Ketä työttömän kannattaa äänestää?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
https://seura.fi/asiat/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-v…
Lukekaa tämä, niin saatte käsityksen, millä agendalla keskusta ja kokoomus ajavat yhteistä hyvää. Minun ääneni menee Pekka Haavistolle. Sauli on jo ihan liian syvällä hyväveli-verkostossa ja eliitin talutusnuorassa. Euroopan investointipankin varapääjohtajan virkakin (näitä on 8 kpl) tuli poliittisena palkkiona, ei kykyjen mukaan.
Kuka kahju nyt ketään noita surkimuksia äänestää??!! XD
Huhtasaari tai Väyrynen on älykkään ja ajattelevan ihmisen ainoat ehdokkaat.
Jos työtön haluaa töitä niin vienti on saatava vetämään. Äänestää vienninedistämiseen sitoutuneita ehdokkaita; Niinistö, Huhtasaari, - onko muita?
Vierailija kirjoitti:
https://seura.fi/asiat/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-v…
Lukekaa tämä, niin saatte käsityksen, millä agendalla keskusta ja kokoomus ajavat yhteistä hyvää. Minun ääneni menee Pekka Haavistolle. Sauli on jo ihan liian syvällä hyväveli-verkostossa ja eliitin talutusnuorassa. Euroopan investointipankin varapääjohtajan virkakin (näitä on 8 kpl) tuli poliittisena palkkiona, ei kykyjen mukaan.
Puhuuko Haavisto sitten äänelläsi, kun annat falsettiäänesi hänelle. Kiekuu oikein kunnolla sitten.
Jos haluaa työpaikan jossa ei ole mitään tekemistä niin kommunisteja,eri juttu kuinka kauan putiikki on pystyssä.
Vihreät kannattaa perustuloa eli työttömien kannattaa ehdottomasti äänestää Haavistoa.
Haavisto haluaa lisätä [sitä asiaa josta ei saa puhua] vastaamaan työvoimapulaamme. Tyhjän jättäminen on hyvä vaihtoehto. Kaikki ehdokkaat ovat samanlaisia, vaikka muuta väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko työttömän, joka haluaa olla ikuisesti työtön? Vastauksista päättelin....
Tarkoitat siis varmasti joka JOUTUU olemaan ikuisesti työtön.
Työttömäksi voi joutua ja joutuukin kuka tahansa, mutta pitkäkestoinen vuosien ja vuosien työttömyys on oma valinta.
Tunnen erään yliherkän henkilön, jolla on vielä paniikkihäiriökin - hänen on ollut ilman omaa syytä ollut erittäin vaikea työllistyä ja joutuu joka kerta työpaikallaan kiusatuksi eikä pysty puolustautumaan liiallisen hyvyytensä tähden, itse kyllä auttaa aina kaikkia joita pystyy.
Tämä hänen pitkäaikaistyöttömyytensä ei todellakaan ole oma valinta, hän ei vaan jaksa olla aina ihmisten tallattavana ja kiusattava.
Vierailija kirjoitti:
Huomioon ottaen että työtön on alistettu kannattaa taistella järjestelmää vastaan. ketä järjestelmä vihaa eniten? No nimenomaan Huhtasaarta. Valinta on siis selvä, nro 5.
Viholliseni vihollinen onystäväni.
Mä en ainakaan Huhtasaarta äänestäis. Sehän on persujen ehdokas. VALEHTELI olevansa aktiivimallia vastaan, mutta persuna toki halus sen toteutuvan. Nainen kiero ku korkkiruuvi. Luuli saavansa ääniä pikku jekullaan.
Uskokaa nyt että ei työttömän kannata äänestää. Pahimmassa tapauksessa menetätte tukenne olemalla liian aktiivisia
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kannattaa perustuloa eli työttömien kannattaa ehdottomasti äänestää Haavistoa.
Mitäs muuta vihreät kannattavat - täydellistä sukupuolimoraalista rappiota, islamia, huumeita ja kristillisyyden katoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioon ottaen että työtön on alistettu kannattaa taistella järjestelmää vastaan. ketä järjestelmä vihaa eniten? No nimenomaan Huhtasaarta. Valinta on siis selvä, nro 5.
Viholliseni vihollinen onystäväni.Mä en ainakaan Huhtasaarta äänestäis. Sehän on persujen ehdokas. VALEHTELI olevansa aktiivimallia vastaan, mutta persuna toki halus sen toteutuvan. Nainen kiero ku korkkiruuvi. Luuli saavansa ääniä pikku jekullaan.
Persut eivät ole hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt että ei työttömän kannata äänestää. Pahimmassa tapauksessa menetätte tukenne olemalla liian aktiivisia
Tietysti kannattaa äänestää Huhtasaarta, jotka useimmat meistä ovat saaneet äänetyskoneen tulokseksikin, ettei joku tyhmä Sauli tai Pekka voita.
Miksi äänestäisit ketään muuta, kuin häntä, joka on eniten samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viholliseni vihollinen onystäväni.Mä en ainakaan Huhtasaarta äänestäis. Sehän on persujen ehdokas. VALEHTELI olevansa aktiivimallia vastaan, mutta persuna toki halus sen toteutuvan. Nainen kiero ku korkkiruuvi. Luuli saavansa ääniä pikku jekullaan.
Persut eivät ole hallituksessa.
Persujen ehdokas se on.
Taitaisi jäädä H-Pekka kauppavaltuustonsa kanssa porstuaan ainakin Kremlissä, Valkoisessa talossa ja Pekingissä. H- myönteisiä valtiojohtajia on aika harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai hän on aktiivimallia vastaan, tiedän hänet ja hänen vilpittömyytensä sitä vastaan.
Hän on oikea uskovainen eikä mikään feikki, kuten Sipilä, sillä Huhtasaari on oikeasti köyhien puolella ja haluaa kumota aktiivimallin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viholliseni vihollinen onystäväni.Mä en ainakaan Huhtasaarta äänestäis. Sehän on persujen ehdokas. VALEHTELI olevansa aktiivimallia vastaan, mutta persuna toki halus sen toteutuvan. Nainen kiero ku korkkiruuvi. Luuli saavansa ääniä pikku jekullaan.[/quote
Sinä se valehtelija olet, eikä persut ole sitäpaitsi hallituksessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto lienee ainoa, joka edes teoriassa voi haastaa Niinistön. Joten Haavisto.
Näinpä. Kaikkien oikeistoa vastustavien pitäisi yhdistyä ja äänestää Haavistoa, mutta ei tule tapahtumaan, valitettavasti...
Kas, kun et kirjoittanut, kaikkien pitäisi "yhtyä", kun teistä seksihulluista homoista on kyse. XD
Haloo. Presidentti johtaa ulkopolitiikkaa. Hän ei päätä aktiivimallista tai muusta sisäpolitiikasta. Tärkeimmät presidentin tehtävät liittyvät valtiollisten suhteiden hoitamiseen Venäjään, USAan, Kiinaan ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut huhuja että uusi laki koskien työttömien äänestysaktiivisuutta on vireillä
Työttömäksi voi joutua ja joutuukin kuka tahansa, mutta pitkäkestoinen vuosien ja vuosien työttömyys on oma valinta.