Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ärsyttää että olen nymfomaani?

Vierailija
13.01.2018 |

Tai en kyllä itse käytä sitä sanaa, miehet käyttävät. Minä vain sanon, että haluan usein ja paljon seksiä. Olen kuitenkin uskollinen, en ole koskaan pettänyt enkä ole kokeillut yhtään yhden yön juttua edes. Silti saan kuulla seurustelusuhteissa valitusta siitä, että olen nymfomaani. Pari miestä on haukkunutkin minut aika ikävästi siitä. Jokaisessa suhteessani se muodostuu jonkunlaiseksi ongelmaksi :( , ei siis minulle vaan niille miehille. Miksi?
N35

Kommentit (292)

Vierailija
241/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai en kyllä itse käytä sitä sanaa, miehet käyttävät. Minä vain sanon, että haluan usein ja paljon seksiä. Olen kuitenkin uskollinen, en ole koskaan pettänyt enkä ole kokeillut yhtään yhden yön juttua edes. Silti saan kuulla seurustelusuhteissa valitusta siitä, että olen nymfomaani. Pari miestä on haukkunutkin minut aika ikävästi siitä. Jokaisessa suhteessani se muodostuu jonkunlaiseksi ongelmaksi :( , ei siis minulle vaan niille miehille. Miksi?

N35

No etköhän sä itsekin tiedä - ne ei jaksa sun tahdissasi. Miksi edes kyselet?

Vierailija
242/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuollaisissa tilanteissa on taustalla oma työ ja sen paineet. Kyllä itseäkin vapaapäivinä ja rennolla fiiliksellä esim. kotona/mökillä panetuttaa niin, että yksi nymfomaani saadaan pantua puhki, mutta duunissa keskittymistä ei vaan voi haitata millään suikkariviesteillä. Ne enempi ärsyttää ja siitä voi kehkeytyä pidempikin kuiva kausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minulla ja miehelläni on voimakas seksuaalivietti. Seksiä harrastamme lähes päivittäin, jos mahdillista. Joskus useitakun kertoja päivässä.

En kuitenkaan ole nymfomaani, koska nautin rakastelusta ja läheisyydestä. Antaudun ilomielin miehelleni, koska rakastan häntä ja haluan häntä.

Nymfomaani haluaa alistaa ja kontrolloida seksin avulla kokematta varsinaista nautintoa.

Vierailija
244/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N35

En ymmärrä sitä miksi miehet muka haukkuu sinua nymfoksi. Toivottavasti olet sanonut heille, että entä sitten? Muistan aikoinaan erään viikonlopun, jolloin tapasin bileissä erään naisen, joka itse sanoi olevansa nymfomaani. Se viikonloppu oli ihanan herkkä ja paljon olimme yhdynnässä. Minulta jäi kysymättä puh.numeroa tai osoitetta ja se on minua kaduttanut moneen kertaan. Haluaisin tavata hänet uudelleen, mielestäni hän oli ihana nainen. Nymfomaniassa ei ole mielestäni mitään vikaa.

Vierailija
245/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kommenttien perusteella olisi varsin kiinnostavaa tietää, kuinka kauan M42 ja M50 viihtyisivät hänen kanssaan: alkaisiko heitäkin ärsyttää, ja jos alkaisi, kuinka pitkän ajan kuluttua. Ap, kuinka pitkän ajan kuluttua tuo ärsyyntyminen yleensä alkaa? Viikon, kuukauden, useamman kuukauden, vuoden kuluttua? Oletko tälläkin hetkellä parisuhteessa, jos mies on jo alkanut hermostua? Mitkä ovat yleensä ensimmäiset merkit siitä, että mies alkaa saada tarpeekseen?

Haluaisin tietää onko Ap ja ap sama henkilö?

Vierailija
246/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisuus siitä, että kumppani haluaa seksiä enemmän kuin itdse haluaa/jaksaa, voi aiheuttaa paineita vaikkei kumppani erikoisemmin vonkaisikaan. Sitä tuntee itsensä vialliseksi tai riittämättömäksi. Ei riipu sukupuolesta.

Vierailija
247/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Nymfomaani haluaa alistaa ja kontrolloida seksin avulla kokematta varsinaista nautintoa.

Mitäs Nynfomaanilla on tekemistä alistamisen ja kontrolloinnin kanssa?

Ymmärtääkseni nyfomaani on seksi haluiltaan "kyltymätön" ... itse melkein luokittelen itseni samaan kastiin koska nautin siitä kyllä vaikka kuinka monta kertaa päivässä jos kemiat kolahtaa kunnolla.

Vierailija
248/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin pohtinut, olenko kyltymätön. Nyt olen tavannut miehen, joka haluaa paljon seksiä niinkuin minäkin. Tuntien sessioiden jälkeen olen todennut, että kyllä, nyt olen saanut tarpeekseni. Seuraavana aamuna kyllä taas tekee mieli. N

Vierailija
249/292 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin pohtinut, olenko kyltymätön. Nyt olen tavannut miehen, joka haluaa paljon seksiä niinkuin minäkin. Tuntien sessioiden jälkeen olen todennut, että kyllä, nyt olen saanut tarpeekseni. Seuraavana aamuna kyllä taas tekee mieli. N

No kaikilla ei käy ihan näin hyvin suhteesa että kumpikin haluaa suunnilleen yhtäpaljon ....

Vierailija
250/292 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi nymfo ilmoittautuu...

Miestä ahdisti haluni, nykyään en sitä hänelle enää näytä ja se on parantanut tilannetta. Minusta tuntuu pahalta taktikoida ja esittää siveyden sipulia mutta minkäs teet. Koen etten saa toteuttaa vapaasti omaa seksuaalisuuttani. Pakko ottaa vaan se mitä annetaan. Oma kiinnostus miestäni kohtaan on jossain määrin latistunut. Luulin että miehet haluavat halukkaan naisen mutta väärässäpä olin.

Luulen että suhde saattaa jopa kaatua tähän. On niin paljon mitä haluan vielä kokea, ja tämä yksi elämä. N39

Vierailija
251/292 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisille ole tuohon mitään lääkitystä? Meillä vaimo, kahden lapsen jälkeen, sai hormoonikierukan (liekkö oikea termi) ja kaikki halut katosivat.

Vierailija
252/292 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli:

1) Normaali mies ei riitä.

2) Vapaita korkean libidion miehiä ei löydy.

3) Avoin suhde on periaatteessa mahdollinen mutta käytännössä mahdoton.

4) Pettäminen on mahdotonta.

Siinä tapauksessa ainoa vaihtoehto on:

5) Elän normaalin miehen kanssa jatkuvassa nälässä ja ärsytän häntä halullani. Jossain vaiheessa joudun hakemaan itselleni toisen normaalin miehen, jonka kanssa sama kuvio toistuu. Jatkan tätä kuviota loputtomiin. Perhettä en perusta koskaan.

Meni pieleen jo heti kohdassa yksi. Minulle riittää hyvin normaali mies. Kyllä minulle on ihan ok, että saan vain parin päivän välein tai mikä se miesten normaali tahti nyt onkaan. Se riittää minulle hyvin, koska harrastan sitten vain itsetyydytystä joka päivä tai kahdesti päivässä. Normaali mies, jota ei ärsyttäisi minun voimakas halu riittää minulle hyvin. Sellaista en vaan ole vielä kohdannut. Ongelma ei ole miehen vähäisemmät halut vaan miesten ärsyyntyminen siitä että minun halu on voimakas. Ap.

Ei juma...tuohan ois ihannetilanne.Olla naisen kanssa joka on aina valmis.Saa tuikata menemään aina kun haluttaa.

Vierailija
253/292 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi nymfo ilmoittautuu...

Miestä ahdisti haluni, nykyään en sitä hänelle enää näytä ja se on parantanut tilannetta. Minusta tuntuu pahalta taktikoida ja esittää siveyden sipulia mutta minkäs teet. Koen etten saa toteuttaa vapaasti omaa seksuaalisuuttani. Pakko ottaa vaan se mitä annetaan. Oma kiinnostus miestäni kohtaan on jossain määrin latistunut. Luulin että miehet haluavat halukkaan naisen mutta väärässäpä olin.

Luulen että suhde saattaa jopa kaatua tähän. On niin paljon mitä haluan vielä kokea, ja tämä yksi elämä. N39

Miten sinulla nykyisin menee? Oletko löytänyt uuden miehen vai kärsitkö edelleen seksin puutteesta?

Vierailija
254/292 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitä johtuu kirjoitti:

Ei kukaan jaksa nussia 24/7.

En minä sentään 24/7 halua nussia, tai ehkä haluaisin, mutta teen 40-tuntista työviikkoa ja käyn harrastuksissa ja tapaan ystäviä jne. Eli en ole kärttämässä koko ajan seksiä. Joka päivä haluaisin kuitenkin ainakin kerran. Ap.

Eihän tuo ole mitään, luulisi että ei ole ongelma, JOS sinulta saatava seksi on hyvää. Minä haluan kahdesti päivässä, mutta jos seksi on huonoa, niin kerran viikossa seksiä ja loput käsitöinä. Miehen laukeaminen ei tarkoita hyvää tai edes tyydyttävää seksiä. M42

Vierailija
255/292 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitä johtuu kirjoitti:

Ei kukaan jaksa nussia 24/7.

En minä sentään 24/7 halua nussia, tai ehkä haluaisin, mutta teen 40-tuntista työviikkoa ja käyn harrastuksissa ja tapaan ystäviä jne. Eli en ole kärttämässä koko ajan seksiä. Joka päivä haluaisin kuitenkin ainakin kerran. Ap.

Että joka päivä ainakin kerran. No Perskeles - sinähän olet normaali viriili nainen.

Miehen aviollisiin velvollisuuksiin kuuluu pitää huolta että saat joka päivä.  Näin se meilläkin menee.

Vierailija
256/292 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa panna kerran päivässä, ei se kyllä nymfomaania tee millään mittarilla.

Vierailija
257/292 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä ketjun nymfot naiset. Kiihottavat kylläkin.

Vaimo haluaa kyllä usein mutta on myös kovin alistuva. Aloitteet jäävät siis 100% minun vastuulleni. En valita. Seksi on upeaa, monipuolista ja vastaa 1:1 toiveitani.

Oikeaa nymfo olisi kiva kokea ihan vaikka haasteena, että kuinka hyvin siinä kyydissä kestää.

Jos nymfomaani olisi vielä naisena mukava ja syntyisi parisuhde, olisiko miehen palautumis aika ongelma?

Eikö voi vaikka aloittaa parinvaihto harrastuksen ja panna nymfoa useamman miehen voimin. Tuskin täältä panemaan haluavat miehet loppuu.

M42

Vierailija
258/292 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ärsyttää se, kun miehet saavat nauttia pillustasi

Vierailija
259/292 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselleni olisi hankalaa harrastaa seksiä joka päivä. Olen vuorotyöläinen ja iltavuorossa menee usein melko myöhään, sen jälkeen voi olla aika väsynyt.

Alkuhuuman aikana varmaan vielä, mutta kyllä pidemmän päälle tekisi mieli varmaan itsellä n. 3-4 kertaa viikossa. Joka päivä tuntuisi aika kovalta vaatimukselta pidemmän päälle, toisaalta ehkä sitä jaksaisikin. Ei kai voi muuta ohjetta antaa kuin itse pitää vajetta täyttää...

Vierailija
260/292 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en kyllä pysty useita kertoja päivässä ja peräkkäisinä päivinä. Ei sitä spermaa vaan riitä ja vaikka seisoisiki, niin ei se tyhjillä pusseilla paneminen tunnu niin hyvältä. Lienee jotenki biologiaa, että halut nousee sitä mukaan kun pallit täyttyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi