Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
481/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valinnut ilmeisesti botoxit ja muut hoidot ja sua pännii kun joku muu ei sitä arvosta. .

Hahhah, en.

Minulle ei ole tehty muuta kuin rintojen pienennys, ei siis edes hampaiden valkaisua, ei mitään.

Mutta selittäkää vain lisää miten olette niin syvällisiä, ja miten hoitoja ottaneet on nii-in epäviehättäviä :)

Vierailija
482/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkälle iholle ei anti-age tuotteet kuten retinolit ole parhaita, ne voivat ärsyttää ihoa entisestään. En siis käytä tällä hetkellä.

Itselläni on myös herkkä iho, enkä uskalla edes kokeilla retinoleja sen takia.

Mulla toimivia aineita on olleet mantelihappo, egf ja niasiini. Ykkösenä ehdottomasti keramidit, ne tekee kuivasta ja herkästä aika hyvän, esim. stratian liquid gold, ceracolla , dr jartin keramidivoiteet yms.

C-vitamiinikin on kuulemma liian raju, jos on todella herkkä iho.

-467- vastaa.

Niin saman huomasin minäkin kun ihoni herkistyi. Jouduin jättämään kaikki kuorinnat ja anti-age aineet pois. Myöhemmin jätin pois vuosia käyttämäni luontaistuotteet.

Luulin, että iho ja kroppa sitten rupsahtaisi äkkiä, mutta niinpä ei käynytkään.

Paras hoito iholle olikin yllättäin tuo hellävarainen ja simppeli rutiini. Nyt jopa vartalon iho on niin hyvä että vartalovoidetta joutuu käyttämään tosi harvoin.

Lisäksi tietty se oikeanlainen ravinto. Syön kasvis-kala-hedelmä-oliiviöljy -ruokavaliota. Vähän perunaa ja täysjyväviljaa sekä kvinoaa. Ja paljon vihreitä yrttejä, sekä tuoreita että kuivattuja. Iho parantunut lisää tämän muutoksen jälkeen. Eli ne tuoreiden kasvien, marjojen ja hedelmien yms. antioksidantit todella toimivat sisäisesti käytettynä.

Joo, itsekin olen huomannut, että herkän ja ohuen ihon kanssa se tasapainoilu tuottaa parhaan tulokseen, sellainen hellävarainen hoitaminen. Esim. mekaaninen kuorinta vain huonontaa itselläni ihoa.

Itse jouduin myös jo teininä siirtymään ns. ultraterveelliseen ruokaan ihoni takia, kaikki tulehdus näkyy heti ihossa, kalaa, quinoaa, kasviksia ja marjoja, pähkinöitä. Välillä se harmitti/harmittaa, mutta ehkä siitä on ollut hyötyäkin pitkällä aikavälillä. Esim. punainen liha tulehduttaa itselläni ihoa jo yhdellä syömisellä.

Sulla siis ilmeisesti atooppistyyppinen iho? Ja kenties autoimmuunisairaus tai -oirehdintaa kun puhut tulehduksista?

Huomasitko kun vastoittain tiedotettiin että tutkimuksissa on löydetty yhteys autoimmuunireaktoiden ja atooppisen ihon (ja muiden iho-ongelmien välillä). Siis yhteys ihon ja suoliston välillä olisi. Ja suolisto reagoi siis jos autoimmuuniongelmia on.

Siksi ruokavaliohoito voi ollakin tehokkain hoito myös iholle. Mulla myös tuon tyyppistä oirekuvaa on ollut ja yllättäen autoimmuunioireita varten suunniteltu ruokavalio tepsi hyvin myös tulehduksiin kehossa yms. Sairastan myös psoriaasia ja sekin on lähes hävinnyt.

En ennen itse uskonut näihin ruokavaliohihhuleihin, mutta nyt alkaa olla pakko uskoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet valinnut ilmeisesti botoxit ja muut hoidot ja sua pännii kun joku muu ei sitä arvosta. .

Hahhah, en.

Minulle ei ole tehty muuta kuin rintojen pienennys, ei siis edes hampaiden valkaisua, ei mitään.

Mutta selittäkää vain lisää miten olette niin syvällisiä, ja miten hoitoja ottaneet on nii-in epäviehättäviä :)

Sitten aggressiivista ja provokatiivista tapaasi kommentoida on vaikea ymmärtää muuksi kuin trollaukseksi.

Mutta jos keskustellaan asiallisesti, niin kuinka monta oikeasti hyvännäköistä julkkisnaista tunnet niissä jotka käyttävät hoitoja? Valitaan ihan noista Hollywoodin naisista, koska heillähän pitäisi olla varaa satsata parhaisiin hoitoihin eli vika ei voi olla huonolaatuisessa klinikassa.

Kumminkin on julkkiksia jotka eivät käytä kuulema mitään hoitoja ja he ovat ihan viettävän näköisiä silti.

Vierailija
484/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteutus on kaiken a ja o. Mitään järkyttävän kalliita tuotteita en käytä, sitäpaitsi öljyt/seerumit kestää kauan.

Ite käytän Tromborgin öljyä ja Kieh'lsin seerumia. Naamioita löytyy erilaisia, etenkin Originsilta löytyy hyviä. Silmänymp.voidetta käytän, kosteusvoidetta ja normaalit puhd.tuotteet (öljy + kasvovesi).

Ihan normaali setti, oon aina hoitanut ihoa ja se näkyy. Tosi hyvässä kunnossa ja sileä vaikka ikää 43v.

Aika harvalla 43 -vuotiaalla iho on ryppyinen. Kyllä se alkaa rypistyä geeneistä riippuen + 50 toisilla vasta +60. Paitsi tietenkin jos edesautat rypistymistä alkoholilla, auringonotolla ja tupakoinnilla. 

Mun kaveripiirissä ei ole yhtään nelikymppistä, joka olisi rypytön. Ei ainuttakaan. Kyllä enemmän sääntö kun poikkeus on se että 40-vuotiaana ollaan jo hieman rypistytty, ikävä kyllä. Ei mitään mummoja tietenkään mutta kyllä ryppyjä on tuon ikäisellä taatusti. Joku geenilotossa voittanut (tai botoxin ja täyteaineiden käyttäjä) voi tosiaan olla rypytön, ei se mahdotonta ole mutta harvinaista kyllä.

https://www.is.fi/terveys/art-2000001052197.html

Vierailija
485/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota suihketta jolla saat meikin pysymään paremmin kyllä oikeasti nauran. Sellainen markkinointikikka ettei ole mikään. Leikkaustekniikka ja meikkien laatu itsessään vaikuttaa pysyvyyteen niin paljon. Olen siis maskeeraaja ammatiltani ja aina olen saanut ilman ylimääräisiä suihkeita tehtyä pysyvän meikin. Itseasiassa hirveästi eroja näkee maskeeraajissa ja kosmareissakin. Ihan vanhojen tansseissa näki paljon kuinka monen meikit suttaantuivat eivätkä pysyneet paikallaan ja oltiin kosmarilla moni tehty. Toki kosmareissakin on eroja. Olen saanut paljon hyvää palautetta kuinka minun tekemä meikki on loistavasti pysynyt ja kavereilla kuulemma ei pysynyt. En toki tiedä kuka tehnyt millä ja miten.

Voi olla kätevä tuo suihke jos ei tosiaan osaa meikata, ihan ymmärrettävää. Silti tuntuu että ammattilaisetkin osa noihin sortuu.

Vierailija
486/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon on geeneistä kiinni tarvitseeko seerumeja ym vai ei. Eräs tuttavani on ”alalla” ja varmasti käyttänyt koko ikänsä kaikkia mahdollisia kauneudenhoitotuotteita, mutta on rupsahtanut kuin mikä, vaikka ikää vasta 40. Minä taas en ole käyttänyt oikeastaan koskaan muuta kuin perusvoidetta ja ihoni on huippuhyvä. Itselläni taas jatkuva taistelu painon kanssa (turvotus), vaikka mitä tekisin - aivan kuten sukumme kaikilla naisilla.

Tämä voi olla tottakin että kaikenmaailman rasvoja käyttävät voivat rupsahtaa mutta sen asian olen kyllä huomannut että yleensä kosmetologit näyttävät ikäistään paremmilta. En puhu nyt mistään 30vee kosmetologeista vaan jo hieman enemmän elämää nähneistä. Jokin totuuspohja huolellisella ihonhoidolla ja sen tuomista eduista täytyy siis olla.

Vierailija
487/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteutus on kaiken a ja o. Mitään järkyttävän kalliita tuotteita en käytä, sitäpaitsi öljyt/seerumit kestää kauan.

Ite käytän Tromborgin öljyä ja Kieh'lsin seerumia. Naamioita löytyy erilaisia, etenkin Originsilta löytyy hyviä. Silmänymp.voidetta käytän, kosteusvoidetta ja normaalit puhd.tuotteet (öljy + kasvovesi).

Ihan normaali setti, oon aina hoitanut ihoa ja se näkyy. Tosi hyvässä kunnossa ja sileä vaikka ikää 43v.

Aika harvalla 43 -vuotiaalla iho on ryppyinen. Kyllä se alkaa rypistyä geeneistä riippuen + 50 toisilla vasta +60. Paitsi tietenkin jos edesautat rypistymistä alkoholilla, auringonotolla ja tupakoinnilla. 

Mun kaveripiirissä ei ole yhtään nelikymppistä, joka olisi rypytön. Ei ainuttakaan. Kyllä enemmän sääntö kun poikkeus on se että 40-vuotiaana ollaan jo hieman rypistytty, ikävä kyllä. Ei mitään mummoja tietenkään mutta kyllä ryppyjä on tuon ikäisellä taatusti. Joku geenilotossa voittanut (tai botoxin ja täyteaineiden käyttäjä) voi tosiaan olla rypytön, ei se mahdotonta ole mutta harvinaista kyllä.

https://www.is.fi/terveys/art-2000001052197.html

Voi olla että sun kaveripiirissä käytetään alkoholia, tupakoidaan ja lojutaan rannalla. Stressataan eikä osata rentoutua ja nauttia elämästä.

Mun tuttavapiirissä useimmat 50+ vuotiaat ja jopa yli 70-vuotiaat ovat ihan hyvännäköisiä edelleen.

Vierailija
488/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän monia tuotteita, mutta tärkeintä on pitää iho puhtaana ja kosteana. Olen jo yli 50, mut viimeksi eilen mua luultiin taas 10 vuotta nuoremmaksi, siksi uskon muutamaan luottotuotteeseen, kuorintaan, vedenjuontiin ja ulkoliikuntaan sekä vesiurheiluun!!!

Ai niin, en käytä alkoholia, joten ne rahat mulla säästyy sensaihin, chaneliin, YSL:ään ja Estee Lauderiin.

Vierailija
489/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin vuoroani laitehoitoon kauneusklinikan aulassa, kun siihen tuli noin viisissä kymmenissä oleva nainen joka alkoi selostamaan melko kovaan ääneen henkilökunnalle että on taas tulossa ottamaan pistoksia, ja että miehensä ei saa tietää mitään että hän käy tämmöisissä että oli valehdellut sille että lähti työhön liittyvään juttuun.

Olin hieman ihmeissäni, sillä eikö tuollaiset pistoshoidot ole aika tavallista tänä päivänä jopa täällä Suomessa ja tuon ikäisillä ehkä eniten jolla ei enää ole hyaoronia tai kollageenia omasta takaa? Sen ikäisillehän ne aineet on alunperin suunniteltukin!

Onko kenenkään miehellä oikeutta esim. pahastua tuollaisesta? Ilmeisesti ei ole rahasta kiinni jos nainen maksaa itse hoitonsa johon menee muutama satanen, mutta uskotteleeko mahdollisesti miehelleen että kasvonsa pysyy kuosissa luonnollisin menetelmin? :D Jos minä sanoisin miehelleni että menen pistoshoitoihin, ja varmasti vielä menenkin, niin hän sanoisi että ihan ok ja että katso vaan että se joka pistää on koulutettu, kokenut, hyvämaineinen eikä tee mitään överejä juttuja naamaan.

Vierailija
490/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelin vuoroani laitehoitoon kauneusklinikan aulassa, kun siihen tuli noin viisissä kymmenissä oleva nainen joka alkoi selostamaan melko kovaan ääneen henkilökunnalle että on taas tulossa ottamaan pistoksia, ja että miehensä ei saa tietää mitään että hän käy tämmöisissä että oli valehdellut sille että lähti työhön liittyvään juttuun.

Olin hieman ihmeissäni, sillä eikö tuollaiset pistoshoidot ole aika tavallista tänä päivänä jopa täällä Suomessa ja tuon ikäisillä ehkä eniten jolla ei enää ole hyaoronia tai kollageenia omasta takaa? Sen ikäisillehän ne aineet on alunperin suunniteltukin!

Onko kenenkään miehellä oikeutta esim. pahastua tuollaisesta? Ilmeisesti ei ole rahasta kiinni jos nainen maksaa itse hoitonsa johon menee muutama satanen, mutta uskotteleeko mahdollisesti miehelleen että kasvonsa pysyy kuosissa luonnollisin menetelmin? :D Jos minä sanoisin miehelleni että menen pistoshoitoihin, ja varmasti vielä menenkin, niin hän sanoisi että ihan ok ja että katso vaan että se joka pistää on koulutettu, kokenut, hyvämaineinen eikä tee mitään överejä juttuja naamaan.

Kauneusklinikan aulassa? En itse käy, mutta tuntuu oudolta että joku selittäisi kaikkien ihmisten kuullen kovaan ääneen omia juttujaan?

En ihan osta.

Vierailija
491/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täältä poistunut kommentteja? Yritin etsiä sitä, missä oli mainittu kohtuuhintainen k-kosmetiikan merkki, jossa pääpointti on ainesosissa eikä hienoissa purkeissa. Muistaako kukaan, että mikä tämä merkki oli? Nyt alkaa olemaan purkit lopussa ja haluaisin kokeilla jotain Korresia edullisempaa.

Vierailija
492/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkälle iholle ei anti-age tuotteet kuten retinolit ole parhaita, ne voivat ärsyttää ihoa entisestään. En siis käytä tällä hetkellä.

Itselläni on myös herkkä iho, enkä uskalla edes kokeilla retinoleja sen takia.

Mulla toimivia aineita on olleet mantelihappo, egf ja niasiini. Ykkösenä ehdottomasti keramidit, ne tekee kuivasta ja herkästä aika hyvän, esim. stratian liquid gold, ceracolla , dr jartin keramidivoiteet yms.

C-vitamiinikin on kuulemma liian raju, jos on todella herkkä iho.

Minullakin on jonkin verran herkkä iho, ei superherkkä kuitenkaan. Kokeilin retinolia sekä c-vitamiinia viime talvena aika mietoina versioina (Paula's Choice seerumi ja c-vitamiinivoide), eikä mulle tullut niistä mitään kamalaa reaktiota. Kaikki ovat kuitenkin erilaisia. Olen itse jättänyt ihan kaikki 'tujummat' aineet pois kevään ja kesän aikana, mukaan lukien BHA:n jota normaalisti käytän mustapäihin. Koko kesän olen käyttänyt vain SK50 mineraaliaurinkovoidetta peruspuhdistuksen ja kosteusvoiteen lisäksi. Nyt olen lisännyt kosteuttavan seerumin (kaikki herkän ihon hajustamattomia tuotteita). Kyllä iho on jonkin verran tukkeutunut, täytyy käydä kosmetologilla. Syksyllä sitten kokeilen taas (varovasti) BHA:ta ja ehkä mietoa retinolia tai c-vitamiinia pigmenttiläiskiin.

Vierailija
493/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta. Haluan vanheta arvokkaasti ja näyttää ikäiseltäni, mitä hävettävää siinä on? Kuitenkinhan me kaikki kuollaan joskus.

Oma valintasi, jos et halua sijoittaa rahaa itseesi.

Jotenkin surullisia nuo kuollaan kuitenkin jutut, naiset elää nykyään todella kauan.

Onko mukavaa viettää seuraavat 50 vuotta kamalan näköisenä, ihan vain koska kuollaan joskus.

Samoin jotkut ei korjauta synnytysvammojaan, koska ne kuolee kuitenkin, vaipat päällä puoli vuosisataa, koska kuitenkin kuolee?

En näe samana asiana, että hoitaa terveyttään niin ettei tarvi olla viittäkymmentä vuotta vaipoissa tai sitten hassaa kaikki rahansa ulkonäön hoitoon, koska ei muuten koe hyväksyntää.

Olen täysin samaa mieltä! Niinhän se menee, että kipu kaunistaa, siksi siis akne on tehnyt minusta supermallin. Minulle akne ei ole kosmeettinen vaiva, ei minusta supermallia tule vaikka iho olisi täydellinen. Sinulla ei selkeästi ole koskaan aknea, voisit kokeilla miltä se tuntuu sillä, että ostat paksun neulan jolla teet reikiä ja haavoja naamaasi. Sen jälkeen laitat kasvoille multaa, ehkä viljeltyjä bakteereja ja hankit kunnon infektion. Jatka tätä rutiinia kolmen kuukauden ajan ja tule kertomaan, miten terveytesi on kunnossa ja ulkonäkö ei haittaa. Akne ei ole vain ”yhyy, en näytä nätiltää” -tyylinen ongelma, se on todella kipeä vaiva. Luultetko, että sentin kokoiset märkäpaiseet iholla eivät satu? Ihoni näytti ennen suunnilleen tältä: https://goo.gl/images/F1HzCj Nykyisin ihoni on tunnollisen ihonhoidon jälkeen tämmöinen: https://goo.gl/images/4qpJwM On ihanaa, kun hymyily ei satu, puhuminen ei satu ja voin käyttää vaahtomuovityynyä ilman kipua.

Vierailija
494/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat kyllä sen näköisiä että pitäisikin käyttää kosmetiikkatuotteja ja kaikkea muutakin apua mitä on saatavilla. Ihan hävettää lukea kun ei edes viitsitä paria euroa kosteusvoiteeseen satsata.

Kiva aina lentokentällä huomata että kentän rumimmat naiset alkaa seuraamaan kun oon menossa suomikoneen portille.

Vierailija
495/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täältä poistunut kommentteja? Yritin etsiä sitä, missä oli mainittu kohtuuhintainen k-kosmetiikan merkki, jossa pääpointti on ainesosissa eikä hienoissa purkeissa. Muistaako kukaan, että mikä tämä merkki oli? Nyt alkaa olemaan purkit lopussa ja haluaisin kokeilla jotain Korresia edullisempaa.

Ei ole k-kosmetiikkaa, mutta The Ordinarylla on tehokkaat ainesosat edullisissa ei-minkäännäköisissä purkeissa. 🙂

Vierailija
496/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta. Haluan vanheta arvokkaasti ja näyttää ikäiseltäni, mitä hävettävää siinä on? Kuitenkinhan me kaikki kuollaan joskus.

Oma valintasi, jos et halua sijoittaa rahaa itseesi.

Jotenkin surullisia nuo kuollaan kuitenkin jutut, naiset elää nykyään todella kauan.

Onko mukavaa viettää seuraavat 50 vuotta kamalan näköisenä, ihan vain koska kuollaan joskus.

Samoin jotkut ei korjauta synnytysvammojaan, koska ne kuolee kuitenkin, vaipat päällä puoli vuosisataa, koska kuitenkin kuolee?

En näe samana asiana, että hoitaa terveyttään niin ettei tarvi olla viittäkymmentä vuotta vaipoissa tai sitten hassaa kaikki rahansa ulkonäön hoitoon, koska ei muuten koe hyväksyntää.

Olen täysin samaa mieltä! Niinhän se menee, että kipu kaunistaa, siksi siis akne on tehnyt minusta supermallin. Minulle akne ei ole kosmeettinen vaiva, ei minusta supermallia tule vaikka iho olisi täydellinen. Sinulla ei selkeästi ole koskaan aknea, voisit kokeilla miltä se tuntuu sillä, että ostat paksun neulan jolla teet reikiä ja haavoja naamaasi. Sen jälkeen laitat kasvoille multaa, ehkä viljeltyjä bakteereja ja hankit kunnon infektion. Jatka tätä rutiinia kolmen kuukauden ajan ja tule kertomaan, miten terveytesi on kunnossa ja ulkonäkö ei haittaa. Akne ei ole vain ”yhyy, en näytä nätiltää” -tyylinen ongelma, se on todella kipeä vaiva. Luultetko, että sentin kokoiset märkäpaiseet iholla eivät satu? Ihoni näytti ennen suunnilleen tältä: https://goo.gl/images/F1HzCj Nykyisin ihoni on tunnollisen ihonhoidon jälkeen tämmöinen: https://goo.gl/images/4qpJwM On ihanaa, kun hymyily ei satu, puhuminen ei satu ja voin käyttää vaahtomuovityynyä ilman kipua.

Oma suosikki on tyynyliinan valinta, siitä tulee tarkkaa aknen kanssa. Ei voi olla vaalea kun iho vuotaa verta ja kallista en halua ostaa kun se menee heti pilalle. Halpa taas on monesti karhea joka ärsyttää ihoa. Toinen hauska juttu aknen kanssa on hampaiden pesu. Kun huulien ympärillä noita sentin kokoisia paiseita pitää hammasharjan olla mahdollisimman pieni, kaikki muu sattuu. Hammastahna myös tuntuu ikävältä. Jomottavaan kipuun käytin ennen kipulääkkeitä ja puudutusvoiteita. Enää ei onneksi tarvitse.

- Se aknestaan aiemmin ketjuun kirjoittanut, joka sai Roacuttankunnosta ihon paljon paremmaksi

Vierailija
497/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kyllä sen näköisiä että pitäisikin käyttää kosmetiikkatuotteja ja kaikkea muutakin apua mitä on saatavilla. Ihan hävettää lukea kun ei edes viitsitä paria euroa kosteusvoiteeseen satsata.

Kiva aina lentokentällä huomata että kentän rumimmat naiset alkaa seuraamaan kun oon menossa suomikoneen portille.

Tykkäätkö biisistä "En ole katkera, mutta kuitenkin ..."

Vierailija
498/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hirveän laiska käyttämään mitään voiteita ja silti en ole kenenkään mielestä kovin ryppyinen, en omastanikaan. Joka tapauksessa ne rypyt tulee joskus ja kuuluu ikään. Rasvaan vain pesun jälkeen kevyesti perusrasvalla, enkä muuta käytä. N53

Vierailija
499/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hirveän laiska käyttämään mitään voiteita ja silti en ole kenenkään mielestä kovin ryppyinen, en omastanikaan. Joka tapauksessa ne rypyt tulee joskus ja kuuluu ikään. Rasvaan vain pesun jälkeen kevyesti perusrasvalla, enkä muuta käytä. N53

Onko sinulle siis ihonhoidon tärkein ja ainoa tavoite se, ettei tule ryppyjä? Eihän ne purkit mitään kirurginveitsenkorvikkeita! Edelleenkin rypyistä, uurteista ja kasvojen rasvan vähenemisen, kollageenin vähenemisen aiheuttamasta kasvojen ”valahtamisesta”, löysästä ihosta ja silmäpusseista pääsee eroon ainoastaan ihon alle ruiskutettavilla täyteaineilla, kirurgialla, implanteilla ja joistain muilla, injisoitavilla lääkkeillä. Yhtään mikään voide, naamio tai pesusieni ei korvaa plastiikkakirurgiaa.

Sen sijaan kosmetiikan joitain käyttökohteita on: ihon kuivuus, kuolleen ihosolukon liiallinen kertyminen, ärtynyt iho, epäpuhdas iho vain tiettyyn pisteeseen asti (hormonaalisia ongelmia ei korjaa kosmetiikka) ja epätasainen ihonsävy joka johtuu kuivuudesta, liiallisesta rasvoittumisesta tai ärtymisestä. Akneen pystyy myös vaikuttamaan jonkin verran, hormonaalisia syitä ei voi korjata, mutta oikeanlainen ihonhoito voi lievittää oireita todella paljon.

Jos jalat ovat kuivat ja kovettuneet, niin millä ne saa kauniimmaksi? No rasvaamalla niitä ja kuorimalla esim. jalkaraspilla. Ei kukaan luule, että sillä kynsisieni häviää, jalat muuttuvat kauniimmanmuotoisiksi ja kynnet kasvavatkin valmiiksi lakattuina. Miksi siis oletetaan, että kasvoihin käytettävällä kosmetiikalla haetaan vastaavaa ihmevaikutusta?

Vierailija
500/652 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hampaiden valkaisuussa muutaman kerran, ottanut hiusten pidennykset ja poistattanut luomia esteettisestä syystä. Olen erittäin kaunis ja sitä mieltä, että ihmisen kauneus tulee kuitenkin sisältä, iloisesta hymystä ja valoisasta asenteesta. Yleensä saan kaiken mitä haluan näkemättä sen suurempaa vaivaa. Kauneuden etuja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme