Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenhän tän nyt ottais.......

Vierailija
14.04.2006 |

Miehelläni on 1 todella läheinen ystävä, ovat tunteneet toisensa ala-asteajoista, nyt ikää 36v, tämä ystävä on esikoisemme kummi ja ihana mukava tyyppi kaikin puolin ja siis mieheni paras ja läheisen kaveri/ystävä.

Puhuvat siis varmana kaikesta kuten seksistä;)

Nyt mieheni kertoi että tämä ystävä oli ehdottanut 3somea eli kolmen kimppaa niin että siinä olis minä mieheni ja hän, puolitosissaan kai kun virnuili samalla ja läppää olivat muutenkin heitelleet mutta kuitenkin.

Oli sanonut että kun ei kotona saa kuin sitä perinteistä lähetyssaarnaajaa ja pimppaan ja sekin liian harvoin vaikka tyydyttävää muuten onkin. Mieheni on siis maininnut kun puhuneet aiheesta että meillä minä olen se aktiivisempi osapuoli eli seksiä on usein ja pidän eri jutuista kuten peppuleikeistä, eri asennoista, suuseksistä ja jopa fistausta on kerran kokeiltu minun pyynnöstäni.

Ottasko tuon nyt imarteluna vai otanko nokkiini ja/tai loukkaannun ystävän vaimon puolesta?

Mites itse reagoisit?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän mun tehdä palvelus sille toiselle miehelle kun sen vaimo pitää sitä puutteessa . Yäks ! Ja teksteissäsi paistoi kiinnostus asiaan . Mitäs sä ostat miehelles lahjaks kun sillä on synttärit ? Illan bordelliin ?

Vierailija
22/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun luin tuosta että entäs jos miehesi kysyisi kaveriltaan kolmenkimppaa kaverin vaimon kans? tiedä vaikka olisi kysynytkin, ja kaveri olisi sanonut että " ei sitä vaimoa kiinnosta seksi" tms ja vasta sitten ehdottanut, että entäs sun vaimon kaa?? tämä voisi olla hyvin mahdollista! ja sitten tuo toinen asia, entäs jos kaverilla tosiaan on isompi tai muuten tekee jotain paremmin (jo se, että tekee eritavalla vaikkei paremmin välttämättä) niin miehesi ei voi sitä koskaan unohtaa vaikka sinä vannoisit ja vakuuttelisit että haluat vain miestäsi..

tosiaan, itse ajattelin ensin, että varmasti suostuisin, mutta... liikaa vaaroja, olette kuitenkin olleet jo -oliko se- 13 vuotta yhdessä ja kaikki voi kaatua yhden illan jälkeen! ehkä pitäisin sen fantasiana, joka ei koskaan toteudu... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen kaverin vaimolle en mitenkään voisi tehdä tuollaista temppua, ja muutenkin pitäisin sitä miehen kaveria törkimyksenä, kun moista ehdottaa; kenties pitäisin myös omaa miestäni vähän törkeänä.

Melkoista pitkäperjantain pohdiskelua, muuten.

Vierailija
24/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikein pysty ottamaan vastaan eriäviä mielipiteitä? Jos olisit vain halunnut tsemppaajien mielipiteitä niin olisit sanonut sen heti alkuun.

Tuo järjestely voi tosiaan kääntää pitkät kaveri-/parisuhteet päälaelleen. Eli tosiaan miettisin pari kertaa. Hän on miehesi ystävä lapsuudesta saakka ja teillä miehesi kanssa 13-vuotta pitkä suhde. Yksi ähellysilta sen kaverin kanssa voi jäädä kalvamaan suhteisiin ja pienen nautinnonhaun jälkipohdiskelut saattavat kestää vuosia. Kannattaako?

Vierailija:

toisekseen moraalinvartijat voivat perustaa oman ketjun missä kauhistella ihmisten syntisyyttä ja moraalin puutetta;D

Ap

Vierailija
25/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa suunniteltu ihan vakavissaan kolmen kimppaa (2 miestä) ja jos tuollainen tilaisuus tulisi, niin se olisi menoa. Jos se miehen kaveri pettää vaimoaan, niin ei siitä ole mun moraalin mukaan muut vastuussa kuin se pettäjä.

Itsekuriahan se saattaa vaatia, että homma jää sitten siihen kertaan, mutta kerran sitä vaan eletään.

Vierailija
26/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ei enää siitäkään saa mitään irti niin pitää keksiä kolmas mukaan.

Onpas teillä heikkoa.

Vierailija
27/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jossain vaiheessa olla vaikeeta pistää enää rajoja kun on vauhtiin päästy ja se " tavallinen " ei enää kiinosta ollenkaan

Vierailija
28/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tienneet koko sanaa. Nyrkkinainti on sentään vanha klassikko ja vieläpä turvaseksiä.

Vierailija
29/35 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla täysin tyytyväisiä siihen lähetyssaarnaaja-asentoon.

Vierailija
30/35 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallanneko haluatte aiheuttaa avioerolapsia ja rikkirevittyjä koteja.

Kyllä ihmiset on itsekkäitä ja pahoja nykyään. Minä, minä, minä, minun haluni, minun tarpeeni millään muulla ei ole väliä.

Oletteko aikuisia vai lapsia?

Vierailija
31/35 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä takia mies haluaa sänkyyn yhden miehen lisää. Onko kenties jotain piilohomoutta vai mitä? Jotenkin tuntuis luonnollisemmalta, että mies ehdottais, että kolmas osapuoli olisi nainen....

Vierailija
32/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tiedä kumpi on isä

Vierailija
33/35 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suostu, katso miten se reagoi

Vierailija
34/35 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon saanu kahta miestä:) viime la-su yönä:D

Vierailija
35/35 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisit päästä loistamaan näiden miesten edessä. Oma miehesi sanoisi, että " kyllä minulla on ihana vaimo, kun suostuu tällaiseen" ja kaverimies sanoisi " kylläpä sinä ap olet fantastinen ja ihana nainen - kunpa kotonakin olisi tällaista" . Unohdat vain se kaverimiehesi vaimon, jonka seksuaalinen minä on erilainen kuin sinun. Hänen ei mielestäni tulisi taistella paikkaansa miehensä rinnalle tällaisessa asiassa. Jos kolmen kimppaa haluat, niin valitkaa siihen sinkkumies mukaan, jotta ette neljättä osapuolta haavoita ja satuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi