Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tunnin raivokohtauksen jälkeen lapsi ryömi sänkyni alle ja nukahti
12.01.2018 |
Nuo raivarit, olen niin loppu niiden kanssa... Tyttö on 4v ja aivan hemmetin voimakastahtoinen, päiväkodissakin lentelee välillä tuolit sekä kengät kun jokin asia ei mene neidin mielen mukaan! Ovat joutuneet jopa käyttämään ns holding-otetta.
Välillä tuntuu että olen paska kasvattaja, välillä taas että lapsella täytyy olla joku aivovaurio ylimenneestä raskaudesta ja pitkästä synnytyksestä. Mies on rekkakuski , eli olen käytännössä yh.
Laitoin kahvin ja kävin vilkaisemassa tyttöä , siellä se nukkuu sängyn alla kippurassa kuin eläin pesässään! Sydän pakahtuu rakkaudesta ja surusta ;(
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meidän lapsi sai raivareita samassa iässä ja hänelle tuo paikallaanpitäminen toimi oikein hyvin. Joskus kun kokeilin päästää irti kesken raivarin, niin lapsi pyysi pitämään edelleen kiinni, koki sen turvalliseksi, kun ei hallinnut omaa raivoaan. Rauhallinen puhe tosiaan auttaa ja myötätunto, lohdutus että kohta raivonpuuska menee ohi. Tasapainoinen aikuinen hänestä kasvoi. Olihan se hikinen urakka pitää fyysisesti vahvaa lasta paikallaan pitkän aikaa.