Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akateemiset naiset, joilla amismies: Kuinka suhteen saa onnistumaan?

Vierailija
12.01.2018 |

Mulla on aika paljon koulutusta ja laaja kiinnostus ympäröivään maailmaan. Tapaamallani todella kultaisella miehellä on plakkarissa pari vuotta amista ja paikoitellen erittäin heikko yleissivistys. Mies on todella kiltti, huomaavainen, luotettava, hyvä ja ahkera kotitöissä. Kemiaa löytyy ja meillä on hauskaa yhdessä kunnes keskustelunaihe liippaa mitään vähänkään teoreettisempaa tai ylätasoista. Sitten tulee ongelmia. Mies ei vaan tajua.

Mä olen ollut yksin vuosia, ja tiedän että sopisin paremmin yhteen vähän enemmän opiskelleen tyypin kanssa, mutta sellaista ei nyt ole löytynyt ja lapsentekoikä alkaa olla lopuillaan. Voiko tällaisen suhteen saada toimimaan? Tällä hetkellä jään vaille älyllistä haastetta suhteessani, mutta kai kaikki jäävät suhteessaan jotain vaille? Lähinnä mietityttää, voinko säilyttää kunnioitukseni tuota maailman ihaninta tomppelia kohtaan loppuun saakka.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100/5. debiili huo*a

Vierailija
142/148 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa onnistumaan.

Pitää välillä stimuloida myöskin peppua. Hellyyden osoitusten kanssa toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
144/148 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
145/148 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vi*tu miten paska biisi

Vierailija
146/148 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amiksilla on vain toisinaan erityisen paljon herravihaa. Kouluttautuneita usein haukutaan ja arvostellaan: " herrat perkele". Vaikka olisi vain amk-insinööri. Olin taannoin pari vuotta pelastuslaitoksella päällystössä ja siellä se herraviha oli vielä voimakkaampaa ja selkeä hierarkia oli olemassa. Tämäkin vähän henkilöistä riippuvaa.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä herravihaa. Se jotenkin korreloi alemman älykkyysosamäärän kanssa.

Ilmeisesti nautit epäoikeudenmukaisuudesta, moraalittomuudesta ja kaikesta muustakin perseraiskauksesta, olet sen verran debiili sitten kai.

Vierailija
147/148 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ihmeessä vähän mitä koulutusta ja mikä on ammattisi? Ja mitä teoreettisempaa ja ylätasoista tarkoitat? Ettet vain kuvittelisi olevasi älykkäämpi koska osaamisennne ja tietonne on eri aloilta/aiheista?

Vierailija
148/148 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tienaa samanverran tai enemmän, niin suhde toimii.