kavereilla kuulemma ei pysynyt. En toki tiedä kuka tehnyt millä ja miten.

Voi olla kätevä tuo suihke jos ei tosiaan osaa meikata, ihan ymmärrettävää. Silti tuntuu että ammattilaisetkin osa noihin sortuu.

Itse käytän meikin päälle suihkutettavia tuotteita tuomaan sellaista kosteutta ja kiiltoa kuin terveellä iholla on luonnostaan.  Suosittelen erityisesti vanhenevalle ja kuivalle iholle!

Sen sijaan meikin pito-ongelmat koskevat yleensä rasvaisia ihotyyppejä ja nuoria.

Aika erikoista, että olet alan ammattilainen mutta et tunne uusimpia tekniikoita ja tuotteita?

Vierailija
505/652 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku suositella mistä kannattaa lähteä liikkeelle, jos haluaisi siirtyä synteettisestä kosmetiikasta luonnonkosmetiikkaan päin.

Vierailija
506/652 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kyllä sen näköisiä että pitäisikin käyttää kosmetiikkatuotteja ja kaikkea muutakin apua mitä on saatavilla. Ihan hävettää lukea kun ei edes viitsitä paria euroa kosteusvoiteeseen satsata.

Kiva aina lentokentällä huomata että kentän rumimmat naiset alkaa seuraamaan kun oon menossa suomikoneen portille.

Tykkäätkö biisistä "En ole katkera, mutta kuitenkin ..."

Käyn ottamassa skinboosters, prp, botoksi, filleri, ultratherapy ym hoidot ja laitan päivittäin 5 eri litkua naamaan (mm the ordinary, obagi, tns skinmedica merkit löytyvät hyllystä). Myös pt ja hyvä ruokavalio. Enpä todellakaan inise vaikka muutaman euron (tai tonnin) kuukaudessa satsaan ulkonäköön.

Sanotaanko nyt sitten etten kyllä joudu tyytymään mihinkään suomalaiseen kassi alma muijaan vaan ihan eri rotuisten kanssa seurustelen. Ja joo, kyllä niitä aasialaisiakin on joukossa mutta eivät todellakaan ole mitään baarityttöjä.

Vierailija
507/652 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. nainen. Pesen kasvoni palasaippualla, useimmiten tervasaippualla - tai millä tahansa hajusteettomalla suihkusaippualla. Tai millä vaan saippualla. En käytä yö- tai päivävoiteita. Olen vissiin luonnonoikku, koska minulla on sileä, hehkeä iho. Ryppyjä on vähän. Kuuluvat ikään. Suojaan ihoni auringolta kokonaan.

En ole vuosikausiin ostanut mitään kasvovoiteita. Ne tuntuvat tahmeilta kaikki, ja hikoilen kyllä kasvoistani.

Useimmat voiteet haisevat voimakkaasti. Välttelen hajusteita.

Vierailija
508/652 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku suositella mistä kannattaa lähteä liikkeelle, jos haluaisi siirtyä synteettisestä kosmetiikasta luonnonkosmetiikkaan päin.

No esim kaupasta, jossa myydään luonnonkosmetiikkaa. Hehkussa ainakin on ties mitä sarjoja. Sieltä vain kysymään neuvoa.

Mutta oikeasti "luonnonkosmetiikka" ei tarkoita etteikö niissä tuotteissa olisi mitään synteettisia ainesosia, eikä "luonnollisuus" tarkoita että joku ainesosa olisi parempi tai turvallisempi kuin "synteettinen" vaihtoehto. Asia on usein jopa toisin päin. Joku taikakukkauute voi kuulostaa kivalta, muttei sillä ole ihoon hierottuna mitään vaikutusta.

Vierailija
509/652 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien rahastusta.

Vierailija
510/652 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
511/652 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vielä muutama vuosi sitten vähättelin noita. Sitten vanhenin jonkun kriittisen pisteen yli naama alkoikin valahtamaan alaspäin ja mielipide muuttui.

Niin peesi tälle. Mulla se raja tuli vastaan 42-vuotiaana. Hirvittävä rupsahdus siinä vaiheessa.

Vierailija
512/652 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.

Näinhän se on, mutta vaikka käytät erikoistuotteita, rupsahdat ihan samalla lailla.

Vierailija
513/652 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko kirjoittaa vielä NIVEA cremesta ja sen erinomaisuudesta ainakin minulle. Olen käyttänyt jo 40v sitä ja kaikki kysyvät "mitä voidetta sinä käytät"? Minulla on aivan ihana iho kasvoissa. Pari vuotta sitten julkaistiin tutkimustulos laboratoriotutkimuksista, joissa Nivea voitti kalliit voiteet!!

Vierailija
514/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko kirjoittaa vielä NIVEA cremesta ja sen erinomaisuudesta ainakin minulle. Olen käyttänyt jo 40v sitä ja kaikki kysyvät "mitä voidetta sinä käytät"? Minulla on aivan ihana iho kasvoissa. Pari vuotta sitten julkaistiin tutkimustulos laboratoriotutkimuksista, joissa Nivea voitti kalliit voiteet!!

Olen utelias noihin voiteisiin ja olen aina hoitanut niillä ihoani, nyt sorruin halpaan Nivea - Essentiaals yövoide- geeli ja aivan yhtä tyhjän kanssa. Mutta tajusin, että se on nuorelle iholle ja minun ihoni on palvellut hyvänä jo  seitsemänkymmentä vuotta. Mutta nyt tuon voiteen käytön aikana pikkurypytkin  kuin pomppaisi pintaan. Palaan Yves Rocherin ruskean sarjan tuotteisiin.

Vierailija
515/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt alkanut käyttää noita kaikkia ja vähän muutakin lisäksi. Syy tulee monelle selväksi 45+ vuotiaana.

N49

Oletko testannut onko noista ollut oikeasti mitään hyötyä, paitsi lumevaikutus ja omat uskomuksesi? Ikääntyminen näkyy aina vaikka mitä tekisit.

Juu, kaikki ikääntyvät, mutta miten, se on eri asia.

Vieraillessani taannoin ulkomailla asuvien ystävien luona, annoin ystävättäreni (63 v) kokeilla viikon ajan seerumiani. Hän itse arveli, ettei siitä varmaan mitään hyötyä ole, mutta jo parin päivän päästä naapurin rouva totesi ystävättäreni näyttävän pirteämmältä. Näitä kommentteja alkoi sitten tulla muiltakin. Seerumi jäi sinne ja kuuluu nyt vakiotuliaisiin.

Vierailija
516/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas kosmetiikka on kallista, mutta tuottoisaa. Ei niitä kuukausittain tarvitse ostella,

silmänympärysvoide riittää ainakin 10kk.

Vierailija
517/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukas kosmetiikka on kallista, mutta tuottoisaa. Ei niitä kuukausittain tarvitse ostella,

silmänympärysvoide riittää ainakin 10kk.

Kannattaa muuten katsoa Prisma dokumentti Totuus ulkonäöstä, löytyy Yle Areenasta. Ei todellakaan kallein ole aina paras.

Vierailija
518/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumeneen siirryin pari v sitten. Kosmetiikkaan menee vuodessa 400 e. Sis kaikki hammastahnasta yövoiteeseen.

Lumene vaan muuttunut liiaksi...vanhat tuotteet hyviä.

Vierailija
519/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vielä muutama vuosi sitten vähättelin noita. Sitten vanhenin jonkun kriittisen pisteen yli naama alkoikin valahtamaan alaspäin ja mielipide muuttui.

Niin peesi tälle. Mulla se raja tuli vastaan 42-vuotiaana. Hirvittävä rupsahdus siinä vaiheessa.

Se on jännä ikä tuo 42. Mullakin rupsahtaminen edennyt, silmänympärysrypyt yhtäkkiä syvemmät, ja naama valahtanut. Hiuksissa harmaita...

Vierailija
520/652 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt herranen aika mikään valtakunnan voide tai seerumi ikääntymistä estä. Höpsön höpsön. Perus-ihonpuhdistus ja kosteusvoide riittävät hyvin.

Ei sitä kukaan huomaa, jos jokin ihan pieni vaikutus jollakin tuotteella muka olisikin. Ei ihmiset laita merkille, onko sinulla vaikka enää 4 ryppyä kun eilen oli viisi, tai ovatko rypyt nyt 1mm verran syvempiä kuin kuukausi sitten. Ihan kuviteltuja tuollaiset jutut.

Toki naisen perusilme ja olemus voi ihan siitä piristyä, kun on hankkinut jonkun kalliimman ihonhoito-tuotteen, ja sillä lailla käyttää päivittäin sitten aikaa ihan itsestään huolehtimiseen ja itsensä hellimiseen, ja sitä sivelee naamaansa päivittäin, toiveikkain ajatuksin. Ei se itse voide silloin sitäkään nuorentumis- ja piristymis-temppua tehnyt.

Ottakaa nyt ihan rennosti ja rauhallisesti vaan. Ikääntyminen on täysin luonnollista, ja elämässä voi tapahtua paljon pahempiakin juttuja. T: N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä