Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tarpeeseen/tarkoitukseen käytät tätä palstaa?

Vierailija
11.01.2018 |

Kysymys tulikin otsikossa.

Vierailen päivittäin av:lla ja olen pohtinut syitäni käyttää palstaa. Minulla palsta tarjoaa oman, mutta kuitenkin tavallaan sosiaalisen, kuplan, yksityisen maailman 'todellisuuden' keskellä, jonne paeta hetkeksi, . Luen av:ta usein esim. aamuisin ennen työpäivää (olen vaativassa asiantuntijatyössä). Toisinaan olen tehnyt muutaman aloituksen ja saanut vastauksia/vertaistukea johonkin mieltä painavaan asiaan, mutta yleensä vain keskityn palstan lukemiseen.

Miksi sinä käyt av:lla?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan herättää keskustelua yhteiskunnallisista tärkeistä asioista ja vaikuttaa omalta osaltani ruohonjuuritasolla. Esim. lasten hyvinvointiin liittyvissä asioissa.

Vierailija
2/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihittelen ihmisten päättömille jutuille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihan purkuun, turhautumisen ilmaisuun.

Vierailija
4/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla, hetki omaa yksityistä hupia kiireisen elämän keskellä! :)

En ikinä kehtaisi kertoa kenellekään tutulleni käyväni palstalla joka ikinen päivä..

Vierailija
5/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen katsomaan jos olisi joku hauska trolli mutta yleensä ne on tosi huonoja.

Vierailija
6/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tarkoitusta karkeasti jakaen: puhdas hupi ja viihde ja sitten se toinen eli haluan anonyymina mielipiteitä ja neuvoja johonkin oman elämän pulmaan.

Vierailija
7/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä on lähinnä tirkistysaukko maailmaan, jollaisessa en itse eikä kukaan tuttavapiirissänikään elä. Jos jostain syystä on huono päivä, pari minuuttia palstalla riittää huomaamaan, että mun elämässäni on kaikki erittäin hyvin. 

Vierailija
8/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihan purkuun, turhautumisen ilmaisuun.

Miten teet tätä?

Vierailija
9/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaaminen 

Vierailija
10/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% trollailua ja pöhköihin ketjuihin vastailua. 10% keskustelua asioista, joista ehkä nimellä ei voisi keskustella.

Vierailija
11/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jakomielitautista on käyttöni. Sekä trollaan että keskustelen aidosti minua kiinnostavista ilmiöistä. Joskus samassa ketjussa molempia.

Vierailija
12/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jakomielitautista on käyttöni. Sekä trollaan että keskustelen aidosti minua kiinnostavista ilmiöistä. Joskus samassa ketjussa molempia.

Miten trollaatte? Ja ennen kaikkea miksi? :)

Vierailija
13/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi

Joskus kaipaan neuvoa ja vertaistukea

Joskus löytyy superhyvää keskusteluja

Vierailija
14/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on:

Ruohonjuuritason yhteiskunnallinen vaikuttaminen.

Miksi?

Koska minua todellakin kyllästyttää se että monia asioita tehdään lähestulkoon tahallisesti väärin, ja olen myöskin varma että kirjoitteluni on tietyissä piireissä vaikuttanut, jopa korkeimmalla poliittisella tasolla, se on ollut luettavissa uutisista.

Kamalan hidasta hommaa toki, satoja viestejä saa kirjoitella, mutta niin se vaan menee että hiljalleen viesti menee perille kun se leviää.

Ja tietysti onhan se ihan kiva haastaa itseään että ajattelinko asian oikein, vai löytyykö parempiakin käsityksiä.

Vierailija
15/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten trollaatte? Ja ennen kaikkea miksi? :)

No lähinnä heitän mielipiteitä jotka ei vastaa ollenkaan omiani. Joskus aivan övereitä ja toisinaan maltillista .

Saan jotain outoa huvia siitä miten muut keskustelijat reagoivat kommentteihin. Mitä tunnepitoisemmin, sitä hauskempaa.

Vierailija
16/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mammat, kaikki te trollaatte. Joku tiikerikakku ketju, kärjistätte tahallanne. Ero on kuinka vakavista aiheista voi trollata.

Vierailija
17/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on:

Ruohonjuuritason yhteiskunnallinen vaikuttaminen.

Miksi?

Koska minua todellakin kyllästyttää se että monia asioita tehdään lähestulkoon tahallisesti väärin, ja olen myöskin varma että kirjoitteluni on tietyissä piireissä vaikuttanut, jopa korkeimmalla poliittisella tasolla, se on ollut luettavissa uutisista.

Kamalan hidasta hommaa toki, satoja viestejä saa kirjoitella, mutta niin se vaan menee että hiljalleen viesti menee perille kun se leviää.

Ja tietysti onhan se ihan kiva haastaa itseään että ajattelinko asian oikein, vai löytyykö parempiakin käsityksiä.

Et voi olla tosissasi!? :D

Vierailija
18/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi täällä olen.

Vierailija
19/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, olen osa-aikatöissä eikä mulla ole ystäviä.

Kyllä, tämä on ehkä vähän surullista, mutta av-mammat ja trollit on mun parhaat/ainoat ystävät.

Vierailija
20/94 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Iltasanomien toimittajan aloitus.