Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on sisällä 18-19 astetta lämmintä, makkarissa vieläkin viileämpi

Vierailija
12.01.2018 |

Ja se on juuri sopivasti! Kun alkaa mennä yli 21 asteen tuntuu liian kuumalta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Makuuhuoneessa minulle riittäisi 15 C, mies tykkää pari astetta lämpimämmästä.

Vierailija
2/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä eteisessä välillä 16-17 (liian kylmä), tupakeittiössä jossa takka välillä 25 ja makuuhuoneessa 20.

Kyllä aika kylmää on jos oleskeluhuoneessa on alle 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 22 ja patterit kiinni, kerrostalon ylin kerros.

Vierailija
4/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ja varpaat jäätyy tuollaisessa lämmössä mulla, makuuhuoneessa pärjää peiton alla, mutta telkkaria katsoessa paikallan sohvalla palelee.

Vierailija
5/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan about 24 astetta koko kämpässä, ihan nyvä näin. Tykkään nakuilla ja lämpimät lattiat tuntuu jalkaan ihanalle.

Vierailija
6/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 17-18 astetta, ja usein ikkunat vielä auki talvellakin, varsinkin öisin. Tykätään viileästä, minä ja teinit, ja vaatetta saa aina lisää päälle jos tahtoo. Ei ole sairauksia tms.

Yli 20 astetta on tukalaa!

Vierailija
7/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaan nyt pitkässä puuvillayöpaidassa, fleeceaamutakki päällä. Jalassa polvisukat ja huovutetut aamutossut. Just sopiva. Ap

Vierailija
8/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kaverini kotona olleen tuon verran lämmintä. Ei siellä haluttanut käydä, kun sormia ja muutenkin palelsi. Ihan liian viileää. 

Vierailija
9/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kaverini kotona olleen tuon verran lämmintä. Ei siellä haluttanut käydä, kun sormia ja muutenkin palelsi. Ihan liian viileää. 

Tottumiskysymys varmaan. Monen ystävän kotona tuntuu ihan tukahduttavan kuumalta kun käy kylässä. Itsekin ollaan joskus asuttu vuokrakämpässä jossa muista sisälämpötilan olleen yleensä 22-23, nykyisin ei voisi kuvitellakaan että pystyisi olla koko ajan niin kuumassa, saatika nukkumaan. Ap

Vierailija
10/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Makuuhuoneessa minulle riittäisi 15 C, mies tykkää pari astetta lämpimämmästä.

Niin täälläkin! 16-17 C keittiössä ja olohuoneessa , makuuhuoneessa 14-15C. Terveinä on oltu! Nukkuminenkin on levollista.

Vierailija
11/11 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee liikuttua eikä löhöttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän