Jos vastaisit kysymykseen "Mitä kuuluu?" ihan rehellisesti
Jos vastaisit juuri nyt kysymykseen "Mitä sinulle kuuluu?" täysin rehellisesti, ilman minkäänlaista sensuuria, niin mitenkä vastaisit?
Kommentit (42)
Että itsemurha on käynyt mielessä päivittäin.
Eilinen A-Studio kuuluu. No siis rehellisesti ottaen vastaisin "ihan hyvää", koska en jaksaisi alkaa selittää kysyjälle mitään sen enempää ja tuskin kysyjä edes haluaisi kuulla sen enempää. Pääsääntöisesti mulle kuitenkin kuuluu ihan hyvää, vain yksi huolenaihe tällä hetkellä elämässä. Ja sekin jo helpottamassa.
Vakiovastaukseni: "Et halua tietää."
Taidan olla poikkeusyksilö (ainakin tällä palstalla), mutta vastaisin, että kuuluu pelkkää hyvää. Juuri nyt aivan ihanaa!
Kiitos kysymästä, harkitsen itsemurhaa tosi mielellä. Ei ole kyse uhriutumisesta vaan kiintiö on tullut täyteen.
Stereona kuuluu ja hyvin,ei tinnitä korvat.
Vastaisin "Mitä kuuluu?" tai "Mitä sinulle kuuluu?" riippuen kumman kuulen. Se on täysin totta joka kerta.
Sehän olisi valehtelua vastata jotain muuta.
Koska olen kyllästynyt kaunisteleviin "ihan hyvää"-vastauksiin, olen alkanut vastata, että "vaihtelevaa - joskus parempaa, joskus huonompaa". Jos sitten kysyjää oikeasti kiinnostaa se vastaukseni, hän voi valita kumpaan niistä tarttuu jne.
Usein se vastaus ei edes kiinnosta kysyjää niin, että hän jaksaisi antaumuksella toisen vuodatusta elämästä kuunnella, vaan kuulumisia kysytään vain tavan takaa, joten toivon, että ihmiset keksisivät parempia aasinsiltoja keskusteluun.
Vastaisin kirjalliseen kysymykseen ei mitään koska olen kuuro
Ihan perus. Olen kohta puolen vuosisataa ootellut sellaista hetkeä elämässä, että olisi suunnilleen omat ja lähipiirin kaikki asiat ok, mutta vielä antaa odotuttaa. Todennäköisesti pumppu pettää ensin.
Mikäs tässä. Ihan ookoo. Oishan se kiva jos ois kumppani eikä tarvitsisi kissan kanssa viettää iltoja telkkaria katsoen.
työllistyminen huolettaa tulevaisuudessa.
Vittuako se sulle kuuluu?