Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ärsyttää että olen nymfomaani?

Vierailija
13.01.2018 |

Tai en kyllä itse käytä sitä sanaa, miehet käyttävät. Minä vain sanon, että haluan usein ja paljon seksiä. Olen kuitenkin uskollinen, en ole koskaan pettänyt enkä ole kokeillut yhtään yhden yön juttua edes. Silti saan kuulla seurustelusuhteissa valitusta siitä, että olen nymfomaani. Pari miestä on haukkunutkin minut aika ikävästi siitä. Jokaisessa suhteessani se muodostuu jonkunlaiseksi ongelmaksi :( , ei siis minulle vaan niille miehille. Miksi?
N35

Kommentit (292)

Vierailija
201/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minäkin luulin että miehillä usein olisi korkea libido mutta omien kokemusten perusteella ei läheskään aina.

N26

No kun "kaikkialla aina" sanotaan, että miehillä on korkeampi libido. Näin opetettiin minulle koulussa, näin lukee aina lehtijutuissa, keskustelupalstoilla, telkkariohjelmissa, vitsitkin perustuvat siihen että naiset pihtaa. Olen jollain tavalla ottanut sitten totuutena että miehillä on korkeampi libido kuin naisilla. Ja tehnyt tällaisen loogisen päätelmän:

miehillä on korkeampi libido kuin naisilla -> minä olen nainen -> miehelläni/miehilläni on siis korkeampi libido kuin minulla, koska he ovat miehiä. 

Ja pettynyt rankasti kun asia ei selvästi olekaan niin. Koen, että minua on jopa huijattu. 

Ap.

Vierailija
202/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tekevät miehet, joilla on se korkea libido? Jos he eivät saa tarpeeksi seksiä omalta vaimoltaan, he hakevat sitä muualta ja hoitelevat kaikki kumppaninsa tyytyväisiksi. Sekä Ap että N38 vaikuttavat naisilta, joilla on sekä korkea libido että korkea "moraali". Jos näin on, niin epäilemättä tulee ongelmia, Parempi olisi ehkä jakaa sitä halun taakkaa useamman miehen kesken.

Tiedän, että moni korkean libidon mies tekee noin. Minulla itse asiassa on pari miespuoleista ystävää, jotka ovat sellaisia todella korkean libidon miehiä, ja tiedän että he pettävät vaimojaan ihan vain saadakseen usein seksiä, eivät siis mitenkään ihastu niihin toisiin naisiin tai aio jättää vaimojaan. Mutta minulla todellakin on korkea moraali, en halua pettää enkä voisi pettää, en antaisi sitä ikinä itselleni anteeksi. Luvalla voisin olla toisen miehen kanssa, mutta kukaan miehistäni ei tällaista lupaa olisi koskaan antanut. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas viestini hävisi. Mutta siis, itse olen melko samanlainen kuin ap. Olen seurustellut 2 kertaa ja kummallakin kerralla minä halusin seksiä huomattavasti useammin kuin mies. Nyt seurustelen myös ja mies haluaa n. kerran 2 viikossa. Minä tyydytän itseni muulloin, koska en pysty elämään ilman seksiä. Itse haluaisin jopa joka päivä tai joskus jopa useaan kertaan samana päivänä. Olen myös kokeilunhaluinen seksin suhteen ja kiinnostunut kokeilemaan esim. sitomista, lääkärileikkejä, latex-asuja, ja sitä että istuisin miehen naaman päällä ja mies nuolisi. Miehet joiden kanssa olen ollut eivät ole olleet kiinnostuneita näistä. Sitä että olen nymfomaani ei arvaa varmaankaan päällepäin, koska olen kiltti, rauhallinen ja naapurintyttömäinen. Olen myös uskollinen parisuhteessa ja haluan sitoutua loppuelämäksi. Haluaisin myös lapsia ennen kuin täytän 30. Miehet eivät usein ole niin innokkaita yrittämään lasta "niin aikaisin", monet haluavat lykätä sen 30 jälkeen, ja eivät ilmeisesti ymmärrä että naisen hedelmällisyys huononee jo 30 ikävuoden jälkeen.

N26

Vierailija
204/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän, että moni korkean libidon mies tekee noin. Minulla itse asiassa on pari miespuoleista ystävää, jotka ovat sellaisia todella korkean libidon miehiä, ja tiedän että he pettävät vaimojaan ihan vain saadakseen usein seksiä, eivät siis mitenkään ihastu niihin toisiin naisiin tai aio jättää vaimojaan. Mutta minulla todellakin on korkea moraali, en halua pettää enkä voisi pettää, en antaisi sitä ikinä itselleni anteeksi. Luvalla voisin olla toisen miehen kanssa, mutta kukaan miehistäni ei tällaista lupaa olisi koskaan antanut. Ap."

Itse olen samanlainen! Moraalini ei salli pettämistä, en ikinä pystyisi pettämään miestäni enkä antaisi sitä anteeksi.

N26

Vierailija
205/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kun "kaikkialla aina" sanotaan, että miehillä on korkeampi libido. Näin opetettiin minulle koulussa, näin lukee aina lehtijutuissa, keskustelupalstoilla, telkkariohjelmissa, vitsitkin perustuvat siihen että naiset pihtaa. Olen jollain tavalla ottanut sitten totuutena että miehillä on korkeampi libido kuin naisilla. Ja tehnyt tällaisen loogisen päätelmän:

miehillä on korkeampi libido kuin naisilla -> minä olen nainen -> miehelläni/miehilläni on siis korkeampi libido kuin minulla, koska he ovat miehiä. 

Ja pettynyt rankasti kun asia ei selvästi olekaan niin. Koen, että minua on jopa huijattu. "

Vähän sama olo minullakin. En ymmärrä miksi aina vitsaillaan että naiset pihtaa. Itse en ainakaan pihtaa. Ja omien kokemusten mukaan miehillä ei läheskään aina ole korkeampi libido kuin naisilla.

N26

Vierailija
206/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli:

1) Normaali mies ei riitä.

2) Vapaita korkean libidion miehiä ei löydy.

3) Avoin suhde on periaatteessa mahdollinen mutta käytännössä mahdoton.

4) Pettäminen on mahdotonta.

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehto on:

5) Elän normaalin miehen kanssa jatkuvassa nälässä ja ärsytän häntä halullani. Jossain vaiheessa joudun hakemaan itselleni toisen normaalin miehen, jonka kanssa sama kuvio toistuu. Jatkan tätä kuviota loputtomiin. Perhettä en perusta koskaan.

Vierailija
207/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluan perustaa perheen ja olen valmis joustamaan. Voin elää vähäisellä seksillä jos saan lapsia. Mutta miehet eivät usein ole edes kiinnostuneita hankkimaan lapsia, vasta ehkä kun ollaan täytetty 35...

Perheen kaipuu on minulla sen verran suuri että jos se unelma täyttyisi tyytyisin jopa vähään seksiin.

N26

Vierailija
208/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkea ei voi saada, kompromisseja pitää tehdä, ja toinenkin pitää ottaa huomioon. Sitä se elämä on. On itsestä kiinni, miten ja missä haluaa joustaa, mutta jossakin on pakko joustaa. Niin se valitettavasti on.

Vierailija
209/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkea ei voi saada, kompromisseja pitää tehdä, ja toinenkin pitää ottaa huomioon. Sitä se elämä on. On itsestä kiinni, miten ja missä haluaa joustaa, mutta jossakin on pakko joustaa. Niin se valitettavasti on.

Niinhän se on. Lasten saaminen on ainakin minulle tärkeintä. Toivon että mieheni myös joustaa siinä.

N26

Vierailija
210/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ollut unelmaa perheestä, miehellä oli ja sen sai, koska minä joustin. Minä halusin vain säännöllisesti seksiä. Jota en ole vuosiin saanut, lyhyitä hyviä kausia lukuunottamatta. N38

Vierailija
211/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli:

1) Normaali mies ei riitä.

2) Vapaita korkean libidion miehiä ei löydy.

3) Avoin suhde on periaatteessa mahdollinen mutta käytännössä mahdoton.

4) Pettäminen on mahdotonta.

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehto on:

5) Elän normaalin miehen kanssa jatkuvassa nälässä ja ärsytän häntä halullani. Jossain vaiheessa joudun hakemaan itselleni toisen normaalin miehen, jonka kanssa sama kuvio toistuu. Jatkan tätä kuviota loputtomiin. Perhettä en perusta koskaan.

Meni pieleen jo heti kohdassa yksi. Minulle riittää hyvin normaali mies. Kyllä minulle on ihan ok, että saan vain parin päivän välein tai mikä se miesten normaali tahti nyt onkaan. Se riittää minulle hyvin, koska harrastan sitten vain itsetyydytystä joka päivä tai kahdesti päivässä. Normaali mies, jota ei ärsyttäisi minun voimakas halu riittää minulle hyvin. Sellaista en vaan ole vielä kohdannut. Ongelma ei ole miehen vähäisemmät halut vaan miesten ärsyyntyminen siitä että minun halu on voimakas. Ap.

Vierailija
212/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes ollut unelmaa perheestä, miehellä oli ja sen sai, koska minä joustin. Minä halusin vain säännöllisesti seksiä. Jota en ole vuosiin saanut, lyhyitä hyviä kausia lukuunottamatta. N38

Minun mielestä sinä menet nyt liikaa miehesi ehdoilla ja unohtaen omat tarpeesi. Jos haluat olla miehesi kanssa niin joudut hyväksymään sen, että hän on estoinen sängyssä ja käyttää seksiä vallan välineenä ja haluaa paljon harvemmin kuin sinä tai suostuu paljon harvemmin kuin sinä. Mutta ei se tarkoita, että sinä et voisi etkä saisi vaikkapa leikkiä "omaa kivaa" joka päivä. Jos miehesi suuttuu siitä että tyydytät itseäsi, niin anna hänen suuttua. Tyydytä silti. Se ei ole pettämistä vaan on ihan sallittua ja ok. Älä anna miehen suuttumisten estää sinua tekemästä asioita joista nautit ja jotka eivät oikeasti ole keneltäkään pois (kuten vaikka pettäminen olisi). Miehesi joutuu vain hyväksymään sen, että korkean libidon nainen runkkaa usein. Hän ehkä suuttuu, mutta suuttumus laantuu ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
213/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida joka toinen päivääkään olla sopivan harvoin pitkässä suhteessa ainakaan useimmille miehille, kerran viikossa enemmän realistinen, edellyttäen että suhde kunnossa (mitä mulla esim ei ole ja seksiä siksi vain noin kerran kuussa) N38

Vierailija
214/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä sinä menet nyt liikaa miehesi ehdoilla ja unohtaen omat tarpeesi. Jos haluat olla miehesi kanssa niin joudut hyväksymään sen, että hän on estoinen sängyssä ja käyttää seksiä vallan välineenä ja haluaa paljon harvemmin kuin sinä tai suostuu paljon harvemmin kuin sinä. Mutta ei se tarkoita, että sinä et voisi etkä saisi vaikkapa leikkiä "omaa kivaa" joka päivä. Jos miehesi suuttuu siitä että tyydytät itseäsi, niin anna hänen suuttua. Tyydytä silti. Se ei ole pettämistä vaan on ihan sallittua ja ok. Älä anna miehen suuttumisten estää sinua tekemästä asioita joista nautit ja jotka eivät oikeasti ole keneltäkään pois (kuten vaikka pettäminen olisi). Miehesi joutuu vain hyväksymään sen, että korkean libidon nainen runkkaa usein. Hän ehkä suuttuu, mutta suuttumus laantuu ennemmin tai myöhemmin. 

Nyt on mennyt Ap ja minä (tai joku muu) sekaisin, ei mieheni ole siitä suuttunut että masturboin usein, vaan siitä vain jos alan puhua siitä hänelle. N38

Vierailija
215/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hieno asia, että nainen nauttii seksistä noin paljon! Ja sitten valitetaan naisista jotka pihtaavat ja sitten kun on halukas nainen niin ei kelpaa? Mitä ihmettä? Minusta nainen joka haluaa seksiä on ihana. 😍

Me ollaan vaimoni kanssa kohta pari vuotta harrastettu seksiä lähes joka päivä vähintään kerran päivässä ja viikonloppuisin sitten vähän enemmän.

Itse pidän vaimoni halujen kasvamista oikein kivana muutoksena ja suhteemme on parantunut entisestään. Alunperin meillä oli seksiä 2 kertaa viikossa, mutta sen jälkeen ne kerrat ovat vaan lisääntyneet siihen pisteeseen, että melkein pari vuotta on ollut vähintään kerran päivässä seksiä. Todellakin se fiilis, että toista rakastaa ja haluaa on aivan fantastinen! Koen olevani niin onnekas mies kun vaimoni tykkää ja haluaa seksiä niin paljon. Toisaalta vaimoni on kyllä upea nainen niin tuntuu todellakin siltä että voisi harrastaa seksiä vaikka koko ajan! 😊

Kaikkea hyvää sulle ap!

M34

Vierailija
216/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kaikki ne normaalit miehet ärsyyntyvät siitä voimakkaasta halusta, silloin sinä tuot halusi esille tavalla, joka ärsyttää heitä, eli liian voimakas halu ärsyttää normaalia miestä, jolloin sinun on joko oltava ihan hissukseen halustasi tai etsiä toisenlainen mies. 

Vierailija
217/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kaikki ne normaalit miehet ärsyyntyvät siitä voimakkaasta halusta, silloin sinä tuot halusi esille tavalla, joka ärsyttää heitä, eli liian voimakas halu ärsyttää normaalia miestä, jolloin sinun on joko oltava ihan hissukseen halustasi tai etsiä toisenlainen mies. 

Kun en minä siitä halustani mitenkään erityisesti puhu. Se kuulemma näkyy olemuksestani vaikka en sanoisi mitään enkä tekisi yhtään aloitetta. Ap.

Vierailija
218/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en minä siitä halustani mitenkään erityisesti puhu. Se kuulemma näkyy olemuksestani vaikka en sanoisi mitään enkä tekisi yhtään aloitetta. Ap.

Siinä tapauksessa sinun on vain määrätietoisesti etsittävä sitä vapaata korkean libidon miestä tai useampaa normaalia miestä, jotka voivat jakaa tämän raskaan taakan keskenään. Jonkinlainen muutos on joka tapauksessa tarpeen, jollet halua jatkaa samaa rataa. 

Vierailija
219/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
220/292 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minäkin luulin että miehillä usein olisi korkea libido mutta omien kokemusten perusteella ei läheskään aina.

N26

No kun "kaikkialla aina" sanotaan, että miehillä on korkeampi libido. Näin opetettiin minulle koulussa, näin lukee aina lehtijutuissa, keskustelupalstoilla, telkkariohjelmissa, vitsitkin perustuvat siihen että naiset pihtaa. Olen jollain tavalla ottanut sitten totuutena että miehillä on korkeampi libido kuin naisilla. Ja tehnyt tällaisen loogisen päätelmän:

Ja pettynyt rankasti kun asia ei selvästi olekaan niin. Koen, että minua on jopa huijattu. 

Ap.

Niin... eiköhän tuolla ole tarkoitettu sitä, että miehet keskimäärin haluavat enemmän kuin naiset, koska miehissä on varmasti enemmän nymfoja ja muuten vaan korkealibidoisia. Nymfomies on varmaan aika paljon yleisempi kuin nymfonainen. Eli eihän tuo sitä tarkoita, että jokainen mies on halukkaampi kuin nymfo nainen...

Nämä sinun "haluatko katsoa" -jutut kertovat juuri siitä ettet kunnioita miehen haluja vaan yrität tuputtaa seksiä tavalla tai toisella. Vaikka et varsinaisesti syyllistä etkä vaadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän