Alakerran naapuri huutaa taas
"v tun luuseri" "v tun työttömät s atana" Tietääkseni asuu yksin. Tekee tuota harva se ilta. Kiva viettää rentoa viinilasi iltaa kotona.
Kommentit (13)
Musta on taas jotenkin hauskaa kuunnella naapurin räyhäämistä.
Sit se on hakannut perustuksia jo kämpässään puoli vuotta. En tiiä mitä bunkkeria se siitä väsää, mutta joka kulma on saanu lekaa.
Tiedän siis siitä että täällä meilläkin tärähtää aina kivasti ku äijä muiluttaa luukkuaan.
Huuda kahta kovemmin kokoomusta solvaavaia iskulauseita
Mä en ees kuule saati ymmärrä sanoja, joita naapuri sanoo. Saa huutaa aika kovaa, että kuuluu selvästi.
Tääl on paperiseinät, kuuluu heti kyl ku ääntä kohottaa. Onneksi hiljeni. Oisko vaan kännissä.
Aloittaako huutamisen yleensä siinä 20-23 pakkeilla?
Tulee mieleen oma naapuri. Omituisinta on se että vaikuttaa huutavan jollekin miehelle täyttä kurkkua, mutta vaikuttaa oikeasti asuvan yksin ja huutavan itsekseen. Välillä paiskoo ikkunan kiinni, niin että oma ikkuna natisee sen voimasta. On myös kantapää astuja. Pitää myös muuta meteliä. Kerran olen herännyt hänen ”paska mieshenkilö” huutonsa aamulla neljän aikaan. Että tällasta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaako huutamisen yleensä siinä 20-23 pakkeilla?
Tulee mieleen oma naapuri. Omituisinta on se että vaikuttaa huutavan jollekin miehelle täyttä kurkkua, mutta vaikuttaa oikeasti asuvan yksin ja huutavan itsekseen. Välillä paiskoo ikkunan kiinni, niin että oma ikkuna natisee sen voimasta. On myös kantapää astuja. Pitää myös muuta meteliä. Kerran olen herännyt hänen ”paska mieshenkilö” huutonsa aamulla neljän aikaan. Että tällasta.
Joo siis tuo on yleensä se aika mihin yleensä keuhkoaa. Joskus Yle Ykkönen on myös illalla ihan täysiä sen kämpässä. Kuuluu meidän olkkaris. Voi tietty tehdä kiusaakin.
Eikun jäätynyttä kusta postiluukusta sisään