Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monet muutkin tällaisia 'ystäviä'??

VähempiParempi
11.01.2018 |

Olen monesti miettinyt olenko huono ystävä käyttäytymiseni perusteella ja haluaisin kuulla mitä mieltä olette, oletteko jopa samanlaisia? Minulla on ehkä 6-7 vakiokaveria joita näen aina kun kiireiltä ja perhe-elämältä ehdin. En vain ikinä viestitä niille vaan kaverit viestittää ensin minulle. Ja aina kun viesti tulee, tulee itselle jotenkin painava ja velvoitettu olo.. että taasko pitää nähdä.. no sitten sovitaan tapaaminen ja käydään kaupoilla / kahvilla tms ja minulla on itseasiassa todella mukavaa! Mutta sitten kuitenkin huokaisen helpotuksesta kun ei tarvitse nähdä ainakaan 2 viikkoon.
Tai jos ollaan sovittu että nähdään niin jos tapaaminen peruuntuukin, olen hyvin helpottunut.
Mistä tää oikein johtuu??
Omia perheenjäseniä näen ilman tuota inhoittavaa pakko-tunnetta. Ja kavereiden kanssa taas.. en edes lue heidän lähettämiä viestejä heti kun en halua joutua samaan aikaan linjoille heidän kanssaan, sit ei pääse muuten ikinä jatkaa omia hommia..x(
Ja joskus toivon että nää kaverit unohtaisi mut mutta näköjään ne aina vaan uudelleen kysyy millon nähdään..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan taida olla sun tyylisiä kavereita?

Vierailija
2/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se esittäminen. Ei ole pakko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vika, sosiaalinen elämä vie voimia. Jotkut saavat niistä energiaa ja jotkut taas ei. Oletko introvertti?

Vierailija
4/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sitten tod näk taas kelpaa jos mies jättää tai kuolee.

Vierailija
5/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi olla yksin kokonaista päivää ja useampi lapsi pitää minut hyvin kiireisenä, toisaalta nautin siitä että kokoajan on tekemistä. Mutta olen ehkä myötäilevä ja liian kiltti? Sekö tästä tekee niin raskasta? Olisi kiva että innolla odotan ystävien näkemistä mutta totuus on niinkun jo sanoin et toivon että ne unohtaisi mut. Mukava nähdä mutta en silti jaksaisi.. liian monta ystävyyssuhdetta hoidettavana varmaankin??

Vierailija
6/6 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettet oikeasti välitä kavereistasi ihmisinä. Olette vain ajautunut tai jämähtäneet yhteyksiin.

Ehkäpä näet heitä myös liian usein? Jos tapaat 6-7 ihmistä noin kahden viikon välein, sitähän tulee kaveritapaaminen lähes joka toinen päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän