Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ärsyttää että olen nymfomaani?

Vierailija
13.01.2018 |

Tai en kyllä itse käytä sitä sanaa, miehet käyttävät. Minä vain sanon, että haluan usein ja paljon seksiä. Olen kuitenkin uskollinen, en ole koskaan pettänyt enkä ole kokeillut yhtään yhden yön juttua edes. Silti saan kuulla seurustelusuhteissa valitusta siitä, että olen nymfomaani. Pari miestä on haukkunutkin minut aika ikävästi siitä. Jokaisessa suhteessani se muodostuu jonkunlaiseksi ongelmaksi :( , ei siis minulle vaan niille miehille. Miksi?
N35

Kommentit (292)

Vierailija
261/292 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisille ole tuohon mitään lääkitystä? Meillä vaimo, kahden lapsen jälkeen, sai hormoonikierukan (liekkö oikea termi) ja kaikki halut katosivat.

miksi ihmeessä seksihaluja pitäisi lääkitä??

Vierailija
262/292 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisille ole tuohon mitään lääkitystä? Meillä vaimo, kahden lapsen jälkeen, sai hormoonikierukan (liekkö oikea termi) ja kaikki halut katosivat.

miksi ihmeessä seksihaluja pitäisi lääkitä??

Hormonaalinen ehkäisy todellakin toimii, koska sen jälkeen seksiä ei enää ole kuin ehkä kerran kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/292 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. en usko. ei voi olla mahdollista.

mahdotonta.

että sellaista olisi ihmisellä. taruja koko asia:

nymfomaani? ihminen muka olisi.

taruja. ja vain urbaani myytti. syntynyt aikoina kun ihmunen muuttanut eristyksistä jostain maalta ahtaisiin kopperoihin kaupunkeihin. satuja alkaa sellaiasessa ihmismielessä syntyy. taruja vain.

Vierailija
264/292 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole siitä, että se alkaa tuntua vaatimukselta jota ei pysty täyttämään. Sitten se alkaa ärsyttää. Ihan samalla tavalla moni nainen ärsyyntyy jos mies haluaa selvästi enemmän kuin nainen.

Vierailija
265/292 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole siitä, että se alkaa tuntua vaatimukselta jota ei pysty täyttämään. Sitten se alkaa ärsyttää. Ihan samalla tavalla moni nainen ärsyyntyy jos mies haluaa selvästi enemmän kuin nainen.

mikä vaatimus se on jos toinen on halukkaampi?

Vierailija
266/292 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä ärsytä yhtään. Täten otsikko on epätotta.

Vierailija
267/292 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait ketään voi tuollainen asia ärsyttää. Ihanaa että on olemassa seksuaalisesti aktiivisia naisia.

Vierailija
268/292 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitä johtuu kirjoitti:

Ei kukaan jaksa nussia 24/7.

En minä sentään 24/7 halua nussia, tai ehkä haluaisin, mutta teen 40-tuntista työviikkoa ja käyn harrastuksissa ja tapaan ystäviä jne. Eli en ole kärttämässä koko ajan seksiä. Joka päivä haluaisin kuitenkin ainakin kerran. Ap.

Eihän tuo ole vielä lähelläkään nymfomaniaa, vaan ihan normaalia halua. 🤗

Vierailija
269/292 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi rasittavaa jos joku olisi mun kullissa koko ajan kiinni. Mulle riittää 2-3krt viikossa seksi jolloin se tuntuukin paremmalta kuin joka päiväinen seksi. Kyllästyy ja maistuu puulta.

Siinähän se sitten tulikin. Mikä miehen mielestä on hyvä, se saa riittää myös naiselle.

Mies se on joka päättää, nämäkin asiat. Piste.

Kyllä, mies päättää alusta loppuun seksin määrän ja laadun, oli se sitten alun 5 krt/pv tai kerran kahdessa kuukaudessa.

Rakkaani haluaa seksiä ainakin aamuin ja illoin, ja siinä välissäkin jos on tilaisuus. Se on ihan ok mutta kun olen 60+ niin kyllähän se joskus teettää töitä että saan erektion. 

Toki haluan aina tuottaa hänelle orgasmin sormin silloinkin jos en vain pysty saamaan erektiota, mutta monesti homma keskeytyy siihen että hän alkaa hyväilemään penistäni saadakseen sen erektioon. Joskus se onnistuu, mutta usein tulee liian kovat suorituspaineet ja katkarapu naisen kädessä tai suussa aiheuttaa kaikkea muuta kuin eroottisen mielialan. 

Ottaisi vain vastaan mitä tarjoan ja kun hän laukeaa, niin se on niin kiihottavaa, että lähes aina saan siitä erektion ja normaali yhdyntä mihin hän on tuolloin erittäin halukas,  onnistuu.

Näillä meillä mennään, enkä koe "päättäväni" seksin määrästä ainakaan negatiivisessa mielessä.

Vierailija
270/292 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siitä johtuu kirjoitti:

Ei kukaan jaksa nussia 24/7.

En minä sentään 24/7 halua nussia, tai ehkä haluaisin, mutta teen 40-tuntista työviikkoa ja käyn harrastuksissa ja tapaan ystäviä jne. Eli en ole kärttämässä koko ajan seksiä. Joka päivä haluaisin kuitenkin ainakin kerran. Ap.

Että joka päivä ainakin kerran. No Perskeles - sinähän olet normaali viriili nainen.

Miehen aviollisiin velvollisuuksiin kuuluu pitää huolta että saat joka päivä.  Näin se meilläkin menee.

Onneksi ei oikeasti ole velvollisuus miehellekään.

Vierailija
271/292 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen mies ja halunnut aina vähintään kerran päivässä. Sellaista naista ei ole vastaan tullut jonka kanssa tämä toteutuisi. Puheet on kovat, mutta sitten kun pitäisi lunastaa niitä vuodesta toiseen, niin kas onkin harrastuksia, töissä kiirettä, alakulo tmv. Jokapäiväinen seksi esileikkeineen ja vaihteluineen vie aikaa, onhan sulla elämänhallinta kunnossa, ettei seksi ole sitä kiireessä suorittamista ja vain orgasminmetsästystä? Panostatko miehen nautintoon esim eturauhashieronnalla vai onko kanssasi vain vanilijaseksiä? Entä anaali? En minäkään jaksa seksiä joka päivä jos runkkaus tarjoaa enemmän yllätyksiä.

Vierailija
272/292 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se vaikuttaa, kun seksi on perinteisesti nähty niin, että miehen on aktiivisella roolillaan tyydytettävä nainen, ja nainen saa olla siinä passiivisessa roolissaan tyydytettävänä. Jos miehet eivät jaksa/halua harrastaa seksiä yhtä usein kuin sinä, niin sinun halukkuutesi voi tu ntua painostavalta tai jopa halventavalta. Niin kuin mies olisi epäonnistunut seksuaalisesti, koska ei osaa/jaksa/halua tyydyttää sinua seksuaalisesti.

No mitä neuvoisit minulle? Miten minun pitäisi ratkaista tilanne? Ap.

Etsiä itsellesi mies joka on myös kyltymätön, nimenomaan suhteen ykkös preferenssinä.

Mies kun ei fyysisesti eikä ehkä henkisestikään PYSTY harrastamaan seksiä lähes taukoamatta, on epäreilua leimata normaaleita miehin jotenkin viallisiksi. Aivan vastaavasti kun mieskään ei leimaa naista epänormaaliksi jos tämä ei laukea minuutissa miehen tapaan tai vaadi naistaan harrastamaan potkunyrkkeilyä kanssaan. Koska nämä eivät ole fyysisesti ja biologisesti mahdollisia.

Vierailija
273/292 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sentään 24/7 halua nussia, tai ehkä haluaisin, mutta teen 40-tuntista työviikkoa ja käyn harrastuksissa ja tapaan ystäviä jne. Eli en ole kärttämässä koko ajan seksiä. Joka päivä haluaisin kuitenkin ainakin kerran. Ap.[/quote]

Ei tuo nyt minusta liian paljolta kuulosta. Kyllä minäkin 30-40 vuotiaana miehenä halusin joka päivä. Nyt kun on yli 60v. mittarissa niin ehkä joka toinen tai joka 3s päivä olisi sopivampi tahti. Mutta jos suuseksin antaminen, sormettaminen tai dildottaminen riittäisi välillä niin kyllä luulisi olevan ihan kohtuullinen pyyntö ja normaalin rajoissa.

Ei sinussa mitään epänormaalia ole jos haluat joka päivä. Tuossa polyamoriakin voisi olla ratkaisu.

Vierailija
274/292 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos nainen on läski ja karvanen ja väljä ni ei ihmekään...🤣🤔

Jos taas söpö,timmi ja tiukka ni kyllä pari kertaa päivässä menee.

Vierailija
275/292 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut salasuhde varattuun kyltymättömään naiseen ja se on ollut ihanaa, upeaa, rasittavaa ja raivostuttavaa. Kun kolmen tunnin rakastelun jälkeen nainen vonkaa lisää, vaikka tietää, että miehensä on soitellut puhelimeen ja nainen on jo saanut toistakymmentä orkkua, mutta ei malta lähteä paljastumisen uhallakaan. Silti haluaa pitää molemmista miehistä kiinni. 

Kuitenkin tiedostan, että vaikka naisin häntä viisi tuntia päivässä, hän ei olisi täysin tyytyväinen.

Vierailija
276/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys nymfomaaneille. Onko himot suuremmat kesällä kun saa pukeutua kevyemmin ja ehkä myös paljastavammin vai eikö vuoden ajalla ole väliä?

Kun panettaa niin panettaa?

Vierailija
277/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi tuollainen nainen :)

M25

Voi poika ressukka katuisit valintaa melko nopeasti, kun kymmenen varvia  vuorokaudessa ei riitä ja kullisi huutaa kivusta hoosiannaa ja muija vaatii vaan lisää.

278/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin pariskunnilla natsaa halut niin hyvin että vuosien jälkeen vielä joka päivä viitsitään touhuta. Ota muutama rakastaja. Tilanne voi myös auttaa jos miehelle sallii vieraissa kännit, vaihtelu virkistää ja eihän vakkaria ilman voi jättää kun kerta hoitoakin jaksaa hoitaa. Ei 2-3 kertaa päivässä mikään mahdottomuus ole, jos fiilis on kiva ja ajatukset kiimaisia. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija terojoki@yahoo.com 

Vierailija
279/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniottelija kirjoitti:

Aika harvoin pariskunnilla natsaa halut niin hyvin että vuosien jälkeen vielä joka päivä viitsitään touhuta. Ota muutama rakastaja. Tilanne voi myös auttaa jos miehelle sallii vieraissa kännit, vaihtelu virkistää ja eihän vakkaria ilman voi jättää kun kerta hoitoakin jaksaa hoitaa. Ei 2-3 kertaa päivässä mikään mahdottomuus ole, jos fiilis on kiva ja ajatukset kiimaisia. 

No meillä natsaa halut vielä yli 25 v. jälkeenkin niin, että joka päivä touhutaan. Kännitkin vedän mieluummin kotona, kuin vieraissa.

Vierailija
280/292 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan todella todella todella paljon seksiä ja ei se kyllä ole ärsyttänyt miehiä, mutta olen ollut hyvin valikoiva. Uskon että jotkut miehet eivät tykkäisi koska on väärät odotukset?

Voisin kuvitella että mies innostuu ajatuksesta että uuh nainen siis haluaa villiä ihanaa seksiä mikä unelma ja tietenkin kaikilla mausteilla oijjoi "😍" 

Mutta minä haluan orgasmeja :D  itselleni! Ei minua kiinnosta miehen nautinto kuin ehkä sen verran jos itseäni sattuu sillä hetkellä kiehtomaan joku handjob tai munan imeminen. Mutta en silloinkaan välttämättä jaksa viedä hommaa loppuun. Lisäksi en välitä anaaliseksistä yhtään tai mistään esityksistä eli että pitäisi pukeutua miestä varten ja himoita jotain ihan tavallista miestä jos ei vaan kinosta.

Haluan kunnon panoa ja monta monta orkkua minulle. Sitä jaksan vaikka kuinka monta kertaa päivässä. Arkiolojen mahdollistaessa jopa koko päivän aamusta iltaan kunnes kaikki lakanat on hiessä ja makkarissa sellainen tuulahdus että naitu on xD

Yleisestikin olen todella itsekäs ja vaativa. Miehen ilona varmaan juurikin lähinnä se että tykkään esitellä itseäni hänelle, rakastan hieroa ja hyvällä hänen lihaksiaan ja haluan munaa ja sormia aina, saa vaikka herättää panemalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi